Oletteko kohdannu pariskunnan jossa molemmat on narsisteja

mukava mies

luonteeltaan?

14

146

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • una mu.......

Kysymys on mielen vikainen.

• Niin tai ei

Saattaapi se ollannii kysyjän mielen mukainenkin.

• kiinnostaa,perustele

Niinkö, perustele ?

• Meriläinen

Narsisseja on vielä tuolla yhdellä pihalla paljon, mietin koska ne lakkaa kukkimasta.

• Äsken tuli iltalenkillä vastaan.
      Olivat tosi narsistin näkösiä molemmat.

• sireenien aikaan

Ihmisiä luokitellaan noin vaan sen kummemmin diagnisoimatta narsisteiksi. On niin helppo syyttää toista narsistiksi, kun pitäisi ajatella ensin omia vikojaan.

• meeriamanda

En ole...ja tuollaista pariskuntaa ei olekaan! Toisen olisi alistuttava sit vuoropäivin/viikoin :) , ei tuu mittään.

• skitzo

Voipi ollakki, toinen on toistaan ovelampi !?
      Olis tosi mukava tuntea pariskunta, jossa molemmat kukkii narsteja!
      " kumpi ja kampi tappeli kumpi voitti "

• meeriamanda

Niinno ...kaikkihan on mahdollista :) Ja kyllä heitäkin varmaan on, muistan jokusen osan katselleeni sub´ilta...Martiina ja Esko Colombiassa tj. ei- ih mä vallan kauhiasti ihmettelin miksi he olivat ylipäätään aviossa? Kumpikin pisti altalipan toistaan minkä ehti! Mikä sellainen avioliitto on? Kateus toistensa saamaan julkisuuteen söi heitä kuin tauti, rumaa, enkä viitinyt katella enempää.
        Oikeesti minun kanssani ei viihtyisi tälläinen narsisti, ei kun vaihtoon!

• voipi ollakki

Helpommin sanottu kuin toteutettu, kaksi narsistia ovat kietotuneet toisiinsa kipein sitein niitä ei avata heloppa, siispä yhteiselämä jatkuu kunnes kuolema heidät erottaa.
      Olisko tässä selitys elämän mittaiseen avioliittoon, hymm,,,, panee miettimään.

• ??´´??

Onko tarkoituksenasi sanoa, että vain kaksi narsistia voi olla elämänmittaisessa liitossa??

• pani ajatelemaan

senku pähkäilen, voi niin ollakki, itelläki piiiiiiitkä liitto, elämä on ollu tosi kimurantti, narsismi voisi ollaki selistys, hymmmm,,,,,,

• ??´´??

Samoin, kai kaikissa ihmisissä on hiven narsismia, tai, sanotaanko itsetuntoa, ei kuulosta yhtään niin pahalta.
        Pitkälle yli 30 vuotta jo yhdessä, ja aina yhtä mukavaa.

• .

Osaan kuvitella, jännitystä piisaa joka päivälle, " ollako vai eikö olla "
      ja ollaanhan me .
      Välillä vi.......aa niin pi......ti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      269
      1637
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      37
      1512
    3. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1316
    4. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      18
      1300
    5. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      6
      1217
    6. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1037
    7. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      950
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      925
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      901
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      890
    Aihe