Yritin tuossa vaihtaa soneralta liittymää saunalahdelle ja selvisi että nykyinen liittymä onkin määräaikainen. Kyseessä on euron sunnutai extra joka on voimassa joulukuun loppuun saakka. Liittymä sisältää 1000 tekstaria paketin 12e ja puhe 50 paketin 6e.
Kukaan ei ole liittymää aikoinaan avatessani kertonut että se olisi määräaikainen.
Onko liittymää mahdollista purkaa kesken sopimuskauden ilman kuluja? Olen kuullut puhuttavan 100e sakosta ja että pitäisi maksaa jäljellä olevat laskut. Eli pitäisikö minun maksaa myös nuista paketeista vaikka kävisin ne vaivihtaa poistamassa ennen liittymän purkamis hommien kanssa taistelua.
Määräaikainen liittymä
1
367
Vastaukset
- Eroon Sonerasta
Syyskuun 2011 alusta voimaan tuleviin Soneran yleisten toimitusehtojen kohtaan 11.2 sisältyy sopimusehtojen heikennys. Uusien sopimusehtojen mukaan sopimusehtojen muutoksesta johtuvalle irtisanomisoikeudelle on asetettu 3 kuukauden takaraja, jota aiemmin ei ollut.
Tämän vahvistaa myös Sonera itse (sivun alareunaan piilotettuna):
"Lisäksi asiakkaalla sopimusmuutoksen johdosta oleva irtisanomisoikeus on rajoitettu 3 kuukauteen muutoksen voimaantulosta. Aikaisemmin vastaavaa rajoitusta ei ollut. Toisaalta vaikka tähän on tullut irtisanomisoikeuden käyttämiselle takaraja, selkeyttää se kuitenkin kokonaisuutena tilannetta."
http://www.sonera.fi/ajankohtaista/uudet toimitusehdot
Näin ollen kaikki Soneran liittymäasiakkaat voivat ilman seuraamuksia irtisanoa määräaikaiset sopimuksensa päättymään elokuun 2011 loppuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986908- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551238Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251954- 41929