Oon n.162 cm pitkä ja painan jotain 38 kg. en haluis mitää muuta niin paljoo ku lihoo! osastollaki on käyty ja nyt tajuun et on pakko saada jotain näitte luitten ympärille, mut kysyisin vaa että oisko hyviä ehdotuksia miten saisin tarpeeksi rasvaa annoskokoja suurentamatta ? ja mitä kannattaisi suosia että tulisi nopeasti sitä painoa (jos ei halua annoskokoja suurentaa) ja terveellisesti olis mukava ! :) Niin että oisko jotain mitä kannattais jonku muun tuotteen sijaan syyä että tulis esim enemmän rasvaa ?
kiloja lisää!
8
179
Vastaukset
- sinnilä
Vaihtaisin osia kanssasi. Meillä on sukuvikana liikakilojen kertyminen. Olen ainoa normaalipainoinen säännöstellen kaikkea suuhunlaitettavaa.
Pääsin kyllä siitä jojo-ilmiöstä seuraamalla säännöllisesti painoani.
Muutokset jäävät nykyään 2kg vaihteluun.
Iltaisin näen nälkää joskus. Kittaan mehua ilman sokeripitoisuuksia. Jo vartin päästä aamuherätyksen jälkeen olen nälkäinen.
Surkeaa elämää vai mitä? On vertailukohtia entiseen. Ennen oli huonompi kondis. Luulen, että vähempi unimäärä riittää normaalipainoiselle.
Eikö kermajuustot, liköörit, suklaan syönti sinulla yhtään missään tunnu. Olet kadehtittava, laihis! - liianlaiha
kiitos vastauksesta, mä taas oon sitä mieltä että voisin vaihtaa sun kanssa osia ! oon kyllästyny olee aina se laihin.. hyvä että oot pysyny normaalipainossa :) juustoja ja suklaatakin päivittäin yritän syödä mutta kun tuntuu ettei paino vaan nouse. täytyy kai sitten jatkaa niitten mättäämistä entistä enemmän.. ainut hyvä puolihan tässä laihuudessa on se, että saa syödä mitä haluaa..
- sinnilä
Jos olet nuori henkilö, älä huoli. Useimmilla keskivartalo alkaa pyöristymään siinä 30v. paikkeilla.
Muistan monii alle 40kg painavia naismaratoonareita. Jos sulla laihis uni ja ruoka maittaa, niin missä ongelma?
Hyvää kesää sinulle. Olet terveyaalan ammattilaisten kannalta katsottuna positiivinen harvinaisuus.- liianlaiha
kiitos mielipiteestä. Uni ei nyt iha erikoisen hyvin maistu, tai ainakin aamuisin voi vaikka herätä viideltä kun ekan kerran herää mutta kyllä sitä sitten nukkua vielä muutaman tunnin ja ruoka maistuu useimmiten hyvin joo, tässähän nyt ollaan vähän niikun tarkkailussa ja syyään hyvin niin ei siinä kai missään ole ongelmaa, kai niitä kiloja pikkuhiljaa rupee tulee ja näyttäis vähän terveemmältä.
- naga
Jos olet alle 20v. nuori niin ei kannata huolestua, kyllä ne kilot sieltä tulee. Jos muuten elimistön toiminta ok, ei ruoansulatusongelmia, ihon kuivuutta tms. niin varmasti painosi normalisoituu vanhemmiten. Paljon proteiinia ja liikuntaa--> lihasmassa kasvaa--> paino kasvaa:) Tietysti nopeita hiilareita väliin jos kuluttaa paljon. Mutta tämänkin kanssa kannattaa olla varovainen ettei mene liian pitkälle terveysintoilun kanssa, sillä nuoren keho muuttuu jatkuvasti.
Massaa ei kannata hakea väkisin syömällä roskaa vaan ihan kunnon perusruokaa, sillä huonot rasvat ja sokerit kun kertyy elimistöön niin siinä on diabeteksen ainekset kasassa. Suosittelen pitämään muutaman - kolmen viikon ajan ruokapäiväkirjaa niin näet, täyttyykö päivittäinen energiansaantisi jonka pitäisi olla naisilla n.2000kcal.
Hyviä vointeja ja unia:)- pohojan pekka
Kovien töiden aikana leikkaan 35% kermajuustoa aamulla ekaksi, ettei paino laskisi liikaa. Raavaalle äijälle muuten kävis ohkasesti.
- ..
https://www.hyvinvoinnin.fi/tuote/3979/Soyolk-soijajauho-
Hanki tuota ja lisää sitä viiliin jugurttiin taikinoihin ja tee pirtelöitä.
1 dl painaa n. 30 g. - Pönäkkä
Syö hyväihminen valkuaispitoisia ruokia, kuten lihaa, kalaa, munia, juustoa. Ne kasvattavat lihaksia ja lihakseen kertyy nestettä. Tee bodaustyyppistä liikuntaa. Lihomisiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019