olit ihana. En ikinä unohda sinua, muista se aina, jos joskus on mahdollisuus...
M
24
798
Vastaukset
- 11-23
Alkaako nimi Mi ja Hki suunta?
- pikkuinen hiiri
Kaukana kaukana...nimi vois vaikka alkaakin mutta suunta ei sovi.
- Pohtiaaa
M:lläkö alkunimi?Hmm kai tietäkseni alku onkin Mikkeli,Masku,Muonio,Mänstälä,Mäntyharju,Muhos,Muurame,Miehikkälä,Merikalvia,Maalahti,mustasaari ja Mänttä-vilppula..Siinä kai kaikki kun ei ole enempää tiedossa.Riippuu mistä se M alku joko etelästä tai keskisestä tai pohjoisesta tai idästä tai lännestä:)
- M
Minä olen niin surkea, että kuvittelen, että tämä viesti on minulle.
- M2
Niin minäkin.
- M3
Mulle tää viesti on kanssa!
- M4
Olispa ollu miulle, mut kun se tapahtui jo tammikuun lopulla ja sen jälk ei mitään....
- pikkuinen hiiri
No sopiiko nuo vihjeet teihin M1-M3? :)
- M3
Ei sovi muhun, kun Helsingissä vaikutan. Mutta onnea etsintään ja hyvää kesää. ;)
- M2
Sopivat ne, mutta ei minun ihana ihmiseni täällä kirjoittelisi...
- pikkuinen hiiri
Eihän sitä tiedä....En yleensä kirjoittelekaan, mutta joskus täytyy kokeilla, että käväiseekö M täällä...
- M2
pikkuinen hiiri kirjoitti:
Eihän sitä tiedä....En yleensä kirjoittelekaan, mutta joskus täytyy kokeilla, että käväiseekö M täällä...
Tämä M ainakin toisinaan käväisee :-) Milloin tapasitte etsimäsi M:n kanssa viimeksi?
- pikkuhiir
M2 kirjoitti:
Tämä M ainakin toisinaan käväisee :-) Milloin tapasitte etsimäsi M:n kanssa viimeksi?
Kerro sinä se ;) Tosin se näkyy tuolta ylhäältäkin...
- ap_hiironen
pikkuhiir kirjoitti:
Kerro sinä se ;) Tosin se näkyy tuolta ylhäältäkin...
Ai ei se näykään. Eka päivänä viimeksi, sen jälkeen ei havaintoja. :( Jospa joskus vielä törmätään.
- M5
Höpö höpö, tuo viesti on minulle! Ainakin jos nimi on Ma-alkuinen.
- B2
Keneltä se on?
- ihana ämmä
M olen ja kaukana ja ihana edelleen :) Laita sinä jotain vihjettä
- ap_hiiri
Minulla on jo monta vihjettä, sinun vuorosi ;)
- MA
ap_hiiri kirjoitti:
Minulla on jo monta vihjettä, sinun vuorosi ;)
Minun vihjeeni on A ja paikka alkaa T.
- Hjördis57
MA kirjoitti:
Maria Tampereen tyttöjä?
- ap_hiironen
MA kirjoitti:
Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta. Mutta onneksi nuokin sopii aika moneen, muuten voisi olla vähän pelottavaa :)
- M1
Ei sovi..
Ei ole pitkään aikaan ollut ketään, kun ihastuksetkin on joko heteroita tai muuten vain eivät ole kiinnostuneita. Mutta saahan sitä haaveilla tällainen poloinenkin. - ihana ämmä
En laita ennenkuin kerrot milloin?
- M6
En unohda minäkään. En niin millään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h282849Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv262353Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141483- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958