peugeot speedfight 3 viritys

miten variaattorin estolevyn irrotus ja hukka putken tukkiminen auttaa tehoihin ??
voisko joku laittaa ohjeet kuvat estolevyn irrottamiseen ja paikan löytöön

26

8172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adekk

      Ainakin vanhemmissa pösöissä prikka muistaaksenu variaattorin takana olevassa kupissa. Prikka vaikuttaa vain huippunopeuteen. Se EI vaikuta kiihtyvyyteen (korkeintaan heikentää sitä ;) ) Käytönnössä prikka estää saamasta "isompaa vaihdetta silmään." Poiston jälkeen suutinta ei tarvitse isontaa, jollein muuta ole tehty. Linkistä saat suuntaa (muistaakseni prikka taaempana)
      http://www.motot.net/wiki/Variaattorin_prikan_poistaminen

      Hukkiksen tukkimista en suosittele ( ei kannata tuhota kallista vakioputkea) Kuitenkin hukkis vaikuttaa tehoihin eli kiihtyvyyteen ja jos prikka poistettu myös hieman huippuihin. Suuttimen vaihto isompaan suositeltavaa. Itse ostaisin kuitenkin jonkin hiljaisen tehoputken :)

    • voisitko kertoa mistä saisi ostettua hyvän ja hiljaisen tehoputken ?

    • mistä saisi speedfight 3 variaattorin hammas pyörän lukitsimen ?

    • No !
      • spede3

        Onko sulla toi stage 6 pro replica spede kolmoses kiinni? Mulla ei nimittäi suostu menee vaik ihan toi saman tuol jani kaasalainen oysta. Se putki ei suostu menee tarpeeks lähelle sitä rengasta.


      • aohbdpd

        Siis lman tota teharia kulkee 65-70 ? Vai sen kanssa


      • mitä vittua

        Itellä on 13 vuosimallin sf3 ac ja ei mene yohon suoraan. Menikö se sulla iha ilma venkuiluja


    • speedfart

      miten sen hukka levyn saa irti sielt? ite tarvisin pulttipyssyn mut ei ole. ja mulle kerrottiin että se levy tukee sitä variaattorin rullaa ja jos levyn ottaa pois, se rulla voi lähteä paikoiltaan. en ole varma onko se totta enkä uskokkaan mutta sen takia ukko kieltää virittämästä

      • ,jjjjjjjjv

        mikä saatanan rulla xDDD oikeesti naurettava keskustelu kaikki luulee tietävänsä jotain mutta ei ei vittu ei :DDDDDDDDDD


      • Jormasaatana
        ,jjjjjjjjv kirjoitti:

        mikä saatanan rulla xDDD oikeesti naurettava keskustelu kaikki luulee tietävänsä jotain mutta ei ei vittu ei :DDDDDDDDDD

        Olen samaa mieltä:D


      • rullaprikka
        ,jjjjjjjjv kirjoitti:

        mikä saatanan rulla xDDD oikeesti naurettava keskustelu kaikki luulee tietävänsä jotain mutta ei ei vittu ei :DDDDDDDDDD

        Nyt sun rakentavasta kommentista on kulunut 5 vuotta. Ajelet varmaan vieläkin skootterilla.


    • hullu virittäjä

      itellä sf3 viritetty ja kulkee n.85 km/h.

    • Spede3

      Estolevy pois, mittariin 67km/h suoralla. :D

    • Janne344

      Olen ostamassa tuota stage 6 pro replica teharia. Kannattaako asentamisen yhteydessä vaihtaa myös polttoaine suuttimet suurempiin? Jos tarvitsee, niin onko tietoa minkä kokoisiin?

    • Ei riitä!

      Paljon kulkee ton teharin kanssa? Ja kuinka kevyet rullat pitäs ostaa? Ja jos muita viritys vinkkejä sais :) (Nössöt jättää virittämisen johonki ''estolevyyn'', koska se eikä mikään ei ole tarpeeksi true mopo-jonnelle >:D)

    • Pösöysikuus

      Mun pösö menee vain 47km/h.. Tarviin pikasesti jotain vinkkejä millä sen sais kulkemaan jonku 60km/h! Se kiihtyy paljon paremmin ku kenenkää mun tunteman skootteri mutta kiva jäädä tolla aina jälkee jos lähtee jonnekki kauemmaks ajeleen.. :D

      • niin...

        edelleenkin rullakupin ''estolevy'' pois ja kulkee jonkun 60km/h, ehkä vähän ylikin.
        Itse suosittelen kevyempien rullien ostoa ja kurin ottamista pois putkesta (yksi on muistaakseni alkukäyrän liitoskohdassa). Noilla vireillä kulkee juuri sopivasti :)


    • piidfait3

      joo kiinostas vähän että onko rajotettu cdi ja kuinka korkeisiin kieroksiin kun toisella foorumilla lukee et on ja toisella et ei

    • auttasko joku

      tällänen ongelma tuli vastaan. laitoin kuristuslevyn variin takaisinin sitte vari kiinni lähdin ajamaan mutta eise mihinkää kulkenu kone vaaan huutaa eikä kulje edes 30kmh? mikäs on ongelma? epäilen että hihna vaihto auttas, onko näin?

    • Säfämies

      Ittelläni on vuoden 2011 sf3 ilmajäähdytteisenä ja tosiaan siis säfästähän ei prikkaa löydy tämän totesin kun olin ottamassa sitä pois :D otin estolevyn pois rullakupista ja ei sen jälkeen jaksanut enään moottori pyörittää eli kone otti kierroksia mutta ei lähtenyt liikkeelle. En tiedä mistä johtuu mutta veikkaan että siitä koska ilmajäähdytteisessä säfässä on vähemmän tehoja kuin nestejäähdytteisessä. Tiedättekö tästä jotain??

    • vcbnv

      joo ilmajäähdytteisessä on vähemmän tehoa kuin neste

      ilmajäähdytteissä on vähä yli 4 hv ku nestejäähdytteisä on vähä yli 5 hv

    • sf3

      mul menee GPS 84 km/h mittariin 74 km/h, tämmöset osat lyötyy

      - tecnigas tehoputki josta otettu se holkki pois

      - (top racing )15% jäykemmät kytkin jouset sekä vp jousi (malossi)

      - naraku sport kytkin

      - rajotinlevy pois

      - 7g top racing rullat

    • Kevyt_rullahuuli

      Mä laitoinki kevyemmät rullat mun rullatuoliin ja menee ylämäkeen 95kmh, ilman käsiä.

    • Snoge

      Wau.
      Mäkin haluun mistä niitä rullia saa.
      Mä kysyin Prismasta mut ne heitti mut pihalle.
      Sanoin niille että otte Rasisteja!
      Taidan mennä tästä stockmannille ajelemaan rullaportailla jotta mieli rauhoittuu, on niin paha mieli🤧

    • Einari_ja_Liisa

      Oho.
      Ei ne saa heittää...☠
      Kaikilla on oikeus kysyä rullia jos ne haluu, myyhän ne rulla pullaakin, nii i eikä ne maksa paljo, ne painaa varmaan joku 100g per rulla, ei paha.
      Niitä on eri makusii.
      Voin hakee jos maksat hakista.
      Minkä makuisen rullat haluut?

      • Snoge

        Nii,i
        4 rullaa kiitos voin ottaa ne mukaan stockmannille.
        Miks mùuten rullaportaat ei mene sivuttain aina vaan ylös ja alaas.
        Ja paljo niiden huippunopeus on?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5088
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3337
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1010
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe