Näyt meditoinnin aikana

TämmöstäMäNään

Moi. Harjoittelen meditointia yleensä aamuisin heti herättyäni, näin kykenen joskus (silmät kiinni) näkemään liikkuvaa kuvaa hereillä ollessani.
Eli aivan selvät värit, kuin katsoisi televisiota. Ei koskaan ääntä. Reunat on aina mustat, eli sama kuin istuisi pimeässä huoneessa telkkari päällä.
Kun keskittyminen alkaa herpaantumaan, niin kuva alkaa pätkimään
ja sitten häviää kokonaan. Kyse ei ole valveunesta, koska olen herännyt ja
tiedostan ja kuulen kaiken ympärilläni.

Kuvan aikaan saaminen vaatii todella rentoa oloa, eli tosi hyvin nukuttu yö auttaa näkemään näitä juttuja. Rentous on tunnuttava joka lihaksessa.

Päivällä kun yritän meditoida, niin saan aikaiseksi vain välähdyksiä ja mustavalkoisia hahmoja, jotka katoavat ja muuttavat muotoa nopeasti.
Eli päiväs aikaan, kun ei ole rentoa oloa niin ei onnistu niin ei :)
Meditointia takana 4 viikkoa.

Onko kellään tällaista kokemusta ollut?

8

2893

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinikukkainen kelta

      Kun pääsee syvemmälle meditoidessa, joillakin voi alkaa joku aisteista toimimaan. Tulee ääntä, kuvaa, hajua yms.. ns. aistiharhoja. Niihin ei parane juuttua tai tavoitella. Kuten ei mitään muutakaan tuntemusta. Ota vain ihan rennosti, kuulostaa siltä, että olet oikealla tiellä.
      Kuvailemasi juttu on ihan normaalia meditoinnin aikana.

    • Tuo on aivan normaalia meditoijille. Mitä enemmän meditoi, sitä syvemmälle pääsee, ja alitajunnasta nousee kaikenlaisia kuvia. Minä näin jokunen ilta sitten kiinnostavat näyt kahdesta käärmeestä, joista toinen oli kultainen ja koristeellinen kuin jokin epäjumala. Ehkä se on viittaus nousevaan kundaliinienergiaan.

      Kun meditoit vuosia, alat nähdä näkyjä myös ns. edellisistä elämistäsi. Se vasta tulee räjäyttämään tajuntasi.

      • Kun kysyin yhdeltä ystävältäni koristetusta kobrasta, hän antoi tämän linkin:
        http://en.wikipedia.org/wiki/Uraeus

        Jäi epäselväksi, mikä linkki näylläni voi olla muinaiseen egyptiläiseen jumaluuteen. Kiinnostavaa kyllä.


      • ....
        Erjuth kirjoitti:

        Kun kysyin yhdeltä ystävältäni koristetusta kobrasta, hän antoi tämän linkin:
        http://en.wikipedia.org/wiki/Uraeus

        Jäi epäselväksi, mikä linkki näylläni voi olla muinaiseen egyptiläiseen jumaluuteen. Kiinnostavaa kyllä.

        Tuo otsasta työntyvä kultainen käärme on Uraeus. Viitannee kundalini aktiviteettiin.


      • TämmöstäMäNään

        Huh kuullostaa pelottavalta :D
        Joo oon kuullut, että voi nähdä entisestä elämästä näkyjä, kun syventyy enemmän. Itse olen kerran nähnyt mies hahmon joka katsoi vihaisesti ja kääntyi sitten pois. Se oli myös flashin tapainen näky, mutta värit ja reunat ei kerennyt
        muodostumaan riittävän tarkaksi.


    • 93678894331

      Itselläni tulee usein tuollaisia *flashejä* kun otsachakraa meditoin, eli tulee ihan muutamien sekuntejen ajaksi sellainen "filmi" silmien eteen, todella tarkka visuaalinen kuva/tapahtuma. En tosin osaa itse hallita otsachakraani kunnolla. Vasta reilun vuoden harrastanut meditointia, ja ajatellut alkaa pikkuhiljaa totuttelemaan siitä tavasta eroon.

    • TämmöstäMäNään

      Sama homma, mutta hassua kyllä, se mun eka näkyni oli sarjakuva, jossa aku ankka leikki veljenpoikien kanssa. Huvittavaa kyllä, mutta tämmöistä näin.
      Eli aivan terävän tarkka kuva, ei ääntä ja ihan kuin olisi katsonut sitä pimeässä huoneessa.
      En käytä huumeita tai juopottele, enkä edes katso televisiota, enkä syö lääkkeitä :) Mutta ne näyt alkaa olee aika tylsiä, kun haluais nähdä muutakin kun jotain pitkävetisiä sarjakuvia :)

      Juttua aiheesta. Itsekin sinne vastailin jo.
      http://www.godlikeproductions.com/forum1/message571502/pg1#26516856

    • Yks räkänokka

      Ihan normaalia meditointi hommelia.

      Näen itsekin joskus lyhyitä juttuja, kuin filmin pätkiä, kuten silloin kun on nukahtamassa, mutta tuntee oleavansa hereillä, ja tuntee että silmäluomet on kiinni. Jos minulla on maha kipeä, näen nukkumaan laittaessani demonisia kasvoja, sekä painajaisunia. Nuorempana näin silmät sulkiessani, usein joko silmän tai silmäparin, sekä jonkin hitaasti pyörivän symbolin, kuten merkin tai kuution. Keskittymällä kolmanteen silmään, sieltä tulee spontaanisti jotain näkyjä kuin telkkaria katsoisi. Esim. saattaa nähdä, kuin menisi jotain tietä pitkin lujaa vauhtia, ja kaikki puut ja kaikki näkyy ihan selvästi. Joskus nukahtaessani näen tuntemattomien ihmisten kasvoja, nuoria ja vanhoja. Osalla voi olla silmät kiinni ja osa katsoo minua ystävällisesti tai vaikka kääntyy, kuin ällistyneenä.

      Lisäksi meditaatiossa näkee sisäisesti, eikä siihen tapaan kuin aiemmassa, sellaisia väläyksiä asioista, mitkä ovat niin erilaisia arkipäivän maailmastamme, ettei niitä voi selittää mitenkään. Niissä esiintyy sellaisia asioita, mitä tuolla avaruudessa on, kuten aika ja valonsäteet, ym. Mutta ei niillä saavuta mitään hyödyllistä, ja ne ovat kaikilla erilaisia, mutta niitä vain tulee, ja ne ovat ällistyttäviä, ja lähes mahdottomia muodostaa sanoiksi ja kuviksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe