Niillä joilla on golf gtd dsg, minkälaisia kokemuksia on kyseisestä autosta? Muutaman kerran olen koeajanut ja tuntui tosi hyvältä. Noin pari viikkoa sitten laitoin sellaisen tilaukseen.
Vastaukset 7
- gfgfhhhjjj6
Saitko pilkkihaalarit tingattua samaan hintaan?
- 13+5=?
Tyypillinen kateellisen p*skiaisen v*ttuiluviesti :)
Jos olisit kerrankin koittanut ko autoa niin tietäisit että sillä tarkenee ihan hyvin kovillakin pakkasilla kun siinä on vakiona lisälämppäriä yms.
Mutta eihän siitä saisi provoiltua jos viitsisi selvittää asioita etukäteen ;)
- Pilkkihaalarit+Vag
Niin mikä lisälämmpäri, voisitko kertoa? Kylmä kulkine aivan kun ryssän helvetti, ei siinä naurettavat lämpövastukset paljon auta kunnon pakkasilla.
- 10+15=?
Taas on vastaamisen taito hallussa kun ei osaa vastata edes oikeaan viestiin :)
1000W PTC vastus on GTD:ssäkin ja kyllä tuo joka kelillä on riittänyt pitämään sisälämmöt ihan riittävänä. -40C pakkasilla jo kaipasi ajossa Webastoakin, mutta niin tekee vähän jokaisella autolla.
Jos itse koittaisit tuota niin tietäisit, mutta kuten yleensä tällä palstalla niin provoilet vain tietämättömänä :)
Niin kysyin golf gtd omistajien kokemuksia kyseisestä autosta, pilkkihaalareiden kyseliällä ei kai ole golf gtd??
- 7+9=?
GTD:tä ei ole kovin paljoa varmaan myyty koska sen hinta lähentelee suurempien mallien vastaavia hintoja.
Siksi on epätodennäköistä että saat täällä mitään muuta kommenttia kuin v*ttuilua provoilijoilta.
- tiinash
hieno menopeli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3561097- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459