Help!

äitihi

Meillä on nyt SUURIA vaikeuksia keksiä nimiä pienille kaksostytöillemme! Olemme siis uusioperhe, ja haluaisimme kaksosten nimien sopivan meidän molempien lasten nimiin jollain tavalla.

Mitään eritysvaatimuksia ei ole: saa alkaa millä kirjaimella tahansa, olla kuinka pitkä vaan ym. Kunhan se joko tyylillisesti tai lausuttaessa sopisi yhteen muiden lasten nimiin.

Asumme siis kaikki saman katon alla ja pidämme toisiamme oikeina perheenjäseninämme, emme vain äiti-, isä tai sisko- ja velipuolina.

Isommat lapset ovat:
Niilo Aaron Juhani (19)
Siiri Anna Jasmiina (18)
Helmi Oili Lyydia (18)
Lempi Aune Elviira (17)
Liina Aino Kirsikka (15)
Armas Eero Viljami (12)
Liisi Alli Vanamo (11)

Kaikki ehdotukset ovat tervetulleita! :)

11

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 45+

      Hilla Heljä Helena
      Verna Vilja Valpuri

      Salla Suvi Pauliina
      Essi Aili Auroora

      Silja Saara Susanna
      Elli Veera Karoliina

      Reetta Sara Linnea
      Riina Noora Natilia

      Kaisa Juuli Johanna
      Leeni Ella Katriina

      Maisa Mia Marika
      Meea Minttu Maaria

      Elle Anni Aliisa
      Aina Enni Eliisa

    • Täti

      Tässä nyt nimiä, mitä tähän aikaan illasta tulee mieleen;

      Vilma Eevi Melissa
      Viivi Assi Linnea
      Miira Inka Orvokki
      Lahja Eini Auroora
      Taimi Ella Loviisa
      Riina Outi Ulpukka
      Sointu Armi Orvokki
      Hilla Ulpu Meirami

    • jenna.

      tässäpä nyt vielä muutamat nimiehdotukset Niilon,Siirin,Helmin,Lempin,Liinan,Armaksen ja Liisin siskoille:)

      Elina Aava Kasimira
      Venla Etta Juulia
      Louna Elma Aurora
      Henni Aivi Jermiina
      Senni Iida Maria
      Vieno Ulla Sofia
      Viena Neea Amanda
      Laila Aija Marketta
      Hinni Essi Vellamo

    • apap

      Oi, monia kivoja nimiä tullut!

      Kävimme näitä läpi ja yhdistelimme vähän mielemme mukaan. Pidimme lähes kaikista samoista! :D Tässä nyt lemppareitamme:

      Louna Helmiina ja Viena Auroora

      Elli Vellamo ja Hilla Tellervo

      Vilma Johanna ja Venla Loviisa

      Veera Vanilija ja Viivi Kastanja

      Taimi Sofia ja Varpu Elisa

      Eeva Josefiina ja Iira Serafiina

      Neljä keskinmäistä tyttöä pitivät etenkin nimistä Taimi & Varpu, Elli & Hilla ja Louna ja Viena. Ja ne ovat myös omassa top-3:ssa :)

      Mitä mieltä olette?

    • Siririririririri

      Edellämainituista en oikein välittänyt, mutta tässä omat ehdotukseni:

      Toini Alma Johanna
      Taimi Elsa Susanna

      Hilja Iida Esther
      Hilkka Aada Edith

      Niini Olga Vanessa
      Viivi Oona Marissa

      • Siririririririri

        ja laittaisin ehdottomasti kolme nimeä, kuten muillakin lapsillanne, jos kerran haluatte nimillä korostaa perheenne yhtenäisyyttä :)


    • NimiTäti

      Hulda Emmi Josefiina.
      Kerttu Anni Wellamo.

      Sofi Anna Esteri.
      Milda Viola Orvokki.

    • äiti75b

      Kerttu Viivi Valinja
      Hertta Veera Vellamo

    • Hyvää kesää!

      Onnea kaksosista ja jaksamista suurperheen arkeen! :)


      Taimi & Varpu ovat mielestäni, jotenkin liian luontoa.. Lisäksi ne tarkoittavat samaa asiaa, joten en laittaisi

      Elli & Hilla on tosi söpö ydistelmä, tykkään kyllä

      Louna on kiva nimi, mutta Vienasta en pidä lainkaan.


      Laittaisin kolme nimeä molemmille tytöille, kuten on isommillakin.

      Tässäpä siis ehdotukseni Ellin ja Hillan nimiksi:

      Elli Iisa Alina
      Hilla Aili Ilona

      Elli Lilja Aurora
      Hilla Anni Helmiina

      Ja vähän muitakin mielestäni nättejä:

      Elli & Enni
      Enni & Essi

      Lilja & Viola
      Lilja & Lempi

      Aava & Aamu

      Minna & Maria

    • apap

      Kiitoksia taas!

      Unohdin näköjään edelliseeni kirjoittaa, että myös kaksosille on tulossa kolme nimeä, joita emme ole vielä päättäneet, ja noiden nimien väliin siis saisi ehdottaa toisia nimiä tytöille :D

      No, joka tapauksessa olemme nyt lähes 100% päättäneet, että tytöistä tulee Elli ja Hilla :) Toiset nimet siis edelleen täysin auki. Kaikilla muilla lapsilla toinen nimi alkaa vokaalilla, joten ajattelimme, että kaksosille myös vokaalialkuiset toiset nimet.

      Kolmansiksi nimiksi sitten olemme karsineet seuraavat vaihtoehdot:
      Auroora ja Helmiina
      Sofia ja Elisa
      Tellervo ja Vellamo

      Kaikkenlaisia yhdistelmiä saa ehdotella :)

    • Mirjamii

      Edellä ehdotetut Elli Lilja Aurora ja Hilla Anni Helmiina ovat kyllä tosi kauniita!
      Tai siiten Ellin kokonimeksi voisi tulla Elli Aava Aurora.. Kannatan kyllä noita ensiksi mainitsemiani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe