vai onko hyvä jos liikaa ajattelee kentällä??
pitäisikö välillä olla myös suoraviivaisempi??
pelaajat jotka osaa yhdistää suoraviivaisuuden ja älykkää pelaamisen ovat parhaita mun kirjoissani.
He on niitä todellisia älykköjalkapalloilijoita.
Jalkapallohan perustuu pitkälti älykkyyteen...
Älykköjen laji??
9
135
Vastaukset
- juha822222
mun suosikkijalkapalloilijoita;
lopettaneet;
Rudy Völler(oli häijy pelaaja mut samalla suht taidokas ja hyvä maalintekijä)
Ruud Qullit
Jurgen Klinssman
Tomas Häsler(pieni terrieri)
Lothar Matteus
Thomas Libarski(hänkin Saksalainen futaaja)
Pasi Rautiainen
Ari Valvee(hän on minun serkkuni)
Heikki Suhonen
Sami Hyypiä
Mixu Paatelainen
se Ruotsalainen en saa mieleen miehen nimeä, oli puoliksi ulkomaalainen ja Ruotsalainen, tunnettu Ruotsi-futaaja, vähän noloa kun en muista miehen nimee hahaa...
se vanhempi Ronaldo
Maradona
Schilassie
Roberto Paggio
Paolo Maldini
Smaichel
Scholes
Gasgoine
jne jne
vielä pelaavat;
Litmanen
Pukki
furuholm
Manninen
R.Riski(kikkailija, ei niin yksipuolinen kuin mitä jotkut sannoopi)
Forssell
R.Eremenko
David Villa
Messi(PARAS)
M.Klose(aina ollu suosikkini, vähän hajuton ja mauton mut jostain syystä suosikkini)
Ballack
Özil
Beckham(klassinen taituri, onko voittajatyyppiä??)
Giggs
Mannsström(kikkailija, näitä tarvitaan vielä enemmän)
Mäkelä
Dalla Valle
Pasanen(päällikkö puolustuksessa, a Doctor ns)
unohdinko jonkun ?? ehkä...Ibrahomivic on yksi ainakin jonka unohin ja serkkuni Joonas Pennasen unohin tietty.- Ikerman pelaaja
Vitut oo messi paras...
- jhgf
vinkki, jalkapallo ei ole älykköjen laji.
- nim.
ite oon huomannu, että jos ajattelen liikaa, oon usein myöhäs tilantees :D parempi vain kokeilla ja kattoa, mitä tapahtuu! erehdyksestä oppii! :) ajan myötä oppii ajattelemaan ja reagoimaan automaattisemmin.
- juha82222
joo kiitos hyvästä viestistä, ei toi toinenkaan oo turha koska kaikilla on oma mielipide asiaan kuin asiaan eikä saa alkaa riitelemään ja ärsyttämään/trollaamaan heti...... netti on muutenkin täynnä kaikenmaailman kusipäitä/kiusaajia ja trollaajia.
itekin joskus trollaan ehkä mutten kovin usein ....
Jalkapallo on hieno laji ja sen huomaa siitä kun pelaajat saa korkeita palkkoja.
ARVOSTETTU SIIS.
Christian Ronaldo on myös UPEAN UPEA pelaaja, todellinen älykkö.
- ehheheehe
"Jalkapallo on hieno laji ja sen huomaa siitä kun pelaajat saa korkeita palkkoja.
ARVOSTETTU SIIS."
Niin siis kaikkialla muualla paitsi Suomessa. - :-._.-
Jalkapallo ja sen Suomalainen alalaji potkupallo perustuu KOKONAAN järjen köyhyyteen....
- valmentaja_itsekin
Potkupallon tyhmyys johtuu siitä, että suurin osa juniorivalmentajista on itseään lapsilla pönkittäviä typeryksiä....
- fdhdfhbfg
jos kattoo vaikka xavin syöttökuvioita, niin on pakko olla sillä tyypillä älyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124620MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar912386Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5681808- 91533
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011491Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671187Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331128Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3968Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64967