Yritin tuossa vaihtaa soneralta liittymää saunalahdelle ja selvisi että nykyinen liittymä onkin määräaikainen. Kyseessä on euron sunnutai extra joka on voimassa joulukuun loppuun saakka. Liittymä sisältää 1000 tekstaria paketin 12e ja puhe 50 paketin 6e.
Kukaan ei ole liittymää aikoinaan avatessani kertonut että se olisi määräaikainen.
Onko liittymää mahdollista purkaa kesken sopimuskauden ilman kuluja? Olen kuullut puhuttavan 100e sakosta ja että pitäisi maksaa jäljellä olevat laskut. Eli pitäisikö minun maksaa myös nuista paketeista vaikka kävisin ne vaivihtaa poistamassa ennen liittymän purkamis hommien kanssa taistelua.
Määräaikainen liittymä
1
355
Vastaukset
- Eroon Sonerasta
Syyskuun 2011 alusta voimaan tuleviin Soneran yleisten toimitusehtojen kohtaan 11.2 sisältyy sopimusehtojen heikennys. Uusien sopimusehtojen mukaan sopimusehtojen muutoksesta johtuvalle irtisanomisoikeudelle on asetettu 3 kuukauden takaraja, jota aiemmin ei ollut.
Tämän vahvistaa myös Sonera itse (sivun alareunaan piilotettuna):
"Lisäksi asiakkaalla sopimusmuutoksen johdosta oleva irtisanomisoikeus on rajoitettu 3 kuukauteen muutoksen voimaantulosta. Aikaisemmin vastaavaa rajoitusta ei ollut. Toisaalta vaikka tähän on tullut irtisanomisoikeuden käyttämiselle takaraja, selkeyttää se kuitenkin kokonaisuutena tilannetta."
http://www.sonera.fi/ajankohtaista/uudet toimitusehdot
Näin ollen kaikki Soneran liittymäasiakkaat voivat ilman seuraamuksia irtisanoa määräaikaiset sopimuksensa päättymään elokuun 2011 loppuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808236
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264438- 504048
- 503175
- 513086
- 502840
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262506- 312009
- 291986
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv381923