Jos Rakennat talvi 2011 -2012 niin kivitaloa tai millaista taloa sitten rakennatkaan, niin tarjoan sinulle mahdollisuuden tehdä se hiukan edukkaammin kuin suoraan yrityksiltä.. eli toimit itse työnantajana jolloin kulut ovat huomattavasti pienemmät ja turhat välikädet jäävät pois.
Tällähetkellä työskentelen espoossa 3-kerroksisen harkkotalon kimpussa joka valmistuu noin marraskuun-joulukuun vaihteessa.
osaamiseeni kuuluu kirves-,muuraus-,laatoitus,Lv-, yms rakennustyöt ja hoidan myös samalla vastaavan mestarin palvelut. Mahdollisuus tulla tutustumaan kohteeseen ja voin laittaa kuvia s-postilla.
sinulle vaivatonta rakentamista ja edullisempaa.... mielummin pääkaupunkiseudulta. Laita viestiä ajoissa [email protected] sillä teen mielummin vain yhtä kohdetta kerralla alusta loppuun enkä hypi paikasta toiseen . :)
Rakennatko talvi-11 tai 2012
5
83
Vastaukset
- IGOR..............
Ja jos otat ton kaverin töihin ja olet itse työnantajana niin muista myös se että olet ITSE vastuussa vaikka tekijä tekis rakennusvirheitä.
Ja kuullostaa aika oudolta että tekijä ja vastaava mestari on sama mies???
Ei sillä ettei tulis halvemmaksi kun jää noi normi firma kulut pois. - verokortilla tekevä
Työsuhteessa oleva työntekijä on myös velvoitettu tekemään sovitun työn suunnitelmien ja laatuvaatimusten mukaan.
- mitä schaissea
"Työsuhteessa oleva työntekijä on myös velvoitettu tekemään sovitun työn suunnitelmien ja laatuvaatimusten mukaan"
PAH - IGOR.............
Joooooo,mutta vaikka ei tekisikään ni ei silti ole vastuussa kun on vaan työntekijä.Työnantajan kuuluu vahtia ja jos ei ymmärrä niin se on oma moka ei tekijän.
- rk
Terveeltä vaikuttava konsepti. Uskon, että uusi projekti löytyy. Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862