Molempia silmiä en arvaa leikkauttaa kerralla ja askarruttaa valiaikana pärjääminen. 1. kuukausi mennee leikatun peitolla tarvittaessa ja vanhoilla laseilla. Sitten siis toisen leikkaus enkä laseitta taida pärjätä mitenkään, koska vanhat kakkulat ovat jo leikatulle liikaa. Sitten kuukauden sokkoilun jälkeen kunnon lasienmääritystä ja optikkolasien toimitusta odotellessa kolmas kuukausi...Kokonaan ilman (luku)laseja en ulkonäkösyistä suostu olemaan (!) Tällä aikataululla ja kukkarolla ei voi hankkia laseja välikuukausille
.
Siis: pystyykö lääkäri arvioimaan etukäteen ruljanssin jälkeen tarvittavat arvot niin, että voisi tilata ensiapukakkulat jostain halpisnetistä vai miten olette menetelleet? (Ensitapaamiseen leikkaavan kanssa on vielä aikaa ja mietityttää...)
Vakavamiinuksisten kaihileikkauskokemuksia?sia
5
2226
Vastaukset 5
- ei kärsi
Mene Silmäasemalle. Saat rajoitetusta kehysvalikoimasta ns. panttilasit väliajaksi sen hetkisillä oikeilla vahvuuksilla, maksat joitakin kymppejä linsseistä ja saat käyttämäsi rahat hyvityksenä kun ostat sitten ne oikeat lopulliset lasit, palautat ne panttilasit tietty siinä samalla. Ei tartte kärsiä viikkotolkulla! Idea tehty just sun tapauksiin!
- rillavaara13
Kiitos lohduttavasta vinkistä! Käyn tietty kyselemässä tarkemmin, mutta mikähän heillä on toimitusaika?
- Anonyymi
rillavaara13 kirjoitti:
Kiitos lohduttavasta vinkistä! Käyn tietty kyselemässä tarkemmin, mutta mikähän heillä on toimitusaika?
Seuraavana päivänä tilauksesta tulivat.
- ei muista
Melkein heti. En muista.
- Anonyymi
Hankin ns. panttilasit optikon tarkastuksen jälkeen ja sain ne muutaman päivän päästä. Ne on niin hyvät että taidan pitää ne varalaseina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398