Nettiriippuvuus loppui

Jaak Ylämäe

mutta viina ja uhkapelit sekä naiset tulivat tilalle. Siis yhden tilalle kolme. Onko
sinulla samantapaisia kokemuksia.

1

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko sinulla NETTI-

tuttuja. Tässä heistä muutamia:

Poliisi kaipaa havaintoja:
      Nettitutut pahoinpitelivät naisen
      Lauantai 4.6.2011 klo 03.35
      Lahdessa Riihitarhankadulla sijaitsevassa yksityisasunnossa pahoinpideltiin nainen lauantain vastaisena yönä.

Poliisi sai asiasta ilmoituksen perjantai-iltana noin kello 23 aikaan. Nainen tutustui lahtelaisiin miehiin netin kautta ja sopi tapaamisen Lahteen. Nainen tuli sovitusti perjantaina iltapäivällä kahden aikaan junalla Lahteen. Kaksi miestä oli häntä vastassa rautatieasemalla, josta he menivät yksityisasuntoon Riihitarhankadulle.

Seurue kävi läheisessä ravintolassa tai baarissa, josta siihen liittyi mahdollisesti kolmas mies. Ravintolasta tai baarista he palasivat takaisin asunnolle, ja siellä nainen pahoinpideltiin. Hän sai pahoinpitelystä vakavia vammoja, ja hänet on toimitettu sairaalaan.

Alustavien tietojen perusteella poliisi tutkii tapausta tapon yrityksenä ja vapauden riistona.

Poliisi on ottanut asunnolta kaksi miestä kiinni. Poliisi kaipaa vihjeitä sekä kyseisen seurueen liikkeistä illan aikana Tonttilassa että seurueeseen kuuluneesta kolmannesta miehestä.

Kiinniotetut miehet ovat kaljupäisiä. Yksi heistä on iältään noin 40 vuotta, pituudeltaan noin 185 senttiä ja vartaloltaan hoikka. Toinen mies on noin 25-vuotias, 170-175 senttimetriä pitkä ja tukevavartaloinen. Miesten vaatetuksesta ennen pahoinpitelyä poliisilla ei ole varmuutta. Nainen on noin 40-vuotias ja 165-170 senttimetriä pitkä. Hänellä on tummat tai mustat suunnilleen olkapäille ulottuvat hiukset, ja hänellä oli musta vaatetus.

Näiden henkilöiden henkilöllisyys on poliisin tiedossa.

Seurueesta tai tapauksesta tietäviä pyydetään ottamaan yhteyttä numeroon 050 456 4312 päivällä kello kahdeksan ja neljän välillä.

IL

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2407
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1372
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      37
      1295
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1201
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      924
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      808
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      751
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      606
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      586
    Aihe