Mikä olisi varma keino saada 400 kg tukki n. 0.5 m korkealle pankolle lähinnä käsivoimin. Traktorin takanostolaite on liikkeeltään hieman vaatimaton.
Tukit rankakärryyn
Nostelija
7
334
Vastaukset
- miten ne ennen
saivat isot tukit rekeen ja ennen kuormaautoon?
- on noussut, ei enää
saksilla päästä kiinni ja pankolle, mitä sitä täältä kyselee.
- Ei ei noin
Liinalla ja vinssillä tietenkin torvi. Vain s24 vastaajat nostavat muutaman sata kiloa unissaan.
- viisaat
Jahas ja seuraavaksi alkanee pilien mittailu........??;)
- S24 vastaajalla
Jäi munat vinssin väliin eikä se huomannut mitiä.
- MITÄ MUNILLA
tekee kunhan HYVÄ VARSI vain säilyy ehjänä.
- mönkijäkuski
vipuvartta kehiin ja pyörittele pölkkyä alle kunnes toinen pää tarpeeksi ylhäällä, sitten vain peruuttamalla kärryyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47744- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650