Eli mulla on tuo AVG:n ilmainen virustorjunta, mutta tarvinko vielä jonkin palomuurin? Mikä ero virustorjunnalla ja palomuurilla on? Minä en tajua näistä yhtään mitään, joten kiitän, jos joku jaksaa mulle asian selittää, ja myös että tarvinko palomuurin vielä lisäksi, ja jos niin mikä olis hyvä....?
AVG -virustorjunta, palomuuri -kysymys
8
1184
Vastaukset
- määentajuamittää
Mulla on kai tuo windows7 ja siinä vissiin pitäis olla automaattisesti palomuuri, mutta kun katson koneen asetuksista, niin siinä lukee ettei se ole käytössä, mutta en löydä mitään kohtaa mistä sen voi laittaa käyttöön. Tämä on uusi kone, ja mulla oli McAfeen virustorunta tässä, mutta sen ilmaisen version käyttöaika meni umpeen, jonka jälkeen latasin tuon ilmaisen AVG:n. Nyt kuitenkin lukee, että McAfeen palomuuri olisi käytössä edelleen, joten en sitten tiedä miten asian laita on... Jos tuo McAfeen palomuuri ei kuitenkaan olekaan käytössä, niin miten saan tuon windowsin oman käyttöön, tai mikä ilmainen olisi hyvä?
- 9876.
määentajuamittää kirjoitti:
Mulla on kai tuo windows7 ja siinä vissiin pitäis olla automaattisesti palomuuri, mutta kun katson koneen asetuksista, niin siinä lukee ettei se ole käytössä, mutta en löydä mitään kohtaa mistä sen voi laittaa käyttöön. Tämä on uusi kone, ja mulla oli McAfeen virustorunta tässä, mutta sen ilmaisen version käyttöaika meni umpeen, jonka jälkeen latasin tuon ilmaisen AVG:n. Nyt kuitenkin lukee, että McAfeen palomuuri olisi käytössä edelleen, joten en sitten tiedä miten asian laita on... Jos tuo McAfeen palomuuri ei kuitenkaan olekaan käytössä, niin miten saan tuon windowsin oman käyttöön, tai mikä ilmainen olisi hyvä?
McAfeella taitaa olla virustorjunta ( Virusscan ), Internet security, jossa virustorjunta ja palomuuri. Mahtaa olla pelkkä palomuurikin yms.
Tuo käyttiksesi ei ole tuttu, mutta sieltä taisi löytyä sellainen kohta kuin Ohjelmat tjsp. Katso tarkasti siitä mikä mikä tyyppi McAfee sinulla on.
Luulisin, että on Internet securityn kokeiluversio ja jos olet ladannut ( asentanut? ) AVG:n virustorjunnan lisäksi niin ongelmia on tiedossa.
McAfeen kokeilun mentyä vanhaksi siihen ei vaan tule enää päivityksiä. Palomuurin kohdalla päivitysten puuttuminen ei ole mikään iso juttu, mutta virustorjunta vaatii kaiken aikaa päivittämistä muutaman tunnin tai päivän välein.
Seiskan oma palomuuri on hyvä, et tarvitse muuta muuria.
Vain yksi virustorjunta.
Mikäli aiot pitää AVG:n niin McAfeen poisto Lisää/poista sovelluksen ( onkohan oikea nimike? ) ja sen täydentävä McAfeen omalla
http://service.mcafee.com/FAQDocument.aspx?id=TS100507
Siinä on Seiskalle oma poisto - määentajuamittään
9876. kirjoitti:
McAfeella taitaa olla virustorjunta ( Virusscan ), Internet security, jossa virustorjunta ja palomuuri. Mahtaa olla pelkkä palomuurikin yms.
Tuo käyttiksesi ei ole tuttu, mutta sieltä taisi löytyä sellainen kohta kuin Ohjelmat tjsp. Katso tarkasti siitä mikä mikä tyyppi McAfee sinulla on.
Luulisin, että on Internet securityn kokeiluversio ja jos olet ladannut ( asentanut? ) AVG:n virustorjunnan lisäksi niin ongelmia on tiedossa.
McAfeen kokeilun mentyä vanhaksi siihen ei vaan tule enää päivityksiä. Palomuurin kohdalla päivitysten puuttuminen ei ole mikään iso juttu, mutta virustorjunta vaatii kaiken aikaa päivittämistä muutaman tunnin tai päivän välein.
Seiskan oma palomuuri on hyvä, et tarvitse muuta muuria.
Vain yksi virustorjunta.
Mikäli aiot pitää AVG:n niin McAfeen poisto Lisää/poista sovelluksen ( onkohan oikea nimike? ) ja sen täydentävä McAfeen omalla
http://service.mcafee.com/FAQDocument.aspx?id=TS100507
Siinä on Seiskalle oma poistoSe McAfee oli ilmainen versio, ja kun meni umpeen, niin latasin tuon AVG:n... Voihan helekkari, kun tajuais paremmin että mitä näitten kanssa pitää tehdä... Kiitos kuitenkin, että viitsit vastata.
- 9876.
määentajuamittään kirjoitti:
Se McAfee oli ilmainen versio, ja kun meni umpeen, niin latasin tuon AVG:n... Voihan helekkari, kun tajuais paremmin että mitä näitten kanssa pitää tehdä... Kiitos kuitenkin, että viitsit vastata.
Linkissä on yksityiskohtaisesti selostettu.
Windows Vista \ 7
Click Start, Search, type Programs and Features, and click Go.
Double-click Programs and Features.
Select the McAfee SecurityCenter product.
Click Uninstall and follow the steps provided.
Step 2 - Download and run MCPR.exe
Download the removal tool from:
http://download.mcafee.com/products/licensed/cust_support_patches/MCPR.exe
Click Save and save the file to a folder on your computer.
Navigate to the folder where the file was saved.
Make sure all McAfee windows are closed.
Double-click MCPR.exe to run the removal tool.
Restart your computer after receiving the message CleanUp Successful.
Your McAfee product will not be fully removed until the system is restarted.
Uudelleenkäynnistyksen jälkeen seiskan oma muuri on toiminnassa; tarkista. Ja AVG:n virustorjunnalla jatkat. - määentajuamittään
9876. kirjoitti:
Linkissä on yksityiskohtaisesti selostettu.
Windows Vista \ 7
Click Start, Search, type Programs and Features, and click Go.
Double-click Programs and Features.
Select the McAfee SecurityCenter product.
Click Uninstall and follow the steps provided.
Step 2 - Download and run MCPR.exe
Download the removal tool from:
http://download.mcafee.com/products/licensed/cust_support_patches/MCPR.exe
Click Save and save the file to a folder on your computer.
Navigate to the folder where the file was saved.
Make sure all McAfee windows are closed.
Double-click MCPR.exe to run the removal tool.
Restart your computer after receiving the message CleanUp Successful.
Your McAfee product will not be fully removed until the system is restarted.
Uudelleenkäynnistyksen jälkeen seiskan oma muuri on toiminnassa; tarkista. Ja AVG:n virustorjunnalla jatkat.Kiitos paljon, että kerroit... Olen lapanen näitten kanssa, kun on aina aiemmin ollut joku viisaampi vieressä seisomassa ja sanomassa "klikkaa tuosta" "kilkkaa ok"... jne. joten ei ole itse tarvinnut perehtyä asiaan. Kiitos siis tosi paljon, että viitsit neuvoa. :)
- 5489
Mullon pc toolsin ilmainen muuri, läpäisi ainakin grc.com testin. Ja kone on muutenkin puhdas.
- LatePresents
ilmatteeks: Avast! 6 Home ja winukan palomuuri
jos oot valmis maksaa niin Avast! 6 InternetSecurity ja sen palomuuri :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743345
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311921Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681909Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian171446- 281391
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261308Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61296Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631207Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.53965