haluaisin värjätä hiukset mut äiti kiltää! :(

tytttö -96

oon jo 15v tyttö enkä saa värjätä hiuksia.Äiti on aina sanonut että saan värjätä 15-16 vuoden ikäisenä mut nyt hän kieltää koko asian.Olen joskus laittanut raitoja mutta nyt haluaisin blondit.Onko kellään muulla ollu samankaltaista tilannetta?Miten saisin äidin suostumaan???
help me! DD::D::D

77

6200

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ¨¨¨¨

      don´t feed troll

    • ---....---....---

      Älä värjää hiuksia! Ole tyytyväinen hiustesi luonnolliseen väriin. :/

      • Anonyymi

        Boomer


    • mmurrmarr

      its so sad.mutta totanoin :D..BLONDIKS:D

    • katuva

      hiusten värjäämine etenki nuorel iällä ei oo hyväks. mun mutsi anto mun värjää hiuksii jo 10v josta lähtien sit miltee joka kk 9v ajan värjäsin. lopputulos: krooninen hilse ja niin palaneet hiukset että olenpa siilitukkainen muija tällä hetkellä. en suosittele, vaik sun ikäsenä kaikki muutki värjää ja on olevinaa ''ihkui ja nättei''... fuck no, älä helvetis, se värjäysrumba ja kaikki muu paska ei oo sen arvosta.

    • näintein...

      Pyydät kaveris värjäämään tai tilaat itse kampaaja ajan... eipä oo sen jälkee kauheesti äidilläs sanomista =D

      • älä houkuta pahaan

        No huh! Jospa kuitenkin voisi odottaa maagist 16-vuoden ikää ja sitten, kun on 18-vuotta voi vaikka ajaa kaljuksi! Ei äidit kiusallaan lapsilta kiellä kaikenmaailman asioita. Ei pidä ihan kaikkea tehdä ikähaitarilla 10-15.


    • röd

      mitä se äitiä liikuttaa millaset hiukset siul on :DD oma äiti on sanonu et saan tehhä mitä lystään, mut jos en oo tyytyväinen ni ei saa sille valittaa.

      • Huh, huh

        Äitisi hakee helpoimman tien itselleen, jos saat aina tehdä mitä tykkäät, sinusta tulee itsekäs ihminen ja kylmä, et osaa ottaa toisia ihmisiäkään huomioon tulevaisuudessa. Kyllä te penskat haluutte ihan vaikka mitä, mutta osaatteko edes roskapussia ulos viedä. Jos ei huvita? Mutta kyllä tatskoja ja lävistyksiä ja hiustenvärjäyksiä saadaan ja oikein äidin lupalapulla.
        Mitäs sitten, jos vielä joskus tulee työpaikkoja Suomeen, niin työnantaja ei sanokkaan tee mitäs huvittaa?


    • harenoneko

      Värjää salaa. Paaaljon helpompi saada anteeksi kuin saada lupa :3

    • Zirupiru

      Ei kai sulla oo mitään syytä värjätä hiuksia, kun niissä on kaunis luonnollinen väri? Jos värjäät ne, sun pitää ravata kampaajalla tuhkatiheään (tai värjätä itse, mutta lopputulos ei sitten oo niin hyvä), ettei ruma juurikasvu pistä silmään ja värjääminen tulee kans kalliiks. Aattele, miten paljon rahaa säästää jos ei värjää hiuksia. ;)
      Sitten on kyllä totta, ettei tota hiustenvärjäämisrumbaa kannata alottaa ainakaan liian nuorena. Siitä voi saada allergisia reaktioita yms, mutta kai se nyt on vähä ihmisestä kiinni.
      Mun kaveri on värjänny hiuksia joskus kolmannelta luokalta asti, eli about 7 vuotta, ja sen kyllä huomaa. Sillä oli ennen pitkät hiukset, mutta väri haalistu aina latvoista ja hiukset oli muutenki aina pörröset ja huonot latvoista ja niinpä se leikkas ne. Nyt sillä on sitten vaan lyhyet, karheet ja elottomat hiukset. Ei oo kovin nätit.
      Eli ei mun mielestä kannattais värjätä, mutta jos värjäät niin älä ainakaan montaa vuotta putkeen. :)

    • hulluna hiuksiin

      moi!!! oon 9.v. ja haluun värjätä hiukseni mutta iskä kuitenkin kieltää haluaisin blondin ja etu hiukset pinkiksi ja kun iso-sisko on parturi niin haluisin et se värjää. mitä kannattaisi tehdä????????

      • Isin tyttö

        Odottaa vielä 7 vuotta suunnilleen ja sulla on fiksu isä kuuntele isääsi aina kaikessa


      • Anonyymi

        Sä oot nyt 18 mutta en tiedä


      • Anonyymi

        Oot liian nuori🤠


    • jo aikuinen

      jos äitisi ei anna sinun värjätä hiuksiasi, anna hänelle opetus ja leikkaa yöllä hänen hiuksensa pois, auttoi minulla!

    • Wikileaks

      Wikipedian mukaan hiukset voi värjätä 12 vuotiaana.

    • nuudeliiiiiiiiiiiiii

      leiki vaikka pahista ja värjää salaa. tuo jännitystä elämään!

      • 3453454

        hihihi värjään hiukset salaaa... elämäni on niin jännittävää...

        LOL?


    • giiiiiirl

      jooooh munkaan mutsi ei antanu värjää hiuksia vaikka halusin ja lopulta ku olin 14v värjäsin hiukset salaa blondeiks (oikeesti mulla on v itun rumat maantien harmaat hiukset-.-) ja kyl se mutsi alko siitä jotain valittaa, mutta leppy lopulta ja ei se niille hiuksille mitään voinu :D joten neuvoni on että värjää salaa ;)

    • aosjgspöoghod

      värjää salaa, niin mäki tein. vanhemmat oli mökillä ja ku tuli himaa niin järkytty vähän mut leppy tosi nopee. useimmat vanhemmat ymmärtää sen et nuoret on nuorii eikä siihen voi kauheesti vaikuttaa..

    • minä paras

      haha, mie tämmöne 6 luokkalaine tääl moi D:äiti on sanonu vaa et saat värjää vaikka vihreeks hiukset seiskal joten jee :D daa

    • Hiuksetkattoon

      Meidän äiti on todella natsi tän hiusasian kanssa. (samoin meikkaamisen jne. "Luonnottomuuden". korvikset kuulema justjustsaa olla...)

      13- vuotiaana vedettiin molemmat kaverini kanssa pää ruskeeksi, frendin isosisko autto. (molemmat siis aika lailla blondeja oltiin.)

      Siinä ei äidillä itku auttanut. (: . Vielä 17 - vuotiaanakin värjään lettiä, eikä ole pahasssa kunnossa kun hoidan todella hyvin.

      Sama keino meni meikkaamisessa; aloin vaa vetämään kajalrajaukset kouluun, ja nykyään ihan. tyylikkäät goottimeikit lärvissä every day.

      Eli kannatan värjäämistä ft. kaveris, joka osaa värjätä. Paha on sitten kun läikikäs pää...
      Tai sit vaan säästät rahaa, ja meet kampaajalle. Laatu riippuu kampaamosta, sillä itse koen kotivärjäyksen olevan laadukkaampaa kuin lähikampaamoideni värisähellys.

      ... Voit myös tehdä äitisi kanssa diilin ja vetää pois kuluvalla värillä ekat kaks kolme kertaa, ja sit "Hups vedin kestovärin". (:

    • 14,5w

      Munkaa äiti ei anna mun värjätä, koska luulee että jään koukkuun siihe....en kyllä haluiskaa, että juurikasvu näkyy:..

    • blondi -98

      Hiusvärit♥ Kannatan!!

    • Terv. Äityli

      Pienenä kai kaikki on niin yksinkertaista, mutta älä, tyttö hyvä, kuuntele näitä neuvoja. Voin kertoa, että jos lapsi värjää salaa hiuksensa, niin sen jälkeen lapsella a) ei ole enää rahaa, millä ostella väriaineita (kampaajat eivät saa alle 16-vuotiaiden hiuksia värjätä ilman vanhempien lupaa) tai b) ei ole enää hiuksia ja c) ei tarvitse liikkua enää kodin ulkopuolella muualle kuin korkeintaan kouluun. Eikä muuten tulee rahaa uusiin vaatteisiin, peleihin, ei enää mihinkään...

    • kukakohan

      mulla sama ongelma !

    • miettivä 12341234

      oon värjännu puol vuotta sitte hiukset ja nyt mulle laitetaa pidennykset, äiti ei halua et värjään hiuksia toista kertaa ennen ylä astetta. en tiiä minkä väriset pidennykset :( helpottais jos ne värjäis nii tietäs paremmi. mitä teen ? ps . en aijo värjätä salaa koska iskä suuttuuuu....

    • tyttönen

      no voisit värjätä salaa kampaajalla tai kaverin kanssa, minkä sun äitis sille tekee enään jälkeen päin kun oot värjännyt, voi tosin olla melkoinen shokki aluksi mut eiköhän se siitä :D ja eihän blondi oo ees paha, eri asia jos meinaisit laittaa oikeen räväkän punaisen/ kokonaan mustan, silmiin pistävät siniset ym :)

    • setrhtjgh

      no sano että niissä (jos kaupasta ostat värin) purkeissa lukee että yli 16 vuoden ikäsenä saa värjätä, ni sit viimeistää saat! :Dd ja se kyl rasittaa hiuksii (no ei yks kerta kauheen paljoo). ite värjäsin ekan kerran joskus 13 vuotiaan, ja sit siit lähi oon puolen vuoden välein, no joskus vähä harvemmi mut ei nää kovin kärsineet oo, latvoista vaa vähä. mut tietyst blondi väri rasittaa enemmän D:

      värjää paljon blondeja raitoja pikkuhiljaa niin ei rasita! (jos saat joskus luvan :D)

    • Almuli

      Toimiko jollakulla se että leikkaa äitin hiukset kostoksi salaa yöllä? :D Ei juma.

      No mun äiti ei antanu värjätä hiuksia, vaikka kuinka intin, mutta ongelma ratkesi näin: Kyselin kokeneelta hius-meikki asiantuntija kamultani hiusten värjäämisestä, hän sanoi että on vaahtovärejä, jotka eivät ole pysyviä kuin normit värit, ja sitten kerroin äitille, mutta... se ei liity tähän mitenkään.

      Eli tänään käytiin vaan ostamassa mulle väri, vaikka enenn äiti oli sitä vastaan. Ihmeellistä kyllä.

    • lälläspöö

      Onks se niin et teininä on ok värjätä hiuksia vai niin et ei kannata koska myöhemmin sit katuu?

    • pppppppppppppppppppp

      Tiesitkö, että hiuksia lähtee kun värjäät?

      • kuusikkoshhh

        Tiesitkö, että hiuksia lähtee kun harjaat? Lol kyl niit muutenkin lähtee kuin värjäämäl


      • Anonyymi

        Älä pelottele


    • :P

      Mul on just päin vastoin :D äiti antais mun värjätä mut mä itse en halua.

      • Voi....

        haista sääki vittu jos ei oo muuta asiaa????!!!


    • Mulla oli iha sama mutt sitte värjäsin ite ne ja äiti huutiki siitä et niistä tuli hirveet ku se ite ei tehny niitä :o

    • poine

      Voitha sä värjätä salaaa, mut ite oon kans halunnu värjätä , ja välilllä oon saanukki, muttaku en saa sellaseks mite haluan. Semmoseks iha blondiks! Oon 14v , ja oon luonnostaanki blondi, mut haluaisin olla blondimpi. En voi värjätä salaa, tulis semmmoset huudot senjälkee. Mut sitte sehä voi olla kans nii, että äitis tykkäiski sittenki niistä sunhiuksista.

    • keilapallo

      Kaveri värjänny noin. 6 vuotta, eikä hiukset oo mihinkään lähteny : DD

    • Omenapuu

      Blondi väri kai vahingoittaa hiuksia eniten kaikista hiusväreistä.. Mutta mikäs siinä jos tietää mitä tekee. Kuulemani mukaan yhden värjäyskerran johdosta ei pitäis tulla haittoja, mut jos rupee vuosia värjäämään aina juurikasvun poistaessaan, niin siinähän ne kemikaalit vahingoittaa hiuksia moneenkin otteeseen. Kuitenkin moni tekee niin, joten se on tavallista puuhaa. Ite otan raitoja (12v.), ja niitäkin muutamiin kohtiin, koska en halua värjätä koko päätä, enkä saisikaan. Raidat ei oo niin vahvaa ainetta, kun ne ei edes päänahkaan koske, toisin kuin koko pään värjäys. Järki ja kohtuus mieles, kyl sit pärjää :D

      Ootko täysin varma, että haluat ruveta säännöllisesti värjäämään hiuksias? Juurikasvu on kyllä pahan näköinen (riippuu väristä), joten se kannattaa sitten värjätä pois. Jos olet valmis käyttämään useaan otteeseen (ehkäpä loppuelämäsi) hiusvärejä, jotka ovat aika vahvaa tavaraa, niin siitä vaan, kunhan se on äidillesi ok. Ite en siihen ryhdy vielä, joten tyydyn raitoihin näin ekana. Moni sanoo tyyliin: "Ei niin nuori lapsukainen saa altistua vahvoille kemikaaleille!!" Aika moni "altistuu" :D enkä aio ruveta säännölliseen värjäykseen. Koko pään värjään joskus vanhempana vasta.

      • Omenapuu

        Haha, löysin mun vanhan kirjottaman viestin täältä :Dd oon vieläki aika samaa mieltä mitä tossa kirjotin, tosin "koko pään värjään sitten vanhempana vasta" ei pidä enää paikkaansa oikeastaan.. :D ton jälkeen värjäsin siis pari raitaa jotka meni pilalle, koska niitä ei näkyny ollenkaan! Jonkin ajan päästä otin näkyvämpiä raitoja joista tuli hienot. Helmikuus värjäsin kokonaan (nyt oon 13v) ja pian meen värjäämään uudelleen ku juurikasvu pitää saada piiloon. Aika hauska juttu ku mielipide ja aikeet muuttunu näinki paljon puolessa vuodessa :D

        Joo ei mulla muuta ;)


    • pyydä kavereita värjäämään, osta väri ja mene vaikka kaverille. äitille tekstari että nyt menee väri päähän! meet kotiin, kyllä sitä vähän vituttaa ja äidistä riippuen saat ehkä huudot mutta minkäs se sun hiuksille mahtaa, sullehan ne kuuluu. kyl se siitä loppujen lopuks tokenee!

    • somebody-

      mun mielestä on ihan tyhmää alkaa kieltää 15-vuotiaalta hiusten värjäystä, oothan jo kohta täysikänen. äitilläs pitäs ottaa järki käteen, ssat tehä rahoillas mitä haluut.

    • HIUKSETPILAAELÄMÄN!

      Mul o sama problem, hiukset on semmoset tummentuneet blondit, ennen ne oli tosi vaaleet mut olin pienen semmone sisäihmine ja hiukset tummeni. Se ei oikee sovi ruskeide silmie kaa :P

    • Olen itse 13 ja olen värjännyt hiukseni jo 8 vuotiaana esimmäisen kerran. sen jälkeen olen vuoden välein värjännyt hiuksiani, mutta nyt sitä jo katuu niin koita pitää kiinni luonnollisesta väristä se on kuiteski se paras!;D

    • Jee4

      Ite värjäsin Punaseks salaa ja äiti suuttu ja sain 1 kk kotiarestii :( No Värjäsinpähän hiukset

    • Keinoja

      Haluatko lisää vastauksia, sillä mulla ois, mutta jos et enää lue tätä, niin en jaksa kirjoittaa niitä turhaan...

    • JokuTrollololololo

      Mulla on aika samankaltainen tilanne mutta haluaisin raitoja... Mun mielestä paras vaihtoehto on vaan pyytää ja pyytää kunnes ne nuostuu.. Mulla ainakin tehos ja nyt sitte ens kerralla kun meen kampaajalle nii saan raitoja päähä. Minkä väriset hiukset sulla muuten on luonnostaan? Ku mulla on semmoset oranssit ja sen takia äiti ei olis halunnu antaaa lupaa laittaa raitoja ku se on nii erikoinen väri jne. Et jos sullaki on jotkut "erikoisemmat" hiukset (tarkotan väriä) nii voi olla vähän hankalaa saada lupaa mut pyydä ja pyydä nii kyl se sit loppujenlopuks suostuu. :)

    • minä vaan

      Värjää salaa! Mä oon alottanu hiusten värjäämisen 10v, ekal kerral ilman lupaa, mut myöhemmin se alko värjätä mun hiuksia kun kuulemma osaa asian.

    • Jesjes222))22

      Ku mä ny luon näit nii kerroin äitille just nää mielenkiintosimmat kohat sit se oli sillee no katotaa eli se käy !

    • bluehead

      tälleen btw, oon värjänny hiuksiani siniseks jo pidempää ja nää on hirveessä kunnossa 8--)

    • Tirruska

      Ei kannata alkaa värjään, ite värjäsin salaa ja ei äiti siitä kauheesti tykänny, mut eihän se sille tietenkää mitää voinu, mutta kyllä äidit osaa antaa jtn rangaistuksiakin siitä jos salaa menet värjään, ja yleensä kun äidit sanoo katoaan se ei tarkota että on vielä luvannu mitää, luvannut harkita asiaa:)

    • :))

      Käytänhän minäkin shokkivärejä hiuksissani. (väri ei kosketa päänahkaa!) ja ihan äiti värjäsi mun sivuotsatukan. Mulla on usein käyny niin että mun hiukset on liaan HYVÄKUNTOISET että torjuvat sen värin eikä jää paljoa jäljelle. Tää väri taas onnistu täydellisesti!

    • noniin....

      tiedän että tää ketju on kolme vuotta vanha mutta jos et saa värjätä hiuksia niin voithan sä aina värjätä kasviväreilla.

      noi oikeat värit on tosi kovaa myrkkyä joka tekee vaan huonoa sinulle.

      kasvivärit sen sijaan on terveellinen vaihtoehto jä täysin luomu

    • No, omapa tuo asiasi

      xD nauran tääl :'D vai et saa hiuksias värjätä?
      No, ite värjäsin ne jo 6-v ja jäin koukkuun.
      No, noin 12-v mun hiukset oli hyväs kunnos,
      mutta ku täytin 14.
      Vittu oikeest hyi! Mitä järkee laittaa
      jotain vitun mössöö päähä ennenku
      kävis läpi seuraukset 8)

    • blondi.. brunette

      Mä oon 10 v tyttö ja saan värjää jo hiuksii mut en mä ole kun 2 värjännyt ja 1 kerran otsatukkaan blondii :/ kadun tekoani kun mul oli hienot blondit hiukset...

    • apuvavaakaikille

      Kampaaja ei saa värjätä alle 16- vuotiaan hiuksia ilman vanhemman lupaa..ite oon 12 vuotias ja oon 7 luokalla ja haluaisin värjätä hiukset. Mutta äitini ei suostunut ja sitten rupesin käyttämään Biozelin värjääviä hiusmaskeja. Siis ne on vaan niiku ' vappuväriä' mutta ne lähtee 6-8 pesun jälkeen pois. Mun äiti suostu siihen, koska se väri hoitaa hiuksia. SUOSITTELEN!!!

    • 12-vtyttö

      Värjäsin eilen ja oon tosi tyytyväinen lopputulokseen <3 kannattaa kysyä saatko värjätä sävytteellä, se ei tuhoa hiuksia ja on kaunis:)

    • Vituntyhmämutsi

      Oon kans 15 eikä äiti anna. No en kuuntele aion ostaa itse värin ja värjätä bruneksi...

    • Tyyppi1234

      Mä värjösin 8 vuotiaana ekan kerran koko hiukset ja oon värjänny 10 v asti en aijo värjätä enää ne ei tehny mun hiuksille mtn mut sitkun laitoin hiusmaskeja niin mun hiuksista tuli vihreet nyt ne on vihreen ruskeat :/

    • et mitenkään, mut haittaaks se? miks haluut värjätä hiukset? et kuuluisit joukkoon? jos on niin, ni unoha se.

    • JenniFery

      MULLA ON IHAN SAMA ONGELMA MITEN OIKEESTI JA SITÄ EN USKALLA ETTÄ VÄRJÄÄ SALAA😬

    • Kylläsesiitäkunodottaa

      Oota semmost kolme-viis vuotta nii voit laittaa minkälaiset hiukset tahansa;)

    • sumusilmäne

      värjäämisen ja vaalentamisen välillä on pieni ero... Oma äiti antaa värjätä millä tahansa värillä, mut blondaamista vastaa se on täysin..

    • Anonyymi

      Värjäsin viimeks 1.5 vuotta sitten siniset hiukset nyt olen kyllästynyt näihin vihertävän ja oman värini sekotukseen ja haluisin värjätä hiukseni punaiseksi. Mutta äiti ei anna värjätä ja eikä se keksi mitään syytä siihen ja haluisin värjätä ne salaa mutta tiiän seuraukset enkä haluais niitä.
      Aikasemmin äiti on aina antanu värjää sillon kun oon pyytänyt nyt se ei anna ollenkaa se lupas mulle ajat sitten että saan värjää sit niin ja näin
      Mutta siitä on jo pari kuukautta ja kysyin uudestaan ja se vaan vastas ei tänään eikä muulloinkaan

    • Anonyymi

      Kun pyysin äidiltä lupaa värjätä pinkiks hiukset nii se sano että ekaks vaa raitoi ja olin sillo 14. Ja nyt on raidat hiuksis. No nyt haluisin värjätä siniseks kokonaan ja aijon yrittää pyytää siihen lupaa joululahjaks😇

    • Anonyymi

      Älä värjää blondiksi vaan pistä muna suuhun niin kaikki on hyvin

    • Anonyymi

      ei jumalaut luen tätä vuonna nakki ja makkara tehtyä viestiketjua.. en tiedä miksi haen kai vastauksia kivikaudelta🌞

      mutta siis nauran kun osa selittää että niissä pakkauksissa on se ”16-vuotiaana” ikärajaus niin mun tietääkseni et sä sitä pysty itse ostamaankaan?! niin sitten tyypit alkaa jauhamaan että värjää salaa😂 itte värjäisin salaa jos vaan voisin kauppaan tömistellä ja ostaa, jos se on mahollista (onko?) nii kyllä mä sinne menen ettei ne kassalla ala lässyttää. siis olen 13v eli ei siinä ku n.3 vuotta.

      värjäsin ekan kerran 8vuotiaana ja sen jälkeen 9vuotiaana. ei mitään kestoväriä vaan parissa pesussa lähtevää (sitä ennen vappuväreillä).

      nyt vuos pari? sit värjäsin hiukset kestoväril, sellane punertava oli. sen jälkeen pariin kertaan (välil vähä tiuhemmin) enemmän mutten ikinä kampaajalla käyny. oon aina värjäyttäny frendeil tai serkul sitä ennen mut viime kerran tein itte, lopputulos paskaa mutta oma oli vika en ollu tarpeeks kärsivällinen ja hiuslaatu jo kärsiny ja ku laitoin siihen toisen välin päälle.

      seuraavaks aattelin faijan sulstutella punasen ruskeen oransseihin joist osa hiuksist blondei, siis uh so pretty!! joten joo😅 ei kukaa näitä lue mut mitäs täs yöllä muutakaa

    • Anonyymi

      Niin kauan kuin asut kotona äidin ja isän sana laki.Aivan oikein kieltää värjäys ja sinä tottelet.Väri aineet ovat myrkkyä.voi aiheutaa pahan alergia reaktioin,hiusten lähdön ymm.Jos kaverisi värjää,on heidän asia.Ole erinlainen nuori ja luomua.Kiellot on vain rakkautta,sinusta välitetään aidosti.Kun vedetään rajat.

    • Anonyymi

      oon ite vast joku 13 ja tällä hetkellä värjään hiuksia=) äiti ei välitä ja se on itekki värjänny hiuksia nuorena se vaa sanoo et mun hiukset mun päätös mut väärjään yleensä vaan etuhiukset

    • Anonyymi

      Jos värjätä nii värjää luonnonväreil , oot jo aikuinen mut ihan sama

    • Itse värjäsin blondit kuudennella luokalla itse... Joo ei mikään kauhean hyvä valinta, mutta meillä päin kampaajat ei värjää alle 15-vuotiaiden hiuksia. Päätin kuitenkin värjätä kolmen vuoden jälkeen omaan väriini takaisin, koska hiukset kellastivat nopeasti, täytyi kuukauden välein värjätä, sävyttää ja rahaa kului aivan hirveästi. Myös päänahka ei kauheasti tykännyt värinpoistosta ja muista väreistä. Jos jaksamista blondeihin hiuksiin löytyy ja rahaa niin miksi ei.

    • Anonyymi

      Mä oon 10 v ja sama problema haluun värjää hiuksii ja suoristaa mut äiti vaan jatkaa et ei käy ja se aiheuttaa pahaa sun keholle... Niin rasittavaa

    • Anonyymi

      Sama ongelma

    • Anonyymi

      Suoravärit on tosi hyvii niissä ei oo myrkkyjä ja nepyssyy yllättävän kauan ainakin fantasy pridmasta

    • Anonyymi

      haluisin värjätä hiukset vaaleen pinkiks ja liilaks mut en uskalla kysyy ja oon 16.v

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5399
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3477
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1602
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      197
      1521
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1023
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe