Kuulin radiosta, että kissalle ei saa antaa kalaa raakana. Vie kuulema B-vitamiinin elimistöstä. !!! Onkohan perää, tietääkö kukaan....
Raaka kala
5
277
Vastaukset
- aaluokanlihansyöjä
Et sinä varmaan pelkästään kalalla ruoki kissaasi? Minun kissa ei koskekaan kuin tosi nälkäisenä minkäänlaiseen kalan palaan. Sen sijaan liha sille maistuu. Siskoni terve ja n. 15 vuotias kissa taas syö lähes yksinomaan järvikalaa, jonka he pitävät pakastimessa niin kauan, että edes heisimatoja ei ole kissassa ollut. On terve ja pirteä kissa kuten tuokin minun "lihansyöjä."
Toki sitä kannattaa vaihtelun vuoksikin jo jotain muutakin antaa. Ehkäpä juuri nuo vitaminoidut raksut välipalana jne.
Kissat ovat yksilöitä tuon ruokansa suhteen vaikka käsittääkseni juuri kala on se ravinto joka ei oikeastaan ole sitä kissan luontaista ravintoa?
Annapa hyla-kermaviiliä purkki kerran tai pari kuussa. Minun kissa ainakin tykkää siitä kunhan ei vaan sitäkään ole aina tarjolla. - AluuKolli
Onko joku nähnyt joskus villikissan grillaavan kalasaaliinsa, käsi ylös.
- aaluokanlihansyöjä
En minä ainakaan ole nähnyt yleensäkään eläimiä grillauspuuhissa:) En kalaa enkä lihaa mitenkään kypsentämässä.
- ddff
kalaa kerran kaksi viikossa on ihan okei.
- 5+22
Tässä lihaa luitten päälle
http://www.sey.fi/elaintietoa/kissa/aiotko_hankkia_kissan/ruokinta_ja_hoito/raaka_kala_kissan_ravintona
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1686757
- 562058
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes502055Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3521190- 541182
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se571174Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141061Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79950Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384938Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14927