Kädet koskettelee minua joka puolelta, ja vähitellen aina lähempää pilluani. Toinen heistä on takanani ja koskettelee ja puristelee nännejäni ja se saa väreet kulkemaan ristiselän kautta pilluun. Tunnen miten toinen laskeutuu eteeni ja katselee suoraan jalkoväliini.
Tahtoisin ulkea reidet, mutta en pysty.
Pilluni huulet avataan kokonaan ja tunnen miten kuuma kieli lipaisee klitoristani.
Sitten tunnen klitoriksella jotakin muuta, jotain painetaan sitä vasten.
Pikkuhiljaa alan tuntea miten jokin imee klitorista, pysähtyy välillä, kädet rinnoillani venyttää nännejä..Tuntuu hyvältä molemmissa yhtä aikaa.
Imu alkaa uudelleen ja voimistuu. melkein sattuu ja olen jo pyytämässsä lopettamaan, kun se pysähtyykin, ei lopu mutta pysähtyy. Imu jää klitorikseen ja kädet ja kieli poistuu sieltä.
Sensijaan tunnen käsiä nyt rinnoillani.
Toiset kädet puristää rintaa juuresta ja toiset sitoo niitä..sattuu taas hiukan, mutta kestä, en jostakin syystä yritäkkään edes keskeyttää tai lopettaa heitä.
Tunnen miten rinnat sidotaan ja sitten kädet siirtyvät nänneille. Jotain painetaan nänniä vasten ja samankaltainen tai samanlainen imu kohdistuu nänneihin, kuin klitorikseenkin.
Sidottuna X asentoon silmät peitettyinä, rinnat sidottu, klitoris imussa...miksi nautin näin suunnattomasti.
Toivon lisää läpsäytyksiä pyllylle ja pelästyn omia ajatuksiani.
Olenko..olen pervo, nautin tästä, haluan lisää.
Ei en se voi olla minä, en halua ...muttakun nautit ilkuu ääni päässäni.
Odotan lisää jotakin... kuulen miten he liikkuvat, kuiskivat..ja sitten tunnen sen..
Nahka sivelee kylkiäni, risiäni..lapsäyttää kevyesti pillulle...Huväilee pakaroita....Läps, läps, läps...Hätkähdän joka läpäytyksellä...odotan lisää...
Tunnen miten toinen tulee takseni, kietaisee käden ympärilleni ja kuiskaa korvaani kysymyksen..."Jatketaanko" Nojaan siihen turvalliseen....hei, mistä tiedät olevasi turvassa!!!! syliin... ääni päässäni kapinoi ja kyseenalaistaa minut. "Kyllä kiitos" vastaan. "hyvä tyttö" Ääni kuiskaa taas.
Läps, nyt hieman kovempaa. Läps..tunnen miten pakaroita alkaa kuumottaa, en silti pyydä lopettamaan..
toinen tarkastelee nännien tilaa ja tekee jotakin josta en saa selvaa, kunnes tunnen miten nännien imu lakkaa, mutta nännien juureen on pujotettu jotakin joka kiristää hiukan.
klitoeis joutuu myös tarkkailun kohteeksi ja samalla tunnen miten sormia työnnetään märkään pilluuni.
"Täältäpäs veliseni löytyy oikea aarre" Jotakin kiinnitetään häpyhuuliini, nipistää. Arvatenkin pyykkipoikia ja ne teipataan reisiini kiinni. Pilluni on siis ihan appoisen auki.
Mikä klitorista sitten imeekin, niin sitä vedetään.."Kolme senttiä"
Nyt jotain asennetaan tai pujotellaan klitoriksen juureen myös.
Imu loppuu pikkuhiljaa ja se mikä siellä oli vedetään hitaasti ja varovasti pois. Tiukassa tuntuu olevan ja hieman settuukin.
Kuuma suu kietoo klitan hellään syleilyyn ja ensimmäinen orgasmi tulee, että räjähtää, en edes tajunnut, kun se alkoi.
Hän vain hellästi imee sitä ja tunnen miten klitta sykkii ja valun kiimaista limaa.
Sormet täyttävät minut, kolme, neljä..mitä väliä..nai minua sdormillasi, nai kunnolla..mietin mielessäni, mutta en sano mitään ääneen, voihkin nautinnosta ja tärisen.
Jalat ei tahdo kantaa, orgasmi oli tosi raju..
Tunnen miten kädet ja jalat vapautetaan , mutta vain siksi aikaa, että minut laitetaan taas sille pehmeälle alustalle, nyt tunnistan lampaantaljan. Jalat sidotaan edelleen auki, mutta nyt myös niin, seeä polvet pysyy auki.
En tiedä kumpi tekee mitäkin käsiä rinnoilla, pillulla, sisällä suita nänneillä klitalla..
Tunnen taas miten nahka sivelee reisiä ja arvaa, että klitta ja pillu on suraav kohde. Teipattuna auki, se on avoinna kaikelle mitä he keksivät.
Ensimmäinen isku on pieni shokki...SATTUU. huudan...kiemurtelen..auu...oih...voih..Puren hammasta murisen...Miksi enb pyydä "älä enää" koska nautin ja olen seota kiimasta, haluan kaikkea tätä mitä he tekevät..lisää ja lisää..
Kuuma suu lievittää lempeästi klitan ja pillun kirvelyä.
samalla tunnen miten pillua levitetään..ja se alkaa täyttyä sormista.
Niitä on enemmän je enemmän...Kirvelee jo hiukan ja sitten solahtaa käden levein kohta ja käsi on rannetta myöten sisällän...
"älä liikuta" pyydän ja pyyntöäni kuunnellaan.
Sitten tunnen miten suu painuu klitalle ja alkaa runkata sitä venytettyä ja sidottua klittaa.
Minua naidaan klitalle suulla, ja voihkin nautinnosta ja tunnen miten orgasmi alkaa nousta..hitaasti alkaa käsi sisälläni liikkua. joku suutelee reisiäni, toinen nai klittaani..ja tuleeeee Hetkeen en saa edes happea..Tajunta hämärtyy..Nautin tästä vellovasta taivaalliseta olosta.
Klitan nainti ei kuitenkaan lopu, vaan jatkuu ja jatkuu, mutta nyt hyvin hellästi.
Käsi sisälläni vedetään hitaasti pois.
En saa sanottua mitään...mitäpä pitäisikään. he ilömiselvästi tietävät mitä ovat tekemässä.
Miksiköhän mieheni äiti viihtyi yksin saaressa (käy mielessäni.
Kerjäsin.
saareen takaisin
0
1573
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833288
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli352639- 612258
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.732239Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512181Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102153Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191927- 621904
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201859- 861632