Rakennatko talvi-11 tai 2012

laatutyot

Jos Rakennat talvi 2011 -2012 niin kivitaloa tai millaista taloa sitten rakennatkaan, niin tarjoan sinulle mahdollisuuden tehdä se hiukan edukkaammin kuin suoraan yrityksiltä.. eli toimit itse työnantajana jolloin kulut ovat huomattavasti pienemmät ja turhat välikädet jäävät pois.
Tällähetkellä työskentelen espoossa 3-kerroksisen harkkotalon kimpussa joka valmistuu noin marraskuun-joulukuun vaihteessa.
osaamiseeni kuuluu kirves-,muuraus-,laatoitus,Lv-, yms rakennustyöt ja hoidan myös samalla vastaavan mestarin palvelut. Mahdollisuus tulla tutustumaan kohteeseen ja voin laittaa kuvia s-postilla.
sinulle vaivatonta rakentamista ja edullisempaa.... mielummin pääkaupunkiseudulta. Laita viestiä ajoissa [email protected] sillä teen mielummin vain yhtä kohdetta kerralla alusta loppuun enkä hypi paikasta toiseen . :)

5

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IGOR..............

Ja jos otat ton kaverin töihin ja olet itse työnantajana niin muista myös se että olet ITSE vastuussa vaikka tekijä tekis rakennusvirheitä.
      Ja kuullostaa aika oudolta että tekijä ja vastaava mestari on sama mies???
      Ei sillä ettei tulis halvemmaksi kun jää noi normi firma kulut pois.

• verokortilla tekevä

Työsuhteessa oleva työntekijä on myös velvoitettu tekemään sovitun työn suunnitelmien ja laatuvaatimusten mukaan.

• mitä schaissea

"Työsuhteessa oleva työntekijä on myös velvoitettu tekemään sovitun työn suunnitelmien ja laatuvaatimusten mukaan"

PAH

• IGOR.............

Joooooo,mutta vaikka ei tekisikään ni ei silti ole vastuussa kun on vaan työntekijä.Työnantajan kuuluu vahtia ja jos ei ymmärrä niin se on oma moka ei tekijän.

• rk

Terveeltä vaikuttava konsepti. Uskon, että uusi projekti löytyy. Tsemppiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4399
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3273
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      999
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      996
    7. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      25
      990
    8. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      153
      985
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      914
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe