Näin unta, että seurustelin jonkun Annina tai Anniina -nimisen naisen kanssa. :)
Enneuni?
10
270
Vastaukset
- loka-auto
tunnetko ketään anniiinaa?
- ........
En, mutta ehkä joskus tutustun ja alan seurustelemaan hänen kanssaan. Pakkohan unen on pitää paikkansa. :D
- Unta vain?
Mä näin viime viikolla sellaista unta, että seurustelin Niina nimisen tytön kanssa.Niina oli urheilija ja mentiin sen äidille, Niinan lapsuudenkotiin kylään.Juotiin siellä kahvit ja aina kun Niinan äidin ja Niinan siskon, joka oli siellä myös kylässä, silmä vältti, pussailtiin ja halailtiin.Hyppäspä Niina mun reppariinkin ja kanniskelin sitä ympäri asuntoa, vaikka Niina oli meistä se vahvempi ja pitempi.Meistä se oli hauskaa ja Niinasta hellyyttävää että jaksoin kantaa sitä.
Sitten Niina lähti juoksulenkille.Puki treenivaatteet päälle ja pinkas pihasta pois.Olin saattanut hänet pihalle ja mulla oli hirmu orpo olo.Niina oli kehoittanut menemään takaisin sisälle, mutten tahtonut yksin uskaltaa.
Tilanteen pelasti kuitenkin Niinan siskon koiranpentu, joka oli päässyt ulos myös.Nappasin pennun syliin ja menin sisään.Keittiö oli yläkerrassa ja lähdin kiipeämään rappuja pentu sylissä.Matkalla sinne kuulin Niinan äidin ja Niinan siskon juttelevan meistä.Menin olohuoneeseen pennun kanssa leikkimään.Niinan äiti puuhaili keittiössä ja näki mun olevan olohuoneen lattialla pennun kanssa leikkimässä.Näin oviaukosta Niinan siskon puoliksi, hän istui keittiön pöydän ääressä.Hän ei nähnyt mua.
Niinan äiti kulki keittiössä ja ohi mennessään katsoi mua.Hän alkoi puhumaan musta, tietäen että kuulen.Hän seisoi niin että näin hänet ja muhun samalla katsoen sanoi toiselle tyttärelleen "En ymmärrä miksi Niina juoksee tuon ***** perässä ja tekee mitä vaan sen eteen.Se ei ole Niinan tapaista ollenkaan, olen huolissani"
Siihen Niinan sisko puolustelevaan sävyyn "***** on mukava ja kaunis tyttö.Niina on rakastunut siihen."
Niinan äiti katseli samalla muhun arvostelevasti ja hieman halveksuvastikkin.
Oloni oli tukala.Mietin pitäisikö mun jotenkin pitää ääntä jotta Niinan sisko huomaisi mun olevan lähellä ja lopettaisi keskustelun.En halunnut kuulla enempää.
Onneksi kuitenkin Niina juoksi pian raput ylös iloisena.Hän sanoi ettei anna nyt suukkoa kun on ihan hikinen, mutta myöhemmin kyllä monta.Oloni oli vaivaantunut ja halusin lähteä Niinan äidin luota pois.
Olin pettynyt ja surullinen.Olin luullut että Niinan äiti pitää musta aidosti ja oli onnelinen meidän yhdessäolosta, mutta olikin kaksnaamainen ja ilkeä.
Sanoin Niinalle että lähden ja haen hänet myöhemmin.Niina halusi lähteä mukaani ja sanoi lähtevänsä vaikka hikisenä, käyvänsä sitten kotona suihkussa.Hänen ilmeensä oli hätääntynyt ja kysyvä mitä oli tapahtunut.
En halunnut häntä mukaani, vaan sanoin noutavani hänet myöhemmin.Pyysin häntä jäämään äitinsä ja siskona luo.
Lähsin ja katsoin auton peräpeilistä taakseni.Niina seisoi pihalla kädet laitettuina pään päälle, niinkuin hän olisi urheilukilpailuissa hävinnyt täpärästi................
Ketä kiinnostaa:D
No kerroinpa uneni silti.Nimittäin tyttöystäväni ei ole nimeltään Niina...
Mitähän uneni yrittää kertoa?- onlylove179
Sä tarviit jonkuu urheilullisen tyypin niinku Niina. Sun nyksä ei ilmeisesti täytä kaikkia sun tarpeita. Sun kandeis varmaan nyt kunnolla miettiä asioita. Otat kunnon aikalisän teidän parisuhteesta ja funtsit, kannattaako todella. Elämä on lyhyt. Ehkäpä sun tyttis ja sä ette vaan yksinkertaisesti kuulu yhteen.
Mitä tohon äiti-sisko-kuvioon tulee, niin sun menneisyyteen kuuluu varmasti paljon vaikeita naissuhteita, olipa sitten kyse omasta suhteestasi äitiisi tai siskoosi. Et selkeästikään luota naisiin, vaan näet heidät kaksinaamaisina ja petollisina. Oletko kenties mies? Kirjoituksestasi paistaa läpi sovinismi. Jos tosiaan olet nainen ja vieläpä lesbo, toivon hartaasti, että mietit omaa asennettasi naisia kohtaan. Et tule koskaan löytämään merkittävää ja todellista naissuhdetta elämääsi ennen kuin olet parantanut omat sisäiset haavasi. It's time for a reality check.
Mut tsemii sulle :) - Såådaa
Unesi kertonee luonteestasi..Koiranpentu kuvannee uskollisuutta..tiedä sitten riippuuko koiran koko uskollisuuden määrästä :)...Itseluottamuksen määrä tulee esiin lopussa. Annat muiden, lähes ulkopuolisten vaikuttaa tunteisiisi.
Sulla tulee unet hyvin selkeästi ja muistat hienosti :)
Usein kyllä elokuvat ja tosiaan vaikka urheilun seuraaminen saa aikaan joitakin unia..
http://www.hoyhensaaret.info/
http://interpret-dreams.awardspace.com/
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/4290
- Semisti"analyytikko"
Ei nyt yhden unen takia kannata kenenkään pistää jäihin suhdettaan!Unet on unia ja ei välttämättä tarkoita mitään.Ehkä ap vain pitää urheilullisia naisia kauniina ja vieläpä haluttavina, mutta ei sekään tarkoita että pitäisi omasta tyttiksestä erota.Hän on voinut katsoa vaikka urheiluruutua ja siitä on jäänyt joku urheilija nainen alitajuntaan.
Mitä tulee tuohon, että epäilet ap:n olevan mies ja sovinisti, minä en kyllä näe kirjoituksessa mitään siihen viittaavaa.
No jokainen tulkitsee unia omalla tavallaan.Yleensä ottaen sanotaan, että unet eivät suoranaisesti tarkoita juuri sitä mitä näkee.Eli jos näkee kuoleman, se ei tarkoita että elämässäsi tapahtuu lähiaikoina kuolema ja syntymän kohdalla samoin.Alastomana kulkeminen unessa ja siitä häpeän tuntemisen sanotaan tarkoittavan, että elämässä on juuri sillä hetkellä joku asia joka aiheuttaa epävarmuutta ja huonoa itsetuntoa.
Itse olen nähnyt unta linnuista aikoinaan yhtäjaksoisesti monena yönä.Lähisukulaiseni sairastui äkillisesti ja menehtyi nopeasti.En ole ottanut selvää mitä linnut unessa tarkoittavat, mutta uskon niiden unissani viestineen, että lähisukulaiseni sairaus johtaa häene kuolemaan.- ap.
Pakko korjata sua sen verran, että minä, ketjun aloittaja en kirjoittanut tuota pitkää viestiä, jossa kerrottiin unesta, jossa oli Niina-niminen urheilullinen tyttö.
- ap.
ap. kirjoitti:
Pakko korjata sua sen verran, että minä, ketjun aloittaja en kirjoittanut tuota pitkää viestiä, jossa kerrottiin unesta, jossa oli Niina-niminen urheilullinen tyttö.
Niin ja minä kirjoitin aloituksen vähän huumorilla, en nyt ihan vakavissani ajatellut, että se olisi enneuni tai merkitsisi oikeasti yhtään mitään. Saahan sitä haaveilla. :)
- Semisti"analyytikko"
ap. kirjoitti:
Niin ja minä kirjoitin aloituksen vähän huumorilla, en nyt ihan vakavissani ajatellut, että se olisi enneuni tai merkitsisi oikeasti yhtään mitään. Saahan sitä haaveilla. :)
No pirskatti:D
Kuten huomaa, olen hiukan väsy.Anteeksi:)
Ehkä on aika mennä unikuvia katsomaan, toivottavasti ihan mukavia sellaisia.Hyvän yön toivotukset! - Såådaa
Lintu symbölöi mielikuvitusta, ajatuksia ja ideoita.
Lintu kuvaa sielun halua lentää korkeuksiin.lintu viittaa myös naiseen hellittelevässä mielessä.
Kultasiipinen lintu satttaa tarkoittaa samaa kuin tuli eli luovaa energiaa.
Varis on kuoleman lintu.
Kyyhkynen jotain hengellistä, rauhaa yms.
Kotka terävänäköisyyttä , tietoisuutta ja hallitsemista.
Pöllö edustaa viisautta.
Riikinkukko viittaa uudelleen syntymiseen.(feeniks)
toisaalta luulis, että koreilunhaluunkin :P
Korppi paholaisen vertauskuva..julman ja pahan isän symboli.
Villihanhi ja kurki symboloivat sielua.(Japanissa kurki liitetään onneen ja pitkään ikään)
Tietysti pitää ottaa huomioon myös henkilökohtaiset olosuhteet.
Jos vaikka hoitaa lintuja Lintutalossa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928