vai onko hyvä jos liikaa ajattelee kentällä??
pitäisikö välillä olla myös suoraviivaisempi??
pelaajat jotka osaa yhdistää suoraviivaisuuden ja älykkää pelaamisen ovat parhaita mun kirjoissani.
He on niitä todellisia älykköjalkapalloilijoita.
Jalkapallohan perustuu pitkälti älykkyyteen...
Älykköjen laji??
9
144
Vastaukset
- juha822222
mun suosikkijalkapalloilijoita;
lopettaneet;
Rudy Völler(oli häijy pelaaja mut samalla suht taidokas ja hyvä maalintekijä)
Ruud Qullit
Jurgen Klinssman
Tomas Häsler(pieni terrieri)
Lothar Matteus
Thomas Libarski(hänkin Saksalainen futaaja)
Pasi Rautiainen
Ari Valvee(hän on minun serkkuni)
Heikki Suhonen
Sami Hyypiä
Mixu Paatelainen
se Ruotsalainen en saa mieleen miehen nimeä, oli puoliksi ulkomaalainen ja Ruotsalainen, tunnettu Ruotsi-futaaja, vähän noloa kun en muista miehen nimee hahaa...
se vanhempi Ronaldo
Maradona
Schilassie
Roberto Paggio
Paolo Maldini
Smaichel
Scholes
Gasgoine
jne jne
vielä pelaavat;
Litmanen
Pukki
furuholm
Manninen
R.Riski(kikkailija, ei niin yksipuolinen kuin mitä jotkut sannoopi)
Forssell
R.Eremenko
David Villa
Messi(PARAS)
M.Klose(aina ollu suosikkini, vähän hajuton ja mauton mut jostain syystä suosikkini)
Ballack
Özil
Beckham(klassinen taituri, onko voittajatyyppiä??)
Giggs
Mannsström(kikkailija, näitä tarvitaan vielä enemmän)
Mäkelä
Dalla Valle
Pasanen(päällikkö puolustuksessa, a Doctor ns)
unohdinko jonkun ?? ehkä...Ibrahomivic on yksi ainakin jonka unohin ja serkkuni Joonas Pennasen unohin tietty.- Ikerman pelaaja
Vitut oo messi paras...
- jhgf
vinkki, jalkapallo ei ole älykköjen laji.
- nim.
ite oon huomannu, että jos ajattelen liikaa, oon usein myöhäs tilantees :D parempi vain kokeilla ja kattoa, mitä tapahtuu! erehdyksestä oppii! :) ajan myötä oppii ajattelemaan ja reagoimaan automaattisemmin.
- juha82222
joo kiitos hyvästä viestistä, ei toi toinenkaan oo turha koska kaikilla on oma mielipide asiaan kuin asiaan eikä saa alkaa riitelemään ja ärsyttämään/trollaamaan heti...... netti on muutenkin täynnä kaikenmaailman kusipäitä/kiusaajia ja trollaajia.
itekin joskus trollaan ehkä mutten kovin usein ....
Jalkapallo on hieno laji ja sen huomaa siitä kun pelaajat saa korkeita palkkoja.
ARVOSTETTU SIIS.
Christian Ronaldo on myös UPEAN UPEA pelaaja, todellinen älykkö.
- ehheheehe
"Jalkapallo on hieno laji ja sen huomaa siitä kun pelaajat saa korkeita palkkoja.
ARVOSTETTU SIIS."
Niin siis kaikkialla muualla paitsi Suomessa. - :-._.-
Jalkapallo ja sen Suomalainen alalaji potkupallo perustuu KOKONAAN järjen köyhyyteen....
- valmentaja_itsekin
Potkupallon tyhmyys johtuu siitä, että suurin osa juniorivalmentajista on itseään lapsilla pönkittäviä typeryksiä....
- fdhdfhbfg
jos kattoo vaikka xavin syöttökuvioita, niin on pakko olla sillä tyypillä älyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4225449Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1841865Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3591825- 1171059
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5994- 27918
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60815- 67769
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 35678