KiSSaLLe NiMi?

KiSSa-TyTTö

Keksikääs mun tulevalle kissalle nimiä!
En vielä tiedä onko se tyttö tai poika mutta laittakaa PALJON nimi ehdotuksia! Kiitos.. =)
(Tykkään eniten sellaisista tyhmistä nimistä, esim. Kerkko) x)

151

67317

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • J377mirri

      Jos se on tyttö, Fiina
      Jos taas poika, Leo.

      Vaikka ne ei oo " kerkkomaisia" ;))

      Onneksw olkoon kissasta! Kunpa mäki saisin kisun,
      mutku sisko on allerginen...

      • KiSSa-TyTTö

        Kiitti, toi Leo oli aika hyvi nimi.. =)
        Voi, mut otat sit sen kissan ku muutat omaan kämppään.. =D


      • MAISANI <33

        must Pate on hieno nimi xD taik sitten Leevi Kaisa tai semmonen ..... mun kissan nimi on maisa älä laita sitä nimee xD


      • FHIDRGOH
        KiSSa-TyTTö kirjoitti:

        Kiitti, toi Leo oli aika hyvi nimi.. =)
        Voi, mut otat sit sen kissan ku muutat omaan kämppään.. =D

        KATTI ON PARAS NIMI


      • emiliahe

        Äiti on allerginen (asun vielä äidin kanssa) ja sain kissan koska jos kissa on ulkokissa ja ei asu kaupungissa niin ei paljoa haittaa koska maalla on ylensä ulkorakennuksia jote meilläkin saitettiin kissalle ihanan lämmin peti pahvilaatikkoon ja pahvilaatikko vaikka puuvajaan.


      • JojoojooJou

        Baba tai luna tai kerppu kerttu kerpsu


      • Japanimations

        Yuki ( lausutaan juuki ) tai sakura :3


      • 6855742
        FHIDRGOH kirjoitti:

        KATTI ON PARAS NIMI

        http://j.gs/2v58


      • Anonyymi
        KiSSa-TyTTö kirjoitti:

        Kiitti, toi Leo oli aika hyvi nimi.. =)
        Voi, mut otat sit sen kissan ku muutat omaan kämppään.. =D

        Oisko joku lanttu emt.😅


    • Wii

      Rollo!

      • .,.,.,..,,.

        mun mielestä tollaset normaalit nimet on tylsiä tyyliin.. misse, pörri yms yms. mun mielestä vois antaa ihan tällasia "tyhmiäki" nimiä tai erikoisia eläimille... joku esim. keijo,pertti...hahah...
        gudde
        toolu


      • zerti
        .,.,.,..,,. kirjoitti:

        mun mielestä tollaset normaalit nimet on tylsiä tyyliin.. misse, pörri yms yms. mun mielestä vois antaa ihan tällasia "tyhmiäki" nimiä tai erikoisia eläimille... joku esim. keijo,pertti...hahah...
        gudde
        toolu

        Mä annoin mun liskolle nimeks Leopatra (siis oikeestihan Kleopatra on joku faarao) ku joku meiän luokal luuli just et se Kleopatra on Leopatra. Se on kyl aika pitkä nimi, mut mun mielest se on aika hassu.. Sit toinen lisko on Nilliini (se tuli kait vaniliinisokerist jotenki..) No noi ainaski oli tosi tyhmii..(: Yhen mun kaverin kissan nimi on Nalle. Joo, koita keksii joku järkevä..


      • tonttumisse
        .,.,.,..,,. kirjoitti:

        mun mielestä tollaset normaalit nimet on tylsiä tyyliin.. misse, pörri yms yms. mun mielestä vois antaa ihan tällasia "tyhmiäki" nimiä tai erikoisia eläimille... joku esim. keijo,pertti...hahah...
        gudde
        toolu

        Mun siskolla on kaksi kissaa. kummatkin poikia. toisen nimi on eetu ja se on valkoinen ja toinen on taas misse::DD::D:D:D


      • Anonyymi
        .,.,.,..,,. kirjoitti:

        mun mielestä tollaset normaalit nimet on tylsiä tyyliin.. misse, pörri yms yms. mun mielestä vois antaa ihan tällasia "tyhmiäki" nimiä tai erikoisia eläimille... joku esim. keijo,pertti...hahah...
        gudde
        toolu

        Tää on siis vaan mielipide älkää otatko tosissaan mut munki mielest tavalliset nimet on tylsii paitsi Kisse😂😂


      • Anonyymi
        zerti kirjoitti:

        Mä annoin mun liskolle nimeks Leopatra (siis oikeestihan Kleopatra on joku faarao) ku joku meiän luokal luuli just et se Kleopatra on Leopatra. Se on kyl aika pitkä nimi, mut mun mielest se on aika hassu.. Sit toinen lisko on Nilliini (se tuli kait vaniliinisokerist jotenki..) No noi ainaski oli tosi tyhmii..(: Yhen mun kaverin kissan nimi on Nalle. Joo, koita keksii joku järkevä..

        Midy (lausutaan mindi)🌜 se tulee yhdestä uskonnosta, se on pyhä nimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Midy (lausutaan mindi)🌜 se tulee yhdestä uskonnosta, se on pyhä nimi.

        Mä annan mun kissalle minkä nimen mä haluun! Keskity sun elämään ja mä kun eikö niin!😊


    • neiti

      Hugo,Vellu,Nicky/Niki,Mokki,Ginger,Luukas,Ukko,
      Otto,Sirre,Nipsu,Lara,Mimmi,Romeo,Lumikki,Felix,
      Peppi,Honey/Hani,Vili,Piitu,Leevi,Zeus =)

      Vähän hassuja ehdotuksia osa, mutta itse valitsisin noiden joukosta, sillä en haluaisi lemmikilleni nimeä joka kaikilla jo on.

      • neiti

        Nimittäin Rasmus olis mielestäni kiva ja Funi, mut siitä tulee liikaa mieleen Miljonääri Jussi =)


    • Fucking Female

      Tää nyt oo varmaan sitä mitä sie etit mut yhen tutun kissan nimi on Enkeli, ja se on miusta tosi hellyttävää jotenkii. :)

    • hahahaa

      sukupuolesta riippuen...

    • KiSSa-TyTTö

      Kiitti kaikille, lisää nimiä tietenkin voi laittaa mutta näistä nimistä mä ottaisin:
      Vili,Zeus,Leo,Niki tai otto...
      Nikiä en ehkä viitsi ottaa koska kaverilla on pupu jonka nimi on Nikki ja kaverini pikkuveljeä sanotaan Viliksi.. xD
      Mutta mietin vielä.. =)

    • Koira

      koira

    • avulias

      eikö igor oon hyvä

    • Kiko_

      Mun mielestä Elvis olis ihan hyvä!

    • Teetuliini

      Tyttö: Viivi
      Poika: Wagner

      • heisu87

        mulla on koira vivi kissasta oli taroitus tulla wagner mut ku oliki tyttö tuli eevi


      • mä vaan
        heisu87 kirjoitti:

        mulla on koira vivi kissasta oli taroitus tulla wagner mut ku oliki tyttö tuli eevi

        Meijön kissa taas piti olla Viivi mut sii tuki Wagner:D


    • FSamei

      Mun kissan nimi on RasmusNalle ja toisen kissan nimi on Karvinen

      • FSamei

        Sain sen kisun vasta 14.5.2007 .OK. XD nii sen nimi oli RasmusNalle


      • mullu
        FSamei kirjoitti:

        Sain sen kisun vasta 14.5.2007 .OK. XD nii sen nimi oli RasmusNalle

        karva kasa tai pallokala:D


    • Frittellhorse

      Jos se ois poika.. se vois olla joku näistä:
      Kippe, Masi, Zorro, Herkko, Eemeli, Mumina, Nappi,Tiuhti, Suhina, Ville, Kishop, Kille ja Sande.
      Ja jos taas tyttö... niin vaikka:
      Viuhti, Mirkku, Missu, Oona, Olivia, Sofia, Inka, Pikke, Lise, Lumina, Onmur.
      Mulla ittelläni on 5 kissaa. Ne on Hukka, Pökö, Viiru, Sam ja Leppejep. Sitten on koira, Kimishumi. Sitten on kuusi heppaa... Ne on Ville, Inka, Fusibell, Samantha, Sylvi ja Prinssi. On myös poni, Germanni. Sitten on 8 ikiomaa kultakalaa. Kulti, Kulta, Kultu, Kulte, Kuiskaus, Menninkäinen, Prinsessa ja Pikkukettu. Mun isällä on 2 työheppaa. Mun sisko Sarianna keksi niitten nimet kun oppi puhumaan. Ne on Kukka ja Liljan kiitos. Se Liljan kiitos tuli siitä, kun Sarianna yritti sanoa luojan, eikä se onnistunu. Mun isosisko joka rakastaa mäyriksiä, omistaa niitä 4. Mä sain keksiä yhdelle sen karkeakarvaselle mäyrikselle nimen. Sekin sano että sen nimen on oltava "tyhmä". No se on sitten Mustikkatassu. Ne kolme muuta on Pikke, Puppe ja Senni. Sitten sillä on suursnautseri Mustapippuri. No mutta enään ei ollakkaan kissojen nimissä. Mun kissojen, koirien, kalojen, heppojen ja muitten eläintenkin nimiä saa käyttää.

      • jenzu11

        Me saadaan 2kissaa. Tyttö ja poika me keksittii jo tytölle nimeks viiru mut sitte tulin ettii pojallekki nimee ku ne on siskoksia nii jos niillä ois saman niminen nimi. Niin löysin nuo tiuhti ja viuhtu. Pittää vaa mennä ehottelee nimiä vanhemmille :)


    • Ässä, Pepsi, Masse, Mosse

      Kissan nimessä kannattaisi olla s-kirjain, jotta kissa tottelisi nimeä hyvin...

    • Jouni soula

      Jos et tiiä onko se tyttö vai poika laita homo lesbo transu KALLE :)

      • Anonyymi

        Typerä


    • Sarsuu

      Mä sain just tyttökissan ja se on Miisu :) :). Mut tässä muitaki nimiehdotuksii: Rusina, Sylvia, Lissu, Misse, Susu, Sanni, Siina, Ruusu, Ruusa, Silkki, Sissi, Vinkki, Sohvi, Siiri, Rusetti, Tipsu tai Nipsu.

      :D En tiiä oliks sopivii mut noista mä valitsin sen Miisun!!

      • Sarsuu

        Nii siis 1 nimi viel ja se on.. : Sisu!!


      • Russ

        Rusina oli mun entisen marsun nimi :D Ja se oli jotenki sopiva sille, se oli semmonen rusinan värinen ruskee-musta. Ja Kille joka on täällä myös mainittu oli mun entisen toisen gerbiilin nimi, sen veljen nimi oli Mauno. Mäki hankin kohta kissan, mutta sen nimeä en kerro ettet vaan anna samaa..;)


      • minävaa!

        Musta nipsu ei käy kssalle nimeks sen takii ku oon tottunu et meidän koiraa sanotaan nipsuks =) kyllä se varmaan muuten kävis, ja sit viel tiiän marsun, jonka nimi on kans nipsu, nii se olis varmaanki aika outo,ja meillä on toinen koira jonka nimi on Ressu, se on tullut tenavista se nimi =) ja tänään me haimme kissan, ja sen nimeksi saattaa tulla oliver, aristokattien mukaan, vai olikohan ne ees aristokatit mut kumminki =)


    • pöminä

      kissasi nimeksi voisi tulla Nalle-Puh tai Sini.

      • arvatkaa

        Nallepuh olisi aika erikoinen nimi kissalle, mut olisi se kai ihan hyväkin, se riippuu kyllä väristä, sillä jos antaa karvisen nimeks kissalle, nii musta sen pitää olla myös sellane oranssi kissa =) mutkarvinen on tosi hyvä kissan nimi!!!!! sitku me otetaa oranssi kissa siit tule heti karvinen tai joku ;D


    • sipuli

      Tiuhti ^^

      • Kipaa-

        Mun kissojen nimet on : Misu, Manteli, Tiikeri ja Eemeli
        Koirien: iitu ja Vili. :)
        Nyt pitäs keksii 4 pennulle nimet mutta viellä vähän vaikee ku en tiijä onko pennut tyttöjä vai poikia ku ne on vasta 5 päivän ikäsiä ni en oo jaksanu viellä ees tarkastaa kun kuitenki katon väärin :)


      • asdadsa
        Kipaa- kirjoitti:

        Mun kissojen nimet on : Misu, Manteli, Tiikeri ja Eemeli
        Koirien: iitu ja Vili. :)
        Nyt pitäs keksii 4 pennulle nimet mutta viellä vähän vaikee ku en tiijä onko pennut tyttöjä vai poikia ku ne on vasta 5 päivän ikäsiä ni en oo jaksanu viellä ees tarkastaa kun kuitenki katon väärin :)

        rölli, tikru, romeo, boris, pikke, pepsi, pipsa, pepe, dumle, torsti, taavi, piki, valtteri, domino, puppe, takku, pörrö, leevi ja karvinen :D


    • kylläpinjaosaa

      tässäpä muutamia aivan fantastisia nimiä vaikka itse sanonkin. (tosta ''fantastinen'' sanasta tuli mieleen että hyvä nimi olisi myös fanta =D)

      TYTÖILLE :
      Kira,Luna,Nekku,Neppari,Nuudeli,Tilli, Pekko

      • 8+3

        neppari on ennemminki koiran nimi musta =) mut kaikilla on oma mielipide, ajattelen asian sillä tavalla siksi, koska kaverillani on koira nimeltä neppari :D


      • Miksi pojille?

        Meillä on kyllä ollut tyttökissat jotka on Samba ja Rumba. Sopinut niille hyvin.


    • kissarakasihminen

      Mulla on kaksi poika kissaa ja nyt isäni on ottamassa omaa kissaa kun on pakko ettei sitä tapeta. Mä ottasin sen muuten itelle, mut kun äiti ei halua enää yhtään meille. Elikkä kissa on muuten minun, paitsi se vaan "asuu" muualla. Sille pitäs mun keksiä nytten nimi, mut kun se tulee jo luultavasti tänään tai huomenna niin ei täältä kerkee apuja niin äkkiä tulla, mut annan oman nimivinkkin jollekin muulle!
      Minusta semmoset normaalit nimet kuten: mirri, tassu, ... on tylsiä. Samoin myös ihmisten nimet. Kun mietin aikoinaan omalla kissalle nimeä, niin isäni semmosena huumori-miehenä sano sen nimeksi Mauri!! Mä nauroin kamalasti ja nyt aina kun se tulee meille niin sanoo et: Missä se Mauri on!

      Mun kisojen nimet on Masi ja Miisu isällä on joskus ollu semmoset kissat kuin: Larha ja Cat Cat.

    • tuntematon_

      Jos etsit tyhmiä nimiä, niin olisiko vaikka tauno, tai vaikka tahvo hyvä? x) :3

    • lokinpoikanenko

      Me käytiin hakemassa tänään kissa, mutta nimeä ei vielä ole päätetty, mutta ehdotuksia on kyllä tullut! olisiko tyhmiä nimiä Tauno, Tahvo tai joku tämän tapainen? XD jos se on tyttö niin Liisa, Matilda tai joku?

    • ehdottaja

      Felix, Oliver, laku, Amadeus, Peikko, Pörri, etc. etc. noi ei oo tyhmiä mut ihan hyviä muuten on!! ainakin minun mielestäni!!!! :] ;) oletko jo löytänyt kissallesi nimen? =)

      • ykshäiskä

        omalle kissalle nimeksi: Kisu


      • kivoja mimiä
        ykshäiskä kirjoitti:

        omalle kissalle nimeksi: Kisu

        Allu, Sara, riippuen onko tyttö vai poika.


      • EI PAHALLLA
        ykshäiskä kirjoitti:

        omalle kissalle nimeksi: Kisu

        mun mielestä kissalle ei sovi "kisu", koska kissa ja kisu tarkottaa niinkun samaa asiaa......
        ei pahallla koska meijänkin piti laittaa kissallemme nimeksi kisu ja totesin tämän.
        mutta nyt kissamme on viiru!


    • ...

      Kokeile nimeä Halla, mutta varo huutelemasta peräjälkeen kovaan ääneen sen nimeä ulkona ollessasi. :)

      • apua tarvii nopsaan

        nyt kirjoitan tänne keskelle palstaa, mutta meille olisi tulossa ragdoll poikatai tyttö, otamme ensimmäisen hyvän ehdotuksen ja asialla on kiire! mutta ei mitään tyhmiä, vaan suloisia, hauskoja!(:


      • Pandis
        apua tarvii nopsaan kirjoitti:

        nyt kirjoitan tänne keskelle palstaa, mutta meille olisi tulossa ragdoll poikatai tyttö, otamme ensimmäisen hyvän ehdotuksen ja asialla on kiire! mutta ei mitään tyhmiä, vaan suloisia, hauskoja!(:

        sille tulevalle pojalle tai tytsille olis nimiä: Maukka, Mauno, Milli, Molli, Mini, Sintti, Silakka, Siku, Miku, Santtu, Osku, Siima, Nopsa, Nini, Andriana, Panda, Pandis, Driana, Diana, Pahva, Sohwa, Lolly, Pop, Poppi, Peppi, Pandora, Orestes, Ore (lausutaan Oore), Illi, Alli, Bänä, Donna, Puuga, Fuuga.

        Sitten sulle joka kirjottaa keskelle palstaa (nimenä: Apua tarviin nopsaa) niin sille kissalle nimiä: Tyttö: Puuga (sopii pojallekkin.), Casvis, Viskas, Viekas, Villy, Ore (lausutaan Oore.), Dana, Zaza, Ziim, Sims, Sima, Salla, Sini, Valtsu, Miisu, Valko, White Cat, Angel ja Annabel. Tytsy.

        Poika: Uula (sopii myös tytölle), Goises, Kroissantti, Xew, Remu, Rytty, poitsu, Kattila, Kiisu ja Onska.


      • apua tarvii nopsaan
        Pandis kirjoitti:

        sille tulevalle pojalle tai tytsille olis nimiä: Maukka, Mauno, Milli, Molli, Mini, Sintti, Silakka, Siku, Miku, Santtu, Osku, Siima, Nopsa, Nini, Andriana, Panda, Pandis, Driana, Diana, Pahva, Sohwa, Lolly, Pop, Poppi, Peppi, Pandora, Orestes, Ore (lausutaan Oore), Illi, Alli, Bänä, Donna, Puuga, Fuuga.

        Sitten sulle joka kirjottaa keskelle palstaa (nimenä: Apua tarviin nopsaa) niin sille kissalle nimiä: Tyttö: Puuga (sopii pojallekkin.), Casvis, Viskas, Viekas, Villy, Ore (lausutaan Oore.), Dana, Zaza, Ziim, Sims, Sima, Salla, Sini, Valtsu, Miisu, Valko, White Cat, Angel ja Annabel. Tytsy.

        Poika: Uula (sopii myös tytölle), Goises, Kroissantti, Xew, Remu, Rytty, poitsu, Kattila, Kiisu ja Onska.

        kiitos Pandis! oli todellapaljon apua, ajattelemme tuota villyä... lisää ehdotuksia vaan!


      • uhkuh
        apua tarvii nopsaan kirjoitti:

        kiitos Pandis! oli todellapaljon apua, ajattelemme tuota villyä... lisää ehdotuksia vaan!

        maukka, mauritzi??


      • Pandapanda
        uhkuh kirjoitti:

        maukka, mauritzi??

        Mun mielestä mustavalkoiselle kissalle sopisi nimi PANDA


    • äXDee

      Ettei kisun nimeks tarvii tulla sitä perus Mirriä :DD... Oman mussukan (XD) nimi on Pekka (Peku) mut ei oo ite annettu, oli jo valmiina ku sain... Eli siis tässä:

      Poika: Peku, Ringo, Karvinen, Zorro, Barnabus, Wagner, Onni, Kamu, Papu, Nalle...

      Tyttö: Helmi, Kati, Siru, Viivi, Viiru, Em, Nalle...

      Kannattaa antaa lyhyehkö nimi nii kisumirri oppii sen helpommin ja totteleekin sitä. Onnea kissan saannissa!!

      • kldgbaös

        meillä ku oli kissa nii sen nimi oli Axu :) se on must kiva nimi ja vähän erikoisempi. myös lyhyt nii helppo oppia


      • killirakas
        kldgbaös kirjoitti:

        meillä ku oli kissa nii sen nimi oli Axu :) se on must kiva nimi ja vähän erikoisempi. myös lyhyt nii helppo oppia

        Miun rakkauteni nimi on Hercule


      • agagagagaga
        killirakas kirjoitti:

        Miun rakkauteni nimi on Hercule

        bumba,bambu,paukku,pouru,kippo,hippo,hemuli,tohveli,bössi,jumbo,tupu.. enjaksa enää keksii enempää , toivottavasti kissalle löytyy nimi


      • MissiKus
        agagagagaga kirjoitti:

        bumba,bambu,paukku,pouru,kippo,hippo,hemuli,tohveli,bössi,jumbo,tupu.. enjaksa enää keksii enempää , toivottavasti kissalle löytyy nimi

        Kumpa minäkin oisin ollu tuollon 2004 täällä suomi kaks neljässä. ; )

        Nimi jota ei varmasti kenelläkään ole on:

        Yoda.

        Hyvä nimi ; )))))


      • apua tarvii nopsaan
        MissiKus kirjoitti:

        Kumpa minäkin oisin ollu tuollon 2004 täällä suomi kaks neljässä. ; )

        Nimi jota ei varmasti kenelläkään ole on:

        Yoda.

        Hyvä nimi ; )))))

        Niin, kissa-tyttömme nimeksi tuli Villy(: Kiitos Pandis, ihania nimiä! (Villy näyttääkin ihan Villyltä, katsokaas kuvia sinisistä colourpoint ragdolleista)


      • onnellinen kissan om
        MissiKus kirjoitti:

        Kumpa minäkin oisin ollu tuollon 2004 täällä suomi kaks neljässä. ; )

        Nimi jota ei varmasti kenelläkään ole on:

        Yoda.

        Hyvä nimi ; )))))

        nyt ku sä sanoit Yodan ni kohta se on kaikilla (paitsi niillä kenellä ei oo lemmikkiä) joten jos ittelläs on Yoda ni........ no kohta kaikilla kavereillas on kans!


    • juuuuuuu

      miuku, mauku, tuihku, tessi, messi, kela, mela, musti, mirri, laikku, maikku, tikru ja sit ööö tuhkimo, valkku ja mikki

      • elukkahullu

        Täs ois pari.. Luke, Romeo, Hugo, Rori ja nartulle Suki, Kida ja Nemesis :)


      • lisää vesi, sekoi...
        elukkahullu kirjoitti:

        Täs ois pari.. Luke, Romeo, Hugo, Rori ja nartulle Suki, Kida ja Nemesis :)

        Eija Annikki Nuuskapeke Mela Suonikohju Adolf Joseph Hermann Teuvo-Peräsuoli Anniina Lumi-Tuokkolanpaska Seija Åke Mitokondrio


    • XD

      Rolle!

    • eblu

      Epeli ois kova jos saisin kissan nii siit tulis mut en saa ku muu perhe allerginen:(

    • karisma6

      O'malley

      • anskis>_ranskis

        keksikää nyt mun kissaalle nimi!!!!!!!!!!!!!!(poikakissalle=)


      • ii
        anskis>_ranskis kirjoitti:

        keksikää nyt mun kissaalle nimi!!!!!!!!!!!!!!(poikakissalle=)

        Itellä kans sama nimi ongelma, mutta Disney-hahmoista voi miettiä. :) hauskoja!


    • jassu.<333 cats!! <3

      meille tulee poikakissa ja sen nimi ehdotus olis jallu tai jose
      koska meijän kaikkien kolmen lasten nimet alkaa j:llä niin äiti sano että sen kissan nimi pitää alkaa sillä j:llä .
      enkä myöskään tykkää hirveesti että kissan nimi on ihmisen nimi. =) makuasia sekin.:D
      : D kissan väri on valko ruskee oranssi en tiiä rotua mutta....

    • kommunisti_huora

      Juan Sanchez Villa Lobos Ramirez, tai Ernesto Julio Rafaelo Santesto, tai Kimmo.

    • WiBa^^

      mm.Litz, Latz, Vili, Tuffu,Viiru,Miiru, Miro

      Mulle tulee pian Oranssi Karvisen näköäinen kollikissa. Onko nimi ehdotuksia. Mä oon aatellu et siitä tulis NAPOLEON, mut en enään tiiä.

      • kisufani xD

        meil olis tälläne harmaa poikakissa joka on harmaa ja siinä on viiruja. emme oikeen ole kekkiseneet sopivaa nimeä jiten voisitko auttaa ;D :=)


      • hohojaaapesukoneessa
        kisufani xD kirjoitti:

        meil olis tälläne harmaa poikakissa joka on harmaa ja siinä on viiruja. emme oikeen ole kekkiseneet sopivaa nimeä jiten voisitko auttaa ;D :=)

        1. Homo
        2. Saatana
        3. Sitrus-Esa


      • marpona
        hohojaaapesukoneessa kirjoitti:

        1. Homo
        2. Saatana
        3. Sitrus-Esa

        antakaa poika ja tyttö nimii jotain erikoisii ku en haluu ihmisen nimii...


      • Nöppäre
        marpona kirjoitti:

        antakaa poika ja tyttö nimii jotain erikoisii ku en haluu ihmisen nimii...

        Tuttujen kissat on nimetty tyylliin Samoa,Bahama,Tahiti ja toisessa pentueessa oli Liinus,Lenni,Lennart.
        Meidän pennut ovat Nekku ja Muska


      • saaraäö
        Nöppäre kirjoitti:

        Tuttujen kissat on nimetty tyylliin Samoa,Bahama,Tahiti ja toisessa pentueessa oli Liinus,Lenni,Lennart.
        Meidän pennut ovat Nekku ja Muska

        meiän lemmikit luca, pampula ja sokeri. Otamme ehkä vielä yhden kissan, haluaisin jonkun yhtä persoonallisen nimen. :D


      • Joopajoop
        hohojaaapesukoneessa kirjoitti:

        1. Homo
        2. Saatana
        3. Sitrus-Esa

        xD sitrus-esa


    • Mirre123rr

      tiiän aika erikoisia nimiä: Luspe, Mölli, Latz, Litz (mun kissalla ainaki, tarkottaa thaimaalaista hedelmää) Kismet, Misu, MotoMoto, Mutco, Kökkänä.. :)

    • kkissa

      manu,nöpö,reino tai vili

      • jyväskylästädingdong

        ja tulevan kissanpentuni nimeksi annan Kekkonen, ELÄPÄ VARASTA SITÄ NIMIEE ^^ (:
        Mut ehotuksia:

        Rambo, Timppa, Kapu, Roki(koiramainen mut mitävälii?(:, Purjo, Parsa( naurettiin kavereiden kaa et joku huutelis vaa ovel "PURJOO, PARSAA, SISÄÄN", Mokoma, Kihveli, Söpö, Sulo, Nalle =D

        Kaikkea sitäki.


      • tiatsikkatiistai
        jyväskylästädingdong kirjoitti:

        ja tulevan kissanpentuni nimeksi annan Kekkonen, ELÄPÄ VARASTA SITÄ NIMIEE ^^ (:
        Mut ehotuksia:

        Rambo, Timppa, Kapu, Roki(koiramainen mut mitävälii?(:, Purjo, Parsa( naurettiin kavereiden kaa et joku huutelis vaa ovel "PURJOO, PARSAA, SISÄÄN", Mokoma, Kihveli, Söpö, Sulo, Nalle =D

        Kaikkea sitäki.

        Kompressoriksi, Kovalevyksi, Tuulettimeksi, Näppäimistöksi, Näytöksi. =D


      • keystellä
        tiatsikkatiistai kirjoitti:

        Kompressoriksi, Kovalevyksi, Tuulettimeksi, Näppäimistöksi, Näytöksi. =D

        Kissan nimeks :Key sit sanot sille elä keystele


    • Koppipena

      Pöö!!!! Jeppänen tai viagra tai tamperelainen pena olis hyviä! tai sitten Tantta,Nysäputte ja Hanniball

    • Suomisuomalaisille

      Timo, Urho, Kalevi, Jussi

    • Repekatti

      Mun kissa on poika joka on maatiaikissa ja sen nimi on Repekatti mut sitä sanotaa Repeks

    • kissan nimi ehdotus!

      Nuppu, Masa, Patu, Kerkkko (kolmell oolla!), Kukkamies/nainen, Kisumies, Nuupelo, Sasu, Jessi, Nepone(n), Söpökisumisuliini, Roope, Ropsu, Musti, Valko, Kukka, Pena....

    • TwaoCheng

      Sipulikikkeli.

      • 34Ytr

        XD oikeesti kuolen nauruun . Sitrus esa, tamperelainen pena, hanniball, kovalevy, sipulikikkeli

        Ahahahha te tapatte mut


    • telmargh

      Alakerran Fanni

    • koiear

      Omppu, Tiitus, Omar, Neo, Panda, Halla, Mustis, Julle, Lilo, Lady, Star. Älä anna mitään tylsää tavallista :D

    • kissalle nimi

      Tässä nimiä,lara ,milla ,janina,fanni,aadalmiina,nanna,sara,saara,roosa,pinja,vilja,serafiina,jonna,pauliina,emilia,amalia,elina,selina.aleksi,matias,timi,eetu,akseli,kimi,lauri,jiri.

    • kissalle nimi

      Valitettavasti tossa mun kirjoituksessa ei näy kaikkei nimei ,8 ainakaan mun tetokoneella ei näy.

    • kissalle nimi

      Toi 8 ei kuulu tohon

    • TARVITSEN NIMEN

      tarvitsen poika kissalle nimen! tällä hetkellä kissalla on nimenä Otso, mutta itse en pidä kyseisestä nimestä.. mielellään lyhyt nimi, enintään 5 kirjaimeinen. Kissa näyttää aivan karviselta, mutta haluan vähän erikoisemman nimen kuin karvinen, sillä se on jokaisella oranssin ruskeella kissalla.. Joten olkaa kilttejä ja auttakaa minua ja Otsoa keksimään nimi! :)

      • Nantero

        no ite tykkäisin rollo,Misse,mosse sampo.no ei kovin hyvii mut ku en keksi kovin parempii


    • Sattuma1988

      itse annoin kissalle nimeksi Uknuk. (luulimme että se oli poika) mutta tyttö olikin ja kissan pentujen nimet on:
      Poika: Phileas Fogg
      Tyttö: Passepartout
      Poika: Ringo
      Poika: Tetsu
      Tyttö Yuuki

    • ....

      Pena.

    • ..

      Itse aion omalle kissalleni antaa nimeksi Maija :) jotenki vaan tuntuu kivalta ja tykkään tuommosista ihmisten nimistä, joita en ainakaan itse usein kuule!

    • Oliweri

      Tässä mun mielestä kivoja nimiä kissalle!

      tytöille: Lumi, Lumikki, Venla, Säde, Noela, Ruusu, Aurinko, Nella, Nelli, Soma, Tytti

      pojille: Oliver, Tiikeri, Tikru, Tyrsky, Myrsky, Niilo, Nalle, Elmeri, Mikki, Hannu, Hansu, Katti, Kaapo, Kissu, Veeti

      Tulevan siperiankissan nimeks tulee joko Nalle tai Tikru! :)

    • täältäpä vastaus

      Mun mielestä Mona on tosi söpö koska meillä on semmonen mustan värinen ja kissa jolla on tosi tuuhee ja pörrönen. Sen nimeks olis tullu Pörrö tai Pörri.



      Mut näit nimii: tytöt: Selma Siiri Lyyti Mona Iiris Liri

      Pojat: Vellamo Axu Axel Duma

    • DFBVKOL

      NÖPÖ KISU MISU SISU RISU NOKI-NENÄ
      SALLI TASSU NESSU TESSU HESSU MAUKU
      MIUKU TÖPÖ LILO MILO MAY MAUKU
      PAHVI TOHVELI SOFFE NOFU LOFU

      • Smack smack

        Monaco ja ranska pervonen


        Kattokaa hetaliaa


    • tunkeilija

      UOLEVI on aika jännä nimi :)

    • RiesaTrolli

      HOMO on paras 4 ever!

    • kisurakas4everr

      Mulla on 2 ihunaa kisuu: Nöpö ja Söpö... joo, on kyl vähän tollaset nimet, mut awwwww

    • Abdulkhair

      nimien top-5:

      5.Pippeli
      4.perkele
      3.homo
      2.Anaali
      1.Terska

    • Kissannimiä

      Kissan nimi vois olla:Harmi/Harmu, lapatossu, jättiläisen käpälä, mustikkatassu,pertta,vinku,mimmi,karvinen,tössykkä,tossukka,töppönen,laku/manteli ja mölli.....
      Siinäoli jotain nimiä toivottavasti kelpaa!! :))

    • Minä vaan♥

      Laita nimeks vaikka Masa, Karpo, Maisa, Uuno. :D

    • THE BEST <3 <3

      Paras nimi! KIURELI!!

    • Enkeksinytnimiäitse

      Raita-Karpo tai Urpo Leppänen :D

      • Kootio!

        Kootio :) hassu nimi mutta lapsen keksimä ja periksi ei anna!


    • KissaFaniJansku

      Poika: Oscar, Julio tai vaikka Misse...

      Tyttö: Iiris, Minni tai Sissi/Siiri

    • Brutus-kissa

      Jos on poika niin brutus

    • esa sitrus

      Sitrus esa

    • elmo3

      Onpas pitkä viestiketju.
      mut joo, yhen tutun kissan nimi on Pentti. ja se on siis tyttö :D Meidän äitin naapurustossa hengailevan mustan kissan nimi taas on Vladimir tai lyhyemmin Vladi. hauska nimi kissalle. kaverin isoveljen kissa on Pesonen (koska perheessä oli jo viiru-kissa) Kummallisin nimi kissalle on taas ollut P*sk*-Jalka xD
      Meillä on ollut useita kissoja ja niiden nimiä on ollut mm. eetu, roosa, tikru, miisu, velmu, nuppu, bonie (lausutaan booni. tai kuten iskä sanoi, ponka :D), aliisa, ja pienen väliaikaisen löytökissan nimi oli elly

      Mutta kun hankin itse kissan, ja varmaan pojan, sen nimeksi tulee elmo. tai joku muu :D

    • full reettard

      Hei, olen retardi ja kommentoin kymmenen vuotta vanhaan artikkeliin.

      • Catsnames

    • Catsnames___
      • Catsnames

        No just tuli kaks kertaa... :D


    • nimiä kissalle

      Ruotsissa oli joskus joku, jolla oli kaksi kissaa. Toisen nimi oli Katt, ja toinen oli Katten. Juttu on tosi.

    • nimiä kissalle

      Suomessa oli joskus joku, jolla oli kaksi kissaa. Toisen nimi oli eräs kissa, ja toinen oli tietty kissa. Juttu on tosi.

    • Eikös vain?

      Petri, hyvä nimi kissalle!

    • :.:.:_:.:.:

      Ite koitan tässä saada äitini ostamaan minulle kissan. Tässä vähän nimiä,toivottavasti löydätte lemikeillenne kivat nimet. Omalle kissalle annan varmaan onkun näistä, Löllö,Nöpö,töpö,Babo,Funi,Bamba,Dina,Dana,Dona,Mölli,Milli tai Laku.

    • kissa fani

      Kismet olis hyvä nimi tai porri

    • paavo pesusieni

      Minttu tai taika jos naaras. Jos uros nii Paavo
      (pesusieni)

    • Anonyymi

      Mul on ragdoll kissa jonka nimi on Konsta (nimee saa käyttää)

    • Anonyymi

      Minun mielestä Minni olisi hyvä nimi tyttö kissalle. Kehrääjä olisi myös kiva nimi kissalle

    • Anonyymi

      Tarkoitat varmaan naaras tai kolli. Ei tyttö tai poika! Se on eläin.

      • Anonyymi

        Tiiän oikeet sanat eli siis naaras ja kolli mut ei jaksa kirjotttaa(:


    • Anonyymi

      Mulla on ragdoll tyttö jonka nimi on dolly saa käyttää nimee:)

      • Anonyymi

        Noi ekat viestit on joskus vuonna 2004 ja nyt siit on 17 vuotta:)


    • Anonyymi

      Meillä on Väinö ja Mauno

    • Anonyymi

      Pojalle: Lionel, Leo, Pertti, Sulo, Gabriel, Vili
      Tytölle: Kiki, Lili, minttu, Mila, Minerva, Lissu
      Joo en tiiä onks noi mistään kotosin :D mutta ehdotinpahan ajankulukseni.

      Edit: onpas vanha keskustelu

    • Anonyymi

      Sussu,zuzzu,moose,tepa,helinä,siri,mosse,messo,moss,bosse,tucce,tusse,ñuppu,suma summer, light,kaneli,lottie,nora,nutella,pepsi,guesso,bambi,maissa,bassi,ode,oikku,rita, meri,bimu,donna,eetu,hassel,sooda,zare,nusse,wither,mirri,candy,nanna. Oiskohan noista joku hyvä nimi

    • Anonyymi

      Nala, Jaska, Paska, Lilli, Mimmi, Minni, Ninni, Luna, Roosa, Lilliputti

    • Anonyymi

      Mielestäni pojalle sopisi nimi Valio

    • Anonyymi

      Hiili, Vilma, Monica, Laura, Tofu, Lepantteri, Viiru, Bobo, Ruotsin kuningas Aleksader III :)

    • Anonyymi

      Nöpö Zorro tai edena

    • Anonyymi

      Tietysti, tässä joitakin hauskoja ja "tyhmiä" nimi-ehdotuksia tulevalle kissallesi:

      Kikka
      Pökky
      Tassu
      Vekara
      Vilpertti
      Körmy
      Kaneli
      Pusu
      Möykky
      Pullukka
      Tikru
      Lörtsy
      Mörö
      Puujalka
      Hupsu
      Patukka
      Rähmä
      Tihku
      Vänkä
      Hölkkä
      Toivottavasti näistä löytyy sopiva nimi tulevalle kissallesi, oli se sitten tyttö tai poika! Onnea uuden perheenjäsenen kanssa.

    • Anonyymi

      Sasu voi olla tytön ja pojan nimi

    • Anonyymi

      Jos se on tyttö nii misu jos se on poika niipekka😂😅

    • Anonyymi

      Eiku vähä väärä siis Pekka

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tytöt meillä Ama ja Ada / Pojat Afa ja Ara.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2814
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      522
      2645
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1845
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1777
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1723
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1669
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1272
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      87
      1106
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1082
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      55
      1077
    Aihe