Kun koululaiset pääsevät "laitumelle", alkoholin suhteen ei enää ole varoituksia, vaan alkoholit pois ja 20EUR suora sakko tulee.
Päivällä näkyi jo moottoripyöräpoliisikin ja muutamia muualta tulleita maijoja..
Jatkuu kai viikonlopun yli.
http://www.ksml.fi/uutiset/keski-suomi/poliisi-valvoo-viikonloppuna-vahvennetuin-voimin-alkoholin-käyttöä/676545
Poliiseilla tehovalvonta nyt.
4
316
Vastaukset
- kelläänalle18veialko
Joskus antanut pikkupojillekin tupakkaa kun pyytäneet hakemaan, että on sitten kunnollista eikä mitään laitonta, kun kuitenkin saavat sen sitten jostain.
Sitäkään ei saa enää tehdä, antaa tupakkaa alle 18v.
Noita juhlimispaikkojahan on paljon mistä ei poliisi löydä, maastopyöräilyä kun olen harrastanut Jyväskylässä paljonkin, metsiköissä on noita paikkoja mihin voi kokoontua :) - fdsjkl43tlk35yhtl5
Viikonlopun ruokaostoksilla kun olin, hitto laukku painaa yli 10kg sitten, ja kaupassa oli niin pitkä jono ja tyhmä myyjä joka oli hidas jotta myöhästyin bussista.
Mitään tekemistä sitten kuin odottaa, niin istuin penkille ja join yhden kaljapurkin siinä.
Joku vanha nainen tuli siihen kanssa: istuisin tuohon viereen kanssa vähäksi aikaa.
Ei sitä ainakaan tuntunut haittaavan vaikka sen kaljapurkin siinä joinkin.
- Jotain juttua kauppojen alennuksista ja säästä, toivotti hyvää jatkoa, minä samaten. - fdsjkl43tlk35yhtl5
Minä tykkään ainakin kävellessä katsoa kauppoja ja voi aina levähtää niille penkeille, välillä piknikkiä juoden kaljapurkkia, monesti tulee vanhoja ihmisiä juttusille, kun on kuumalla ilmalla viilentymässä ja juomassa kaljaa penkillä... istuvat viereen ja juttuavat omista asioista siinä.
Ei ainakaan poliisi ole ikinä pyytänyt kaatamaan pois kaljapurkkia, kun sellaista että, juo yhden purkin ja jatkaa sitten matkaa..- fdsjkl43tlk35yhtl5
..voi käydä katsomassa kaupoissa siinä samalla keskustan tuntumassa missä on paljon, että mitä alennuksia on että pitäisikö ostaa.. kauppareissua.
Ja paljon helpompaa kävellä kuin jollain autolla kun aina pitäisi olla parkkipaikat. Kuitenkin aika lähellä nuo Jyväskylän kaupat siinä.
Sellaistakin rikosta olen tehnyt, että juonut kaljapurkin bussipysäkin penkillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837