Ajattelin että se on vain jotain, ja unohdin, no uni oli sellainen, että olin kaupassa, sitten siinä oli edessä selät minua vasten 2 huppupäistä isoa miestä, niiden edessä oli 1 nainen joka tuijotti eikä päästänyt menemään ohi.
Sitten yritin vaihtaa toiselle puolelle jotta voisin mennä sen ympäri, oli taas edessä se nainen siinä..
Tuo oli unessa.
Mutta tänään, näin sattumalta vastaavan tapauksen mutta siinä oli minihameisia sukkahousuttomia teinityttöjä blokkaamassa tietä :)
Yritti jotenkin pitää... tunkea niiden läpi vaikka kuinka komeat sääret olivatkin edessä..
Tulipa kummallinen uni taas..
unissavoitapahtua
2
163
Vastaukset
- unissavoitapahtua
Tuossa unessa nuo kasvottomat huppupäät jotka seisoivat minun edessä, olivat harmaa ja musta, kumpikin huput päässä ja kasvottomia.
Nainen joka yritti estää pääsyä oli niiden takana. - zen huttunen
Hyvien unien näkymiseen voi vaikuttaa. Jos on tietoo ja taitoo ihmiselle kertynyt niin pitääkin vaikuttaa.
Netistä löytyy jos jonkinlaista mielenhallintaoppia. Ne voivat auttaa lievissä ahdistustiloissakin.
Taito kertyy vähän kerrassaan. Jos illalla pystyy rauhoiuttumaan, se vähentää unien sekavuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424400
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1424144- 643786
- 1203738
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans393584Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe763429- 952992
- 542855
- 252666
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142384