Jos Rakennat talvi 2011 -2012 niin kivitaloa tai millaista taloa sitten rakennatkaan, niin tarjoan sinulle mahdollisuuden tehdä se hiukan edukkaammin kuin suoraan yrityksiltä.. eli toimit itse työnantajana jolloin kulut ovat huomattavasti pienemmät ja turhat välikädet jäävät pois.
Tällähetkellä työskentelen espoossa 3-kerroksisen harkkotalon kimpussa joka valmistuu noin marraskuun-joulukuun vaihteessa.
osaamiseeni kuuluu kirves-,muuraus-,laatoitus,Lv-, yms rakennustyöt ja hoidan myös samalla vastaavan mestarin palvelut. Mahdollisuus tulla tutustumaan kohteeseen ja voin laittaa kuvia s-postilla.
sinulle vaivatonta rakentamista ja edullisempaa.... mielummin pääkaupunkiseudulta. Laita viestiä ajoissa [email protected] sillä teen mielummin vain yhtä kohdetta kerralla alusta loppuun enkä hypi paikasta toiseen . :)
Rakennatko talvi-11 tai 2012
laatutyot
3
166
Vastaukset
- erw3
Tosi kätevää valvoa itse itseään ja jos jokin menee pieleen niin työnantaja eli rakennuttaja on vastuussa
- ReferenssiAnssi.
Toisia ei tarvi valvoa ja toisilla voi olla vaikka 10 valvojaa silti tulee paskaa.
- Laatutyot
Rakennusvalvonta kyllä informoi jos on valittamista... Sori vaan... Ja voi sitä valvoo muutkin... Ei ole ollut sanomista..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m804424Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513150
- 402638
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222332- 232036
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151752Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715