Boss Hoss on kovien jätkien pyörä.

SonsOfAnarchy

http://www.youtube.com/watch?v=BcZ6r1Vq9Qg

Kunnon custom-pyöriä. Tai no kaikki customit ovat kunnon moottoripyöriä, mutta tässä on oikein huippucustom. Kuutiotilavuutta 5700-8200cc ja tehoa ja vääntöä aivan saatanasti. Jäis kyykky-pyörät kuin tikku paskaan.

27

3722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • R6

      Et tainnut lukea minun viestiäni siitä ketjusta joka poistettiin. 1000cc sporttipyörät voittaa Boss Hossin jopa suoralla tiellä, mutkatiestä tai kilparadasta puhumattakaan.

      http://www.youtube.com/watch?v=fI_GvCl8ei8

      Kun sinua kerran suorituskyky kiinnostaa, niin miksi sinua kiinnostaa custom-pyörät? Tiedätkö että customit ovat kaikista moottoripyöristä tehottomimpia ja suorituskyvyttömimpiä verrattuna omaan kuutiotilavuuteensa?

      • Anonyymi

        Vai niin. Taidat olla hiukan molopää. Mulla 1100c Honda vf custom. Vm 83. Siinä tehtaalta lähteissä 120 hv, uippu on jotain. Ottaa hesan moottoritiellä mittarin loppuun 260. Kyllä jäi arttimaililla 1000c Honda cbr Vm 2009 taakse kun se kuuluisa tossu paskaa.


    • Blastic Bullet

      Joo ei se Boss Hoss tahdo pärjätä kyykyille juuri missään muussa kuin painossa! Ja suuri painohan taas vie tehoylivoimasta suuren osan. Kyllähän se suuren moottorin vääntö saa takarenkaan sutimaan helposti mutta ei se silti pyörästä nopeaa tee!!

      Ei pärjää ei...==>> http://www.youtube.com/watch?v=fI_GvCl8ei8

      • tert35

        On lähinnä tuollaiset Boss Hossit pienimunaisille tarkoitettu.


      • Suurempi paino taas lisää kuljettajan turvallisuutta, törmäystilanteessa pyörän nopeus hidastuu pidemmällä matkalla ja vähemmän suhteessa törmäyksen vastapuoleen. Paljon ratkaisee tietty, mitä siel on törmäyksen vastapuolena. Tästä johtuu henkilöautojenkin suuri paino verrattuna vanhempiin kevyisiin autoihin, kun matkustajien turvallisuutta on pyritty parantamaan.

        Suuremmalla teholla suhteessa ilmanvastukseen taas saavuttaa suuremman huippunopeuden, joten hyvin mahdollista, että näillä Boss Hosseilla on teoriassa suurempi huippunopeus, käytännössä kait jää kokeiluun jossain aavikolla.


      • Blastic Bullet
        pelimies-81 kirjoitti:

        Suurempi paino taas lisää kuljettajan turvallisuutta, törmäystilanteessa pyörän nopeus hidastuu pidemmällä matkalla ja vähemmän suhteessa törmäyksen vastapuoleen. Paljon ratkaisee tietty, mitä siel on törmäyksen vastapuolena. Tästä johtuu henkilöautojenkin suuri paino verrattuna vanhempiin kevyisiin autoihin, kun matkustajien turvallisuutta on pyritty parantamaan.

        Suuremmalla teholla suhteessa ilmanvastukseen taas saavuttaa suuremman huippunopeuden, joten hyvin mahdollista, että näillä Boss Hosseilla on teoriassa suurempi huippunopeus, käytännössä kait jää kokeiluun jossain aavikolla.

        Kyllä se on aivan sama mitä pyörä törmäystilanteessa painaa kun ainoa tekijä joka pyörää jarruttaa törmätessä on pyörän keula. Siinä lähtee kuski pyörän päältä aivan samallalailla painoi se pyörä kaksisataa tai neljäsataa kiloa kun vaikka rekankeulaan osuu!!
        Kun ajattelee nykyisiä parisataa hevosvoimaisia ja yli kolmeasataa kulkevia kyykkypyöriä ja Boss Hossia niin voi vain kuvitella miten suuren tehon vaatii jo parin neliönkoinen Boss Hossin syyläri yli kahdensadan nopeuksissa! Ja ei se 200 kiloa painava v-moottorikaan ole mikään aerodynamiikan mestariteos. Eli Boss Hossin teoreettinen japseja suurempi huippunopeus on siis vain ja ainoastaan teoreettinen!!


    • kefiiri

      Chevyn 6.2 litrasella dieselillä ja turbolla vois olla ihan kiva.
      Bensalla täys turhake.

    • Ex Köröttelijä

      On oikein tienpäällä todettu,jalkoihin jää.Aikanaan yhdellä Jänkhän reissulla sellainen sattui tientukoksi Sodankylän ja Saariselän välillä,Kaverillani Triuph 955 Daytona ja mulla Busa,ei pärjännyt Trumpallekaan,Busasta puhumattakaan.
      No ei siinä mitään jyree peli on kuitenkin!

    • CobraUSA

      Niitä Boss Hosseja valmistetaan useilla eri moottorivaitoehdoilla. Hurjin vaihtoehto taitaa olla corvetten V8. Ei pärjää kyykkypaskoille suorituskyvyssä, mutta tuollaista moottoripyörää mielestäni aika typerää ja lapsellista edes verrata mihinkään pieneen muovikippoon. Triumphin rocket 3 näyttää honda monkeylle tuollaisen rinnalla :) Voisin laittaa jos eivät maksais niin mahdottomasti.

    • endurolla mennään

      Se on just niin päin että kovat jätkät eivät tarvitse tuollaisia leikkikaluja. Itse äijän oma olemus vakuuttaa tarpeeksi.

    • Juu niin se taitaa olla, että jos tarvii olla iso ja nopee pyörä, niin se on sitten Top Fuel Bike.

      Jos tarvii mennä viel kovempaa, niin sitt vain Top Fuel

      • 1300cc-T

        Pikkasen hankalaa vaan taitaa nitropeleillä olla esim. työmatkaliikenne. Saattaa alkaa moottorit ylikuumenemaan jos vaikka kaljakaupassa menee käymään nitroissa kun ei ole mm. jäähdytysnestettä lainkaaan! Ja taitais olla pikkasen vaikeeta käännellä pitkää nitropyörää/putkea kaupan pihalla tai kaupunkien risteyksissä. Eiköhän nämä äijäpyörien vertailu kannata tehdä ihan katukelpoisien laitteiden kesken?!

        Ja nopein aika varttimaililla ei suinkaan ole Top Fuel-dragsterin tekemä vaan rakettimoottorisen kiihdytysauton joka ajoi näytöslähtöjä 70-luvulla. Kitty O'neil ajoi varttimailin aikaan 3.22sek. muistaakseni jotain 650km/h nopeudella suola-aavikolla. Nopeimmat ajat vartilla Top Fuel:lla ovat alle 4.5 sekunttia ja nykyään kun nitrot ajavat vain 1000 jalkaa pyörivät nopeimmat ajat 3.8 sekunnin nurkilla.

        Rakettidragster/Kitty O'Neil ==>> http://en.wikipedia.org/wiki/Kitty_O'Neil


      • 1300cc-T kirjoitti:

        Pikkasen hankalaa vaan taitaa nitropeleillä olla esim. työmatkaliikenne. Saattaa alkaa moottorit ylikuumenemaan jos vaikka kaljakaupassa menee käymään nitroissa kun ei ole mm. jäähdytysnestettä lainkaaan! Ja taitais olla pikkasen vaikeeta käännellä pitkää nitropyörää/putkea kaupan pihalla tai kaupunkien risteyksissä. Eiköhän nämä äijäpyörien vertailu kannata tehdä ihan katukelpoisien laitteiden kesken?!

        Ja nopein aika varttimaililla ei suinkaan ole Top Fuel-dragsterin tekemä vaan rakettimoottorisen kiihdytysauton joka ajoi näytöslähtöjä 70-luvulla. Kitty O'neil ajoi varttimailin aikaan 3.22sek. muistaakseni jotain 650km/h nopeudella suola-aavikolla. Nopeimmat ajat vartilla Top Fuel:lla ovat alle 4.5 sekunttia ja nykyään kun nitrot ajavat vain 1000 jalkaa pyörivät nopeimmat ajat 3.8 sekunnin nurkilla.

        Rakettidragster/Kitty O'Neil ==>> http://en.wikipedia.org/wiki/Kitty_O'Neil

        Juu niinhän se menee ja jos customin kerran kuuluukin olla laiska ja lähinnä muvaka ajaa maantiellä leppoisasti ilman mitään kiirettä, niin eikö "huippucustom" tarkoita silloin huippumukavaa, eli siin tarviis olla edelleen sama laiska kone, mutta tyyliin istuimen paikalla joku kunnon Mekanismi-lepotuoli

        http://www.iskukoti.fi/koti/actions/customer_base/product/ProductView.action?selectedProductFamilyId=70607&productId=2494145&returnUrl=http://www.iskukoti.fi:80/koti/actions/isku/product/ProductFamilySearch.action?naviSection=products&productFamilyId=70607&naviSection=products


      • mika2
        pelimies-81 kirjoitti:

        Juu niinhän se menee ja jos customin kerran kuuluukin olla laiska ja lähinnä muvaka ajaa maantiellä leppoisasti ilman mitään kiirettä, niin eikö "huippucustom" tarkoita silloin huippumukavaa, eli siin tarviis olla edelleen sama laiska kone, mutta tyyliin istuimen paikalla joku kunnon Mekanismi-lepotuoli

        http://www.iskukoti.fi/koti/actions/customer_base/product/ProductView.action?selectedProductFamilyId=70607&productId=2494145&returnUrl=http://www.iskukoti.fi:80/koti/actions/isku/product/ProductFamilySearch.action?naviSection=products&productFamilyId=70607&naviSection=products

        Ei customin kuulu olla yhtään mitään. Ainoa customia määrittelevä seikka on, että ne ovat itse tehtyjä niin vaatteet kuin pyörätkin (ydin on että tehdastekoinen kelpaa customihenkilölle). Customikulttuuriin kuuluu sellainen tietynlainen uhmakkuus ja kesyttömyys ja hulluus (mielestäni hossbossi hyvin kuvastaa customilaista maailmankuvaa, jossa kaikelle rationaalisuudelle ja normeille näytetään keskaria ja tehdään juuri niinkuin huvittaa). Customiassa ei ihailla insinöörimäisesti tehoa, mutta voimaa arvostetaan ja se tietysti näkyy pyörissä, joissa on vääntöä kuin lentotukialuksessa ja tehoa juuri ja juuri sen verran kun tarvitaan. Customilla ajetaan kovaa kun siltä tuntuu ja sitä vaudinhurmaa ei mitätä sekunttikellolla eikä kiihtyvyysantureilla, vaan fiiliksella.

        Siinä, missä kyykkypyöräilyn esikuvat ja kuvasto löytyy ratapyöräilystä, joka edustaakin kyykkypyöräilyn ylintä ilmenemismuotoa, customimiesten (useinmiten he ovat miehiä) esikuvia ovat preerialla laukkaavat mustangit ja kuvasto löytyy lännenfilmeistä. Hielle, vanhalle viinalle ja bensalle haiseva customhenkilö on itse itsessään oma vapuden julistuksensa ja kyse ei ole vain liikkumisen vapaudesta vaan vapautta normeista. Se, että normatiiviset pankinjohtajat sun muu roskasakki ovat tuoneet normatiivisyyden custommaailmaan kaupasta valmiiksi tuunattuina ostettuine pyörineen ja toisesta kaupasta ostamineen uniformuineen,ovat sitä myrkkyä joka ei todellakaan edusta sitä maailmaa ja ajattelutapaa. Oikean customin kyllä tunnista kun sellaisen näkee. Oikea custommies ei kuuntele Shakiraa tai Rihannaa. Oikea custommies kuuntelee ukkosen jyrinää ja kattelee kun hevoset paskantaa.

        Jokaisella motorismin ilmenemismuodolla on oma ajattelutapansa ja maailmankuvansa ja on jokseenkin turhaa ilkkua naapuriin, että ne on ihan tyhmiä. Mieluummin yrittää ymmärtää mikä siinä hommassa on takana. Ihan samalla tavalla sitä voisi pilkata kyykkypyöräilijöitä, matkapyöräilijöitä enskapyöräilijöitä kuin custompyöräilijöitäkin. Ehkä customporukka ärsyttää siksi, että he kieltäytyvät piittaamasta siitä mitä heistä ajatellaan.


      • mika2
        mika2 kirjoitti:

        Ei customin kuulu olla yhtään mitään. Ainoa customia määrittelevä seikka on, että ne ovat itse tehtyjä niin vaatteet kuin pyörätkin (ydin on että tehdastekoinen kelpaa customihenkilölle). Customikulttuuriin kuuluu sellainen tietynlainen uhmakkuus ja kesyttömyys ja hulluus (mielestäni hossbossi hyvin kuvastaa customilaista maailmankuvaa, jossa kaikelle rationaalisuudelle ja normeille näytetään keskaria ja tehdään juuri niinkuin huvittaa). Customiassa ei ihailla insinöörimäisesti tehoa, mutta voimaa arvostetaan ja se tietysti näkyy pyörissä, joissa on vääntöä kuin lentotukialuksessa ja tehoa juuri ja juuri sen verran kun tarvitaan. Customilla ajetaan kovaa kun siltä tuntuu ja sitä vaudinhurmaa ei mitätä sekunttikellolla eikä kiihtyvyysantureilla, vaan fiiliksella.

        Siinä, missä kyykkypyöräilyn esikuvat ja kuvasto löytyy ratapyöräilystä, joka edustaakin kyykkypyöräilyn ylintä ilmenemismuotoa, customimiesten (useinmiten he ovat miehiä) esikuvia ovat preerialla laukkaavat mustangit ja kuvasto löytyy lännenfilmeistä. Hielle, vanhalle viinalle ja bensalle haiseva customhenkilö on itse itsessään oma vapuden julistuksensa ja kyse ei ole vain liikkumisen vapaudesta vaan vapautta normeista. Se, että normatiiviset pankinjohtajat sun muu roskasakki ovat tuoneet normatiivisyyden custommaailmaan kaupasta valmiiksi tuunattuina ostettuine pyörineen ja toisesta kaupasta ostamineen uniformuineen,ovat sitä myrkkyä joka ei todellakaan edusta sitä maailmaa ja ajattelutapaa. Oikean customin kyllä tunnista kun sellaisen näkee. Oikea custommies ei kuuntele Shakiraa tai Rihannaa. Oikea custommies kuuntelee ukkosen jyrinää ja kattelee kun hevoset paskantaa.

        Jokaisella motorismin ilmenemismuodolla on oma ajattelutapansa ja maailmankuvansa ja on jokseenkin turhaa ilkkua naapuriin, että ne on ihan tyhmiä. Mieluummin yrittää ymmärtää mikä siinä hommassa on takana. Ihan samalla tavalla sitä voisi pilkata kyykkypyöräilijöitä, matkapyöräilijöitä enskapyöräilijöitä kuin custompyöräilijöitäkin. Ehkä customporukka ärsyttää siksi, että he kieltäytyvät piittaamasta siitä mitä heistä ajatellaan.

        Öh... piti kirjoittaa että tehdastekoinen ei kelpaa customhenkilölle.


      • mika2 kirjoitti:

        Ei customin kuulu olla yhtään mitään. Ainoa customia määrittelevä seikka on, että ne ovat itse tehtyjä niin vaatteet kuin pyörätkin (ydin on että tehdastekoinen kelpaa customihenkilölle). Customikulttuuriin kuuluu sellainen tietynlainen uhmakkuus ja kesyttömyys ja hulluus (mielestäni hossbossi hyvin kuvastaa customilaista maailmankuvaa, jossa kaikelle rationaalisuudelle ja normeille näytetään keskaria ja tehdään juuri niinkuin huvittaa). Customiassa ei ihailla insinöörimäisesti tehoa, mutta voimaa arvostetaan ja se tietysti näkyy pyörissä, joissa on vääntöä kuin lentotukialuksessa ja tehoa juuri ja juuri sen verran kun tarvitaan. Customilla ajetaan kovaa kun siltä tuntuu ja sitä vaudinhurmaa ei mitätä sekunttikellolla eikä kiihtyvyysantureilla, vaan fiiliksella.

        Siinä, missä kyykkypyöräilyn esikuvat ja kuvasto löytyy ratapyöräilystä, joka edustaakin kyykkypyöräilyn ylintä ilmenemismuotoa, customimiesten (useinmiten he ovat miehiä) esikuvia ovat preerialla laukkaavat mustangit ja kuvasto löytyy lännenfilmeistä. Hielle, vanhalle viinalle ja bensalle haiseva customhenkilö on itse itsessään oma vapuden julistuksensa ja kyse ei ole vain liikkumisen vapaudesta vaan vapautta normeista. Se, että normatiiviset pankinjohtajat sun muu roskasakki ovat tuoneet normatiivisyyden custommaailmaan kaupasta valmiiksi tuunattuina ostettuine pyörineen ja toisesta kaupasta ostamineen uniformuineen,ovat sitä myrkkyä joka ei todellakaan edusta sitä maailmaa ja ajattelutapaa. Oikean customin kyllä tunnista kun sellaisen näkee. Oikea custommies ei kuuntele Shakiraa tai Rihannaa. Oikea custommies kuuntelee ukkosen jyrinää ja kattelee kun hevoset paskantaa.

        Jokaisella motorismin ilmenemismuodolla on oma ajattelutapansa ja maailmankuvansa ja on jokseenkin turhaa ilkkua naapuriin, että ne on ihan tyhmiä. Mieluummin yrittää ymmärtää mikä siinä hommassa on takana. Ihan samalla tavalla sitä voisi pilkata kyykkypyöräilijöitä, matkapyöräilijöitä enskapyöräilijöitä kuin custompyöräilijöitäkin. Ehkä customporukka ärsyttää siksi, että he kieltäytyvät piittaamasta siitä mitä heistä ajatellaan.

        "ovat tuoneet normatiivisyyden custommaailmaan kaupasta valmiiksi tuunattuina ostettuine pyörineen ja toisesta kaupasta ostamineen uniformuineen"

        monen mielestä hyvin valitettavaa, mutta käytännössä tähän tuskin tulossa mitään muutosta - päinvastoin muutos on menossa enemmänkin nykysuunnan mukaisesti

        Muistan aikoinaan, kun veli raksaili taloa, niin siihen yks tuttu, että jokaisen kannattais keskittyä omaan duuniinsa(veli kun ei rakennusalalla)

        Ja jos nykypäivänä tekee työuran esim. pankin alalla, tuskin kannattaa alkaa customoimaan pyöriä - vähemmällä pääsee, kun ostaa valmiin kaupasta

        Juu kyllä ennen oli varmaan paremmin, mutta vanhaan ei ole enää paluuta.


      • xfghjkp
        mika2 kirjoitti:

        Ei customin kuulu olla yhtään mitään. Ainoa customia määrittelevä seikka on, että ne ovat itse tehtyjä niin vaatteet kuin pyörätkin (ydin on että tehdastekoinen kelpaa customihenkilölle). Customikulttuuriin kuuluu sellainen tietynlainen uhmakkuus ja kesyttömyys ja hulluus (mielestäni hossbossi hyvin kuvastaa customilaista maailmankuvaa, jossa kaikelle rationaalisuudelle ja normeille näytetään keskaria ja tehdään juuri niinkuin huvittaa). Customiassa ei ihailla insinöörimäisesti tehoa, mutta voimaa arvostetaan ja se tietysti näkyy pyörissä, joissa on vääntöä kuin lentotukialuksessa ja tehoa juuri ja juuri sen verran kun tarvitaan. Customilla ajetaan kovaa kun siltä tuntuu ja sitä vaudinhurmaa ei mitätä sekunttikellolla eikä kiihtyvyysantureilla, vaan fiiliksella.

        Siinä, missä kyykkypyöräilyn esikuvat ja kuvasto löytyy ratapyöräilystä, joka edustaakin kyykkypyöräilyn ylintä ilmenemismuotoa, customimiesten (useinmiten he ovat miehiä) esikuvia ovat preerialla laukkaavat mustangit ja kuvasto löytyy lännenfilmeistä. Hielle, vanhalle viinalle ja bensalle haiseva customhenkilö on itse itsessään oma vapuden julistuksensa ja kyse ei ole vain liikkumisen vapaudesta vaan vapautta normeista. Se, että normatiiviset pankinjohtajat sun muu roskasakki ovat tuoneet normatiivisyyden custommaailmaan kaupasta valmiiksi tuunattuina ostettuine pyörineen ja toisesta kaupasta ostamineen uniformuineen,ovat sitä myrkkyä joka ei todellakaan edusta sitä maailmaa ja ajattelutapaa. Oikean customin kyllä tunnista kun sellaisen näkee. Oikea custommies ei kuuntele Shakiraa tai Rihannaa. Oikea custommies kuuntelee ukkosen jyrinää ja kattelee kun hevoset paskantaa.

        Jokaisella motorismin ilmenemismuodolla on oma ajattelutapansa ja maailmankuvansa ja on jokseenkin turhaa ilkkua naapuriin, että ne on ihan tyhmiä. Mieluummin yrittää ymmärtää mikä siinä hommassa on takana. Ihan samalla tavalla sitä voisi pilkata kyykkypyöräilijöitä, matkapyöräilijöitä enskapyöräilijöitä kuin custompyöräilijöitäkin. Ehkä customporukka ärsyttää siksi, että he kieltäytyvät piittaamasta siitä mitä heistä ajatellaan.

        Hyvin kirjoitettu. Toi oli hyvä toi " customhenkilö on itsessään oma vapauden julistuksensa". Hienosti ksanottu oman tien kulkijasta.

        Asiasta vaan en ole ihan samaa mieltä. Oman tien kulkija ajaa vaikka Pannonialla turvaliivit päällä piittaamatta yhtään muiden mielipiteestä asiasta.
        Varsinkin Harrikkakultti on vaan pahasti erkaantunut tästä Oman polun tekijä -ajatuksesta. Siellä piireissä tosiaan on tarkasti määritelty pyörämerkki ja sopiva parranmitta. Onko se vapautta, mitä?

        Mutta epätaydellistähän kaikki on tässä maailmassa. Vapauskulttikin.

        Mutta ihailen kyllä niitä, joilla man käden taidot riittävät muuttamaan raudan romusta taideteokseksi. Omakin Harrikkaharrastukseni on valitettavasti sukua joulukuusen koristamiselle: kaupasta haen kromikilluttimia pyörään ripustettavaksi. Sen verran mussa on kyllä munaa, että ajan piruuttani Sporsterilla vaikka sitä akkapyöräksi mainitaankin.


    • jötikkkä

      Tuommone hos possi on vähän niinkun
      sadan metrin juoksijalla olis
      norsun kivekset.
      Tuskin mitään niin kauheen nopeeta taivallusta ! ?

    • Anonyymi

      Nooh. Eiköhän se ole jokaisen oma asia mistä ja millä tykkää ajella.

      • Anonyymi

        Mä ajan Opelilla ja Phipsillä loput


    • Anonyymi

      Joo se on läski mahojen parta ukkojen lelu jolla nyt ei ajamisen kanssa ole oikeastaan mitään tekimistä

      • Anonyymi

        Minusta on kaikkein parasta hupia katsoa YouTubesta kun aivottomat motoristit ajaa kunnon mällin pyörällään
        Täytyy olla todellakin sovitin kun kaahaa liikenteessä huomattavasti suuremmalla nopeudella muihin nähden, risteyksissä sattuu kolareita koska autoilijat eivät ehdi huomata kovaa nopeutta tulevaa moottoripyörää mut sitä saa mitä tilaa!
        Minä jos näen liikenteessä että laahaavat motoristi vetää pyöräillään lepikkoon tai jonkun auton keulaan niin en ole huomaavinanikaan ja napsautan kokistölkin auki ja nautin päivästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta on kaikkein parasta hupia katsoa YouTubesta kun aivottomat motoristit ajaa kunnon mällin pyörällään
        Täytyy olla todellakin sovitin kun kaahaa liikenteessä huomattavasti suuremmalla nopeudella muihin nähden, risteyksissä sattuu kolareita koska autoilijat eivät ehdi huomata kovaa nopeutta tulevaa moottoripyörää mut sitä saa mitä tilaa!
        Minä jos näen liikenteessä että laahaavat motoristi vetää pyöräillään lepikkoon tai jonkun auton keulaan niin en ole huomaavinanikaan ja napsautan kokistölkin auki ja nautin päivästä.

        On sinulla hieno harrastus tuo You Tube. Ihan kateellinen sinulle.

        Youtuben katselijat ne yleensä ovatkin kaikkein tietävämpiä ja omaavat laajimman näkemyksen kommentointiin.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Taitaa poks hoss olla pikemminkin juuri niille, joilla ei muuta kovaa jalkovälissä koskaan olekaan.

      • Anonyymi

        Tuollainen kirjoittelu taas on köyhän ininää.


    • Anonyymi

      On alkanut Gold Wing tuntumaan vähän mopolta ja Harley ei kiinnoista! Harkinnassa on nyt Boss Hoss!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

      Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1453
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

      Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1269
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

      Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      25
      1248
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

      Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      215
      1134
    5. Mitä toivot

      ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1076
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

      Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      224
      1002
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

      Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      317
      999
    8. Haluaisin vain varmistua

      Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      939
    9. Olet sä silti

      Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      905
    10. Minkä merkkisellä

      Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      73
      899
    Aihe