kiloja lisää!

liianlaiha

Oon n.162 cm pitkä ja painan jotain 38 kg. en haluis mitää muuta niin paljoo ku lihoo! osastollaki on käyty ja nyt tajuun et on pakko saada jotain näitte luitten ympärille, mut kysyisin vaa että oisko hyviä ehdotuksia miten saisin tarpeeksi rasvaa annoskokoja suurentamatta ? ja mitä kannattaisi suosia että tulisi nopeasti sitä painoa (jos ei halua annoskokoja suurentaa) ja terveellisesti olis mukava ! :) Niin että oisko jotain mitä kannattais jonku muun tuotteen sijaan syyä että tulis esim enemmän rasvaa ?

8

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinnilä

      Vaihtaisin osia kanssasi. Meillä on sukuvikana liikakilojen kertyminen. Olen ainoa normaalipainoinen säännöstellen kaikkea suuhunlaitettavaa.
      Pääsin kyllä siitä jojo-ilmiöstä seuraamalla säännöllisesti painoani.
      Muutokset jäävät nykyään 2kg vaihteluun.

      Iltaisin näen nälkää joskus. Kittaan mehua ilman sokeripitoisuuksia. Jo vartin päästä aamuherätyksen jälkeen olen nälkäinen.
      Surkeaa elämää vai mitä? On vertailukohtia entiseen. Ennen oli huonompi kondis. Luulen, että vähempi unimäärä riittää normaalipainoiselle.

      Eikö kermajuustot, liköörit, suklaan syönti sinulla yhtään missään tunnu. Olet kadehtittava, laihis!

    • liianlaiha

      kiitos vastauksesta, mä taas oon sitä mieltä että voisin vaihtaa sun kanssa osia ! oon kyllästyny olee aina se laihin.. hyvä että oot pysyny normaalipainossa :) juustoja ja suklaatakin päivittäin yritän syödä mutta kun tuntuu ettei paino vaan nouse. täytyy kai sitten jatkaa niitten mättäämistä entistä enemmän.. ainut hyvä puolihan tässä laihuudessa on se, että saa syödä mitä haluaa..

    • sinnilä

      Jos olet nuori henkilö, älä huoli. Useimmilla keskivartalo alkaa pyöristymään siinä 30v. paikkeilla.
      Muistan monii alle 40kg painavia naismaratoonareita. Jos sulla laihis uni ja ruoka maittaa, niin missä ongelma?

      Hyvää kesää sinulle. Olet terveyaalan ammattilaisten kannalta katsottuna positiivinen harvinaisuus.

      • liianlaiha

        kiitos mielipiteestä. Uni ei nyt iha erikoisen hyvin maistu, tai ainakin aamuisin voi vaikka herätä viideltä kun ekan kerran herää mutta kyllä sitä sitten nukkua vielä muutaman tunnin ja ruoka maistuu useimmiten hyvin joo, tässähän nyt ollaan vähän niikun tarkkailussa ja syyään hyvin niin ei siinä kai missään ole ongelmaa, kai niitä kiloja pikkuhiljaa rupee tulee ja näyttäis vähän terveemmältä.


    • naga

      Jos olet alle 20v. nuori niin ei kannata huolestua, kyllä ne kilot sieltä tulee. Jos muuten elimistön toiminta ok, ei ruoansulatusongelmia, ihon kuivuutta tms. niin varmasti painosi normalisoituu vanhemmiten. Paljon proteiinia ja liikuntaa--> lihasmassa kasvaa--> paino kasvaa:) Tietysti nopeita hiilareita väliin jos kuluttaa paljon. Mutta tämänkin kanssa kannattaa olla varovainen ettei mene liian pitkälle terveysintoilun kanssa, sillä nuoren keho muuttuu jatkuvasti.
      Massaa ei kannata hakea väkisin syömällä roskaa vaan ihan kunnon perusruokaa, sillä huonot rasvat ja sokerit kun kertyy elimistöön niin siinä on diabeteksen ainekset kasassa. Suosittelen pitämään muutaman - kolmen viikon ajan ruokapäiväkirjaa niin näet, täyttyykö päivittäinen energiansaantisi jonka pitäisi olla naisilla n.2000kcal.
      Hyviä vointeja ja unia:)

      • pohojan pekka

        Kovien töiden aikana leikkaan 35% kermajuustoa aamulla ekaksi, ettei paino laskisi liikaa. Raavaalle äijälle muuten kävis ohkasesti.


    • ..
    • Pönäkkä

      Syö hyväihminen valkuaispitoisia ruokia, kuten lihaa, kalaa, munia, juustoa. Ne kasvattavat lihaksia ja lihakseen kertyy nestettä. Tee bodaustyyppistä liikuntaa. Lihomisiin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8276
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe