juu tulin vuodattamaa tänne ......
mussa on joku ongelma. oon helvetin vaikee ja vittumoine. suutun kaikesta. oon ärsyttävä. oon huono kaveri. erittäin musta sukkainen........
meni kaikki alta täs pari tuntii sitte. jätin 2 parasta ystävää ku nalli kalliolle ja tän jälkee ne ei enää todellakaa tuu takas. kaikki meni. vaa siks et oon tämmöne.
mitä vittua.
joo vois vaikka..
Mikä Mussa on VIKANA! ! ??
5
212
Vastaukset
- lskjsdlkjdkjsf
Mikä vikana?: teini-ikä ja se että kaikkea on yllin kyllin niin, että kaikki toiminta on vain kavereitten kanssa hengailua. Mene töihin, vaikka vapaaehtoiseen auttamiseen. Saat muutakin ajateltavaa ja joudut ajattelemaan muita kuin itseäsi. Tai keksi kotona jotakin järkevää tekemistä, josta on apua muillekin. Se palkitsee eikä ajatukset pyöri vain kavereissa ja itsessäsi. Siis periaatteessa sinussa ei ole mitään muuta vikaa kuin olemisen sietämätön keveys.
- joku ääliö
Eh..... juu tuota. nyt meni varmaa sun veikkaus aavistuksen ohi ;o... oon ollu töissä jo iät ajat koska opiskelijan elämä ei oo ilmast enkä oo koskaa saanu mitää vaan pyytämäl.. Nytkin kesätöitä niin paljon ku jaksaa/ehtii tehdä. Ei kyse siitä. ajattelen vaikka sitten töiden ohella ihmis suhteitani koska oon luonteeltani semmone pohdiskelija.. en mä sille mitää voi. ja huvittaa tuo viimeinen lause "Siis periaatteessa sinussa ei ole mitään muuta vikaa kuin olemisen sietämätön keveys." sitä mun elämä ei 10 henkises perhees oo koskaa ollu...
- 1248
Ongelmana on pelkkä teini-ikä ja itsesääli. Onnittelut.
- 99999
1238, PELKKÄ? Se on kyllä aika iso ongelma, jos et sattunu tietää. Ja alottaja, mul on sama jutttuuu. Vituttaa ku en osaa ees sopii riitoja, vaan jos sanon etten enää puhu sulle ni se toteutuu. En sit nykyää puhu monille... huoh.
- 1248
Kyllä, pelkkä-sana kuvaa tuota tautia hyvin. Olette vain niin helvetin säälittäviä. Kärsin itsekin yläasteella todella surkeasta itsetunnosta. Otinpa sitten itseäni niskasta kiinni ja tässä sitä ollaan. Huono itsetunto ja sääli on historiaa, tilalla on todella itsevarma ihminen. Mitä järkeä on kitistä ja luovuttaa heti? Ja jos tappaminen on teidän mielestä juuri se oikea vaihtoehto... No jaa, anti mennä sitten vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283147No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770