Terve! Olen ansiosidonnaisella päivärahalla elelevä pitkäaikaistyötön mies.Nyt tällä kertaa olen juonut kaksi vuotta six packin keskiolutta joka-ikinen ilta.Sitten kun aina pääsee töihin aina vähäksi aikaa yleensä tapana lopettaa kokonaan tuosta vaan viikolla tissuttelu.En siis kännää enkä örvellä ikinä mutta tissuttelen noin.Mikä käyttäjä olen?Vapaata aikaa kun riittää niin on tapana iltaisin aina six pack ottaa töllön ääressä.Jos oli vakituista työtä tätä en harrastaisi.Olen jokapäivä virkeä ja iloinen ihminen joka on aina täysin tavallisessa absolutistin olotilassa heti aamusta aamukahvilla.
Six pack iltaisin
Six pack Mies
3
540
Vastaukset
- ?
Monennenko kerran postasit palstalle tuon saman provoviestisi ?
Minulla oli aktivistiaikoinani vaihe, jolloin otin 6 viskiä joka ilta. Se oli takuulla jo aamulla töihin lähtiessä haihtunut, mutta olo oli silti väsynyt ja jollain lailla sumuinen.
Juomani määrä vastasi siis suunnilleen sixpäkkiä olutta, mutta en ollut iloinen, virkeä eikä lopettaminen sujunut tuosta vaan. Silloin en tiennyt mikä olin, mutta nyt tiedän.- Rahaa palaa
Six pack päivässä tietää kyllä aikamoista rahanmenoa pelkkään keskiolueen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236790Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284268- 343136
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1723005- 101978
- 821754
- 1501634
- 1471622
- 121548
- 221490