Onhan menneet nuo muuramen Kim jong ilin sivustot aivan perseelleen,pelkkiä tyhjiä lupauksia ja varjonyrkkeilyä ja joutavaa lässyttelyä.
Huh huh ja vielä mukamas avoimesti ja rehellisesti joopa joo hehehehehhee...
Menneet metsään
5
209
Vastaukset
- 61
Tuskin tuo tieto ketään yllättää?
- roskaposti & &
Kuitenkin = hyvääkin . Aian ei voi onnistua 100 % . Ainoastaan "minä itse " miehet pystyvät olemaan aina ihan oikeassa , omastamielestä.
- parranpärinää
Ja sitä =hyvää oli?Ihan vaan kuriositeetin vuoksi kanattaisi mainita muutamia.
Hakemallakaan ei tule mieleen mitään erityistä "hyvää"?
Toki voi aina leikkiä pikkukeisaria omassa pikku sivustossa ja tietysti"avoimesti jne...höpöhöpöti!
Mutta entä sitten kun, oliis oikeasti alettava kantaa vastuuta,kuulostaa jotenkin tutulta viimeaikojen tapahtumiin peilaten! - xia xun
Maailmaan mahtuu monenlaista selittäjää ja yrittäjää.
- bout
Muulla ei väliä kunhan kertyy klikkauksia ja massii ilille;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741369Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431259Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511061Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551038- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39688Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44661- 30607