Mustalaisnaisille

....................

Ennen pidin täysin hävyttömänä sitä, että mustalaisia ei päästetä ravintolaan. Käyn itse harvoin ravintolassa ja ne muutamat kerrat tämän vuoden aikana ovat olleet kyllä toimintaa täynnä, mutta vain mustalaisnaisten osalta.
En ymmärrä mikä siinä on?? Koko homma lähtee samasta asiasta: mustalaismies tulee juttelemaan meiän pöytään ja naiset saa tästä ennennäkemättömän aivohalvauken ja alkavat riehuu kuin pienet elukat??
En tiedä johtuuko se siitä että minä ja ystäväni olemme espanjalaissyntyisiä eli huomattavasti tummempia kuin suomen-mustalaiset ja käyttäytyvät siksi rasistiseksi? Ei se kyllä miehiin näytä vaikuttavan? Kertokaa naiset mikä helvetti siinä on kun JOKA kerta saa tapella teidän kanssa. Oli helvetin hauskaa taas viime viikonloppuna kun sain riisuu puukosta sitä akkaa joka hyökkäsi kömpelön hameensa kanssa mun päälle. Että mua otti päähän, olis tehny mieli syöttää se veitsi sille! Antakaa meiän olla rauhassa, ei mekään käyttäydytä kuin jumalan hyljäämät siat silloin kun juttelette toisten miehien kanssa.

13

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hymyilevin huulin :)

miksi valehtelet minä olen romani nainen ja koskaan milloinkaan ei ole tarvinnut käydä riehumaan ravintolassa tai missään muuallakaan ei miehen tai kenenkään vuoksi. ja arvelet et syy on siinä kun olet ystäväsi kanssa espanjalais syntyinen et siinä syy???? mitä vittua ootko tosissasi siis sun taustasi ei varmasti mitä rotua olet vaikuta asiaan millään lailla vai tarkoitatko tällä ettei suomalais naiset ole tarpeeksi kauniita etteikö romani miehet voisi heihin ihastua näköjään luulet olevasi parempi kuin muut naiset. kuules ennemmin näillä romani miehillä kellä on valkolaisia naisinaan on yleensä suomalais naisia tosi harvoin jonkin muun maalainen tai syntyinen nainen ellei sitten omasta heimosta oleva.jos oikeesti tuo on t otta mitä nyt kirjoitit niin tajuat varmaan aikuisena ihmisenä tämän,että ei se katso rotua maata ei mitään jos kuka on mustasukkainen olkoon se mies tai nainen.mut katsos yleensä sitä saa mitä tilaa. se et susta on joku mustasukkanen ei tarkoita et kaikki ois,itseni ei ole tarvinnut olla koskaan ei oman heimone ikä muunkaan maalaisen naisen vuoksi mustis katsoa toki saa maailmahan on täynnä kauniita asioita se vain kun tiedän että olen numero ykkönen miehelleni :) kyllä me naisetkin tykätään katsoa ja joskus miksipä ei pientä flirttiä heittää jollekkin namulle.jos tommoset eukot on on noin mustasukkasia et jutellakaan ei voi tavallisesti ni kuules niin tässä itse kukin antaa tommosille "hulluille" rauhan ja varsinki heidän miehilleen ja ota huomioon siis tää olen itse romani nainen. silti jos huomaan tommosen sekopää akan miehensä kanssa niin saavat molemmat olla rauhassa.hyvä välttää tommosia kiivaita tilanteita tiedä mitä lie tommoset sekopäät tekee ja kun taisteluhan ei koskaan ole yksin puolista tulisuutta voi löytyä puolin ja toisin.ja toiseksi jos sinä koet tai tunnet itsessäsi eläimen tässä tapauksessa sian piirteitä niin älä nimittele ja yleistä sitä muihin naisiin. vaikka kuin oisit se tummempi kuin romani ja vielä espanjalais taustanen heh heh kaikkea hevon kukkua sitä kuuleekin ja näkee. jospa vain koittasit selvitä siellä raflassa seuraavan kerran ja muistasit tään kulta et ei ne kaikki miehet suhu välttämättä lääpällä ole vaik sua voidaan jututtaakin. en jaksa edes lähtee tohon samaan mihin sinä oisi useampi tarina sulle kerrottava niistä myls espanjan taustasista pojuista vaimoineen/tyttökavereineen yhtä tulisia tuntuvat olevan kuin romanitkin.

• tuo tumma nainen!!!!

vai et oikeen toimintaa ollu joka ikinen ravintola keikka..nauraaaaaaaaaaaaaa miten romaneiden ravintolaan pääsy liittyy tähän ja sun mielipiteesi siihen? niin juuri ei millään lailla.kyl me ainakin ollaan päästy aina ystävieni,tuttujeni kans ravintolaan ku ravintolaan herraskaisesti siello tumma joukko aina vastaan otettu ei probleemaa viina virtaa ja parketti on liukasta ja miehet kuumina.ei muuta kuin hyvää kesää teille tumma kansa älkää tummat naiset välittäkö tällästen juoru akkojen puheista näitä riittää maailmassa aina.kantakaa ittenne ylväästi ja kauniisti korkkareiden kera,ja miehet jää teitä katsomaan ihastuksesta,olettehan te sen varmasti huomanneet tavataan taas ravintoloissa tanssin pyörteissä. hitto viee se vie joka on rinnasta rakas ja veittestä paras hajaa ja silleen!!!

• ....................

hahahah:DD Pitihän se arvata että aiheen sivusta vedetään ku ei muutakaan osata sanoa :D

a) Sanoinko että suomalaiset ovat rumempia kuin me? Puhuinko että miehet ovat meille jutelleet koska ovat meihin ihastunut?? En sanonut vaan TE sanoitte:D Aika koomista sinänsä, eikö;) Kotimaassani on kohteliasta ja tavanomaista tutustua uusiin ihmisiin ja jutella niiden kanssa, vaikka heihin ei enää koskaan törmäisikään. Siinä ei ole mitään tekemistä ihastumisen kanssa.
      b)Te puhuitte mustasukkaisuudesta, minä rasismista? Onko se teiän mielestä sama asia. Kattokaa sanakirjasta jos ette suomea ymmärrä. Pähkäilin ääneen että voisiko kyse olla siitä, että osa teistä ette pitäisi tummempi-ihoisista ihmisistä? En ymmärrä miksi tätä usein tapahtuu vaikka haluamme vain viettää iloista iltaa ystävieni seurassa.
      c) Onko se kaksipuolista että meitä komentaa ravintolan asiakas ulos ravintolasta, ja nimittelee? Kun emme suostu niin hyökkää veitsen avulla?? Olisiko mun täytynyt antaa naisen puukottaa minut tai juosta karkuun?
      d) Mitä vitun väliä kumpi on tulisempi? Mistä toi nyt tuli? Kaikilla ihmisillä on oma ja eri persoonallisuus rodusta riippumatta? En koe itseäni temperamenttiseksi vaan hyvin rauhalliseksi ihmiseksi.
      d) Jos olisin tunnistanut itseni eläimeksi niin se nainen ei olisi kävellyt itse ulos. Kaikilla ihmisillä on välillä ilkeitä ajatuksia mielessään, se ei tarkoita että niitä täytyy toteuttaa. Minulla on kuitenkin rajani ja joka kerta kun tätä tapahtuu niin pinnani loppuu lyhyemmin ja lyhyemmin.
      e) Ai mitenkö mielipiteeni romaneiden ravintolaan pääsystä liittyy kokemukseeni heistä? Et siis yksinkertaisesti voi käsittää?

Viimeiseksi sanon että ne jotka eivät tunnista itseään tekstistäni varmasti ymmärtävät turhautumiseni ja pahoittelen sitä jos tekstistäni sai sellaisen kuvan että mielipiteeni osuu kaikkiin mustalaisnaisiin. Kun taas ne jotka puolustavat tuota käytöstä ja tunnistavat itsensä, niin voisitte miettiä miten pilaatte itsevarmojen romaninaisten maineen. He joutuvat kärsimään ennakkoluuloista teidän käyttäytymisen vuoksi. Minä en esimerkiksi astu enää sellaisiin ravintoloihin sisälle, mihin mustalaiset ovat tervetulleita, koska en enää jaksa uusia kohtauksia. Näitä on tapahtunut jo liikaa.

• sipsyyyyy

Mee kotiiss siitä, sinne espanjaa..Ei nää mein miehet ois susta tai siis teistä ottanu korkeentaa kun yhden illan p...... n tai jotaki.
        Ei mein naisien tarvia murehtia kun tiijetään että ei oikia mustalais mies ota kun korketta hetkes teitä muita rodunulkopulisia.. Ymmärräthän tää nyt, älä ees kuvittele että otettas tosissaan ei ne miehet eikä naiset siitä välitä, et voi olla tosissaan..

• kaikke sitä o

olisit sanonut niille naisille/sille naiselle joka sinua kohtaan käyttäytyi noin jos edes on käyttäytynyt muutahan tässä asiassa ei ole kuin vain sinun sanasi.ja tuo et tulet kirjoittamaan jollekkin palstalle MUSTALAISNAISILLE niin kuin eikö tuo ole jo pelkästään yleistämistä totta hitossa kun taas sinä mukamas pahoittelet,jotta jos teksti ei jollekulle osu ja uppoo niin pahoittelut muille romani naisille jos tekstistäsi sai sellaisen kuvan et yleistät kaikkia naisia.otsikkosi on jo pelkästään yleistämistä MUSTALAISNAISILLE. ei toi sun tekstisi todellakaan kosketa kaikkia naisia joten esitä asiasi sille jolle se kuuluu vai mitä luulet hyötyväsi tuosta kun tänne tulet valittamaan asiasta? niin juuri ei mitään ja toiseksi se on sun oma asiasi tuletko ravintolaan missä romaneita vaiko et.varmasti ei jää kukaan mistään paitsi.ja kolmanneksi esimerkkinä sulle jos tänne paltoille rupeis ripatilla romani naiset kirjottelemaan näistä joistakin valkolais tai muun rotuisista naisista jotka ukoistaan kovin mustasukkasia ettei katsettakaan voisi mukamas luoda heidän miehiin.niinpä niin turhia löpinöitä aikuiselta ihmiseltä,jos mulle käy tuommonen tilanne en ala yleistämään kaikkia suomalais naisia jos joku on mustasukkanen ja väkivaltainen siihen päälle.vaan esitän mielipiteeni hänelle kasvoista kasvoihin,jos oikee kiukkuseks meinaa käydä tai väkivaltaiseksi siinä tapauksessa soitan poliisit ja jos pollarit ei kerkeä paikan päälle heti tilanteen kuumentuessa.niin puolustan itseäni totta kai.aika huvittavaa tästä aloitus kirjoituksestasi teki tämän. kun viittasis jokseenki näin (en siis rullaa ylöspäin ja tarkasta kirjoitustasi en viitsi vaivautua) mutta kuitenkin,et syynä msutasukkasuuteen voisi olla espanjalais syntyinen taustasi ja kun olet tummempi kuin romanit. ei tossa ollut mitään asian kiertelyä muutama kanssa sisarkin sinulle kirjoitti juuri ja selventi tämän.ja sä viittasit et se ois romaniden puolesta jotain rasismia kun jokin toinen ihminen tummempi no tuo ei pidä paikkaansa en ole koskaan kuullut eikä varsinkaan päde mun kohdallani tuo että syrjisin tai käyttäytyisin jotain ihmistä kohtaan rasistisesti olipa ny vaik kuin tumma ihon väriltään taikka vaalea.ja nyt käännät tekstisi näin päin nurin narin miten asiasi esitit alkuperäisesti aloittamalla tään keskustelun,ja toteat et oikein riisuit puukosta sen "akan"? tosi koomista sun sanomaasi sanaa lainaten todella koomista ihminen hyvä kirjoituksessasi on koomisia piirteitä. ja muuten itselläni on suomalaisia,että ulkomaalaisia ystäviä(naisia) eikä heidän kanssaan ole koskaan ollu tuollaista mitä sinä sanot ei minun osalatani eikä muidenkaan romaniden taholta heitä kohtaan.eivätkä kyllä moni yhdykkään tuohon mitä sinä sanot siellä,mut tosiaan silloin kun on aika ja paikka niin silloin selvitä tilanteesi äläkä tule tänne palstoille kirjoitaamaan olettaen,et me muut viattomat naiset jotka emme sua kohtaan ole tehnyt väärin osaisimme vastata jonkun muun ihmisen tekemisistä tai käyttäytymisestä. vai kertoisitko sinä miksi joku espanjalais nainen on mustasukkainen tai käyttäyttyy väkivaltaisesti?? nii in yhtä tyhmä kysymys kuin sullakin meille tänne.et voi taata kuin oman käyttäytymisesi et muiden

• naurettavaa joo--

totta tosiaan melko kummallista tekstiä tältä espanjattarelta.ristiriidassa tuo kertomasi. taidat olla joku provo tai sitten et kerro koko tarinaasi rehellisesti.kerroit vain,että sinä olet ollut uhri jolain tapaa.ihmeellistä tästä kaikesta tekee tämä. jos ja kun tuo nainen nostanut oikein ravintolassa teräasetta esille ja muutenkin käyttäytynyt väkivaltaisesti niin onpas ihme kun portsarit ei puuttunut asiaan millään tavalla tai ravintolan muu henkilökunta esim.soittanut poliiseja paikalle tai sinä itse ja "sinä jouduit riisumaan tätä naista veitsestä" merkillistä tuo ei mene kyllä läpi tyhmällekkään ihmiselle.jos oikeesti noin olisi käynyt niin kuin sä väität,niin kyllä siellä kuule ois poket puuttunut asiaan ja heivanneet sen naisen ulos myöskin sinut jos käyttäydyit myös jotenkin väärin.ja poliisit sinne olisi tullut paikalle varsinkin jos siellä on ollut mukana kättä pidempää jollain,joten lopeta tuo provosointi ja valehtelu kasva aikuiseksi.minä en tiedä mitä sulle joku on tehnyt,mutta sä et voi tulla tänne puhumaan paskaa ja valehtelemaan olettaen että sua uskottaisiin.nyt kai tulee mun viestini perään heti jotain selitystä sulta tyyliin et ei pollarit kerenny paikalle tai portsarit on ollu niin koomassa ettei ne huomannut ja tottahan sinä poliisit soititkin paikalle.ennen kuin alat kirjoitamaan niin unohda noi nayurettavat selitykset tilanteesta,tuskinpa se sinäkään olet ollut puhdas pulmunen siellä ravintolassa. kun oikein jouduit riisumaan sitä naista puukosta herran jestas onko se niin kauhee tilanne sittenkään ollut jos tuo on edes tasan noin menny ku sä sanot.kun oikein olet itseesi luottanut ja mennyt väkivaltaiselta ihmiseltä "riisumaan asetta" olet rohkeempi kuin moni poliisi,hekään eivät tohdi kai mennä paljain käsin joltain hullulta ottamaan asetta joka väkivaltanen. ymmärrätkö nyt SUN TARINASI HAISEEE TÄNNE ASTI. mä uskon vahvasti näin et siinä kävi tälleen sä itse olet tainnu käyttäytyy siellä raflassa väärin mut ootki sen tehnyt väärälle naiselle ja se onki sulle antanu sitte samalla mitalla takaisin,ja nyt kun muuta et keksi ja asiassa voiton puolelle päässyt tulit tänne ja mustamaalaamaan ihmisiä.

• Saman kokenut

tottakai nää tietää parhaiten kaikesta kaiken=D He uskovat ja tuo luulee näin jne. Se taitaa olla ihan muu mikä haisee. Ei tuo rajoitu pelkästään tummiin naisiin kyllä suomalaisetki on saanu osansa mustalaisnaisten sekoiluista. Sen takia niitä ei oikein minnekkään enää päästetä.

• ehta tumma nainen!!

ihan totta turiset. kyllä tummatkin naiset saa osaksena vaaleiden ja muun maalaisten naisten sekoilusta. se vain et romanit ei palstoilla pahemmin inise näistä vaan pyrkivät asian selvittään paikan päällä asian omaisten kesken.ei meitä kavereideni kans ole koskaan estelty pääsemästä yhtään mihinkään. mistä tuo nyt tuli..sen takia niitä ei oikein minnekkään enää päästetä? kertoisitko mitä tarkoitat? koska itse emme ystävieni kanssa ymmärrä meitä ei tosiaan ole koskaan estelty minneekkään pääsemästä tahi menemästä.jos joku joskus on koettanut syrjiä ja herättänyt rasistisia piirteitä käytöksellään näin niin on siinä poliisi asia ollut paikallaan ja sitä myötä oikeiden kautta tietävätpä ensi kerralla sellaiset ketä ja mitä luokittelevat.ottavatpahan opiksensa.eihän nyt aikuiset ihmiset voi niin hassuja ja tyhmiä olla ,että luulevat tollasen käytöksen menevän läpi,ei mene tummien kohdalla vääryys eikä saakkaan.niin ei se mene saameri valkolaistenkaan eikä minkään muunkaan väristen kohdalla.

• naaset ne vaa.

herää yksi kysymys joka naurattaa kovasti mitä tämän naisen espanjalais tausta tähän mitenkään liittyy? :D

• rakas ja paras?

"saman kokenut" eikö sinunkin mielestäsi ole kummallista tuo ettei poliiseja ole paikalle tullut tai portsari puuttunut millään lailla.kun lukaset ton jonkun kanssa sisaren kirjoituksen,jossa hän tämän jo huomioikin ja siitä mainitsi.minä olen romani nainen ja kun mulle alko räksyttään valkolais nainen syyttä suotta liekö katsoi hänen miehensä liian pitkään ja syvälle tummiins ilmiini,et siitä aiheen sai koirailulleen.minä soitin poliisit paikalle ja niin sitä valkolais tytteliä vietiin kiikun kaakun putkaan rauhottumaan se vain et hänen miehensä jäi siihen mies itse käyttäytyi herrasmiesmäisesti ja oli koki melkoista myötä häpeää naisensa vuoksi,taina hei älä viitti,taina jookosta..nauraa tarkemmin ajateltuna hän se jäi tossa häviön puolelle kun häntä lähdettiin viemään koppiin miehensä jäi yllätys yllätys kenenkä kanssa noh minun,mutta ei siitä sen enempää se onkin jo toinen tarina se mitä sitten meille kävikään ;)...mutta näitä provoja täällä riittää yleistämässä ihmisiä,ei kannata välittää silloin kun itse ette mieli pahaa kenellekkään tahallisesti tuota tai käyttäydy väärin niin ei tartte ees vaivautua lukemaan loppuun näiden provojen viestejä.hauskaa kesää teille tummat sisaret pitälää lippu korkeella!!

• saman kokenut

Mistä tiedät ettei portsari puuttunut? Miten ne voi ennaltaehkäistä näitä tapahtumia? Heti kun joku puhuu asiaa niin se muka valehtelee :D Säälittävää. Ei meiänkään baareihin mustalaiset pääse sisälle ja aivan samoista syistä. Ne on jääny aina ovelle narisemaan.

• mitä oot kokenu?

no tuo tilanne jo itsessään mitä toi espanjan nainen sen kertoi. kertoo itsessään sen,että poliisilla/portsarilla ei mitään osaa tässä näytelmässä vaan hän itse "riisunut akkaa aseesta"??? ai mitenkö poliisi voi ennalta ehkäistä tilanteilta tai portsari niinkö kysytkö aivan tosissasi,jos kysyit niin silloin annat ymmärtää ettei poliisilla ja pokella ole mitään virkaa. no katsohan se poke voi heivasta pihalle tommoset rähisijät ja poliisi korjaa ne jemmaan.ja kaiketi myös saa tilanteen rauhoittumaan.niinpä minunki mielestä toi ketjun aloittaja valehtelee.tässä tarinassahan kerrotaan vain hänen versionsa ei muiden osapuolten.hyvähän se on täällä teidän ihmisiä panetella ja mustamaalata,ja kierrellä. säälittävää tosiaan.olen itse myös samaa mieltä vahvasti tästä asiasta kuin nuo muutamat muutkin,et eiköhän tässä ole käynyt näin et itse alkanut räkyttämään ja käyttäytynyt väärin ja romani nainen on sitten antanut samaa kohtelua takaisin päin joskin vain ollut hieman tulisempi nainen kyseessä,jos on kättä pidempää kaiveltu esille.sitähän tommosta en itse hyväksy väkivaltaa missään muodossa,mutta totuutena täytyy rehellisesti sanoa tää et jokainen käy itselleen avuksi eikö vain kaiketi tekisit myös sinäkin.vaikka sä ny kuin koetat kiertää asian asettumalla tavallaan ton espanjattaren puolelle.itse en vittuilua aloita koskaan,mutta jos mulle syyttä suotta tullaan päätä aukomaan ni ihan sata varma et takasin päin tulee periksi ei anneta.

• romani naane

ennen pidin hävyttömänä,että muun maalaisille naisille käyttäydyttiin väärin,enään en pidä.lainaten hieman aloittajan alku tekstiä näin ne mielipiteet voi muuttua no tässäpä minun kantani tuli selväksi.jatkoja romani naiset teille

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      169
      12833
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      154
      5458
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4780
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3689
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2788
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      120
      1955
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      111
      1706
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      366
      1638
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      108
      1538
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1471
    Aihe