Säälittävää:
http://www.redrum.co.za/index.php?option=com_k2&view=item&id=6:ubuntu-crisis-centre&Itemid=2
Täällä Ubuntua kehitetään
4
54
Vastaukset
- mitä sitten taas?
mitä luulit löytäväsi? Suurfirman tilat vai? Ubuntua kehitetään yhteisön sisällä ja ei kaupallisesti. Ei tuo ole säälittävää vaan osoitus siitä, että kyseessä on ilmainen puhtaasti ei-kaupallinen siviiliprojekti joka pyörii Ubuntu-säätiön kehittämänä.
- 4201
Kyllä saateri nyt alkoi naurattamaan.
- koeta sisäistää
Naura vain rauhassa, mutta koeta sisäistää, että Ubuntu on muiden Linux-distrojen tavoin VAPAA ja ILMAINEN projekti, jota tehdään yhteisön voimin. Se on puhtaasti ei-kaupallinen projekti, jolla ei ole varoja toimitiloihin eikä prameisiin puitteisiin. Tämä on puhtaasti liikemaailman ulkopuolella kehitettyä hommaa, siellä peräkammarissa mistä monet täällä puhuvat. Tätä tekevät tavalliset siviilit ja täysin ei-kaupallisin perustein.
Suurin osa kaikista Linux-distroista syntyy ei kaupallisesti ja nimenomaan harrastelijavoimin yhteisen tekemisen ja yhteisen päämäärän puolesta. Linux-yhteisö on olemassa siksi, että Microsoftille ei pidä kenenkään joutua maksamaan käyttiksestä mitään. Meillä on siis ilmainen käyttöjärjestelmä. Open source-lisenssi on nimenomaan Microsoftia vastaan kehitetty lisenssi.
Käytän Ubuntua siksi, että en joudu maksamaan siitä mitään. Enkä joudu maksamaan myöskään open officesta, Gimpistä, tai mistään muustakaan ohjelmasta mitään. Linuxille softa on yleensä ilmaista. Toimin siis täysin sosialistisesti ja kaupallisen maailman ulkopuolella yhdessä muun Linux-yhteisön kanssa. Tämä on keskisormi Microsoftille.
Voit ajatella tilanteen niin, että Microsoft on poliisi. Minä olen kansalainen joka näyttää keskisormea poliisille säännöistä ja kaupallisuudesta piittaamatta. Poliisi voi vain katsoa kun keskisormi kohoaa mielipiteen ilmaisuna.
Näytin muuten eilen illalla poliisille peräti kahdesti saman illan aikana keskisormea liikenteessä. Aina nousee keskisormi pystyyn kun poliisi tai securitas-apinan auto tulee risteyksessä kohdalle. Ja aina nousee keskisormi pysyyn jos armeijan ajoneuvo tai kirkon ruumisauto sattuu risteykseen samaan aikaan kun minä.
- ------>
Tuo linkki ei liity mitenkään Ubuntu linuxjakeluun, Ubuntu Crisis Centre tukee AIDSn sairastuneita ja heidän perheitään, sekä ruokkii orpoja.
Ubuntu ei ole tavaramerkki, lukekaa tuo niin ymmärätte miksi vaikkpa tuo avustusprojekti kantaa Ubuntu nimeä!
http://en.wikipedia.org/wiki/Ubuntu_(philosophy)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1224592Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1023908Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513300
- 433002
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182549Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222482- 232216
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami181850Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351745