Äitipuolen kanssa 2

Storyprincess

Kylpyhuoneessa laskin ammeeseen kuumaa vettä ja kaadoin sekaan kylpyöljyä. Hetken kuluttua kuulin takaani askelia ja pian Mirjan kädet kietoutuivat ympärilleni takaapäin. Hänen rintansa painautuivat selkääni vasten ja hänen huulensa suukottivat hartiaani. Toisessa kädessään hänellä oli jäillä täytetty ämpäri, jossa makasi avattu shampanjapullo. Toisessa kädessään hänellä oli kaksi juomalla täytettyä lasia, joista toisen hän ojensi minulle. Asetuimme ammeeseen sylikkäin ja kilistimme.

”Meille!” huudahdimme nauraen ja otimme janoiset huikat. Likosimme ammeessa lähes puoli tuntia sylikkäin, kunnes kävimme nopeasti suihkussa. Sitten Mirja istutti minut pienelle penkille, otti sheivausvaahtoa ja levitti sitä alapääni karvoihin ja alkoi sheivata karvoja höylällä. Lopputuloksena oli täysin karvaton, posliinipillu. Mirja oli erityisen taitava. Lopuksi hän huuhtoi pilluni hellästi ja painoi herkälle alapääni iholle tulisen suudelman.

Sovimme, että pitäisimme muutaman tunnin tauon. Tapaisimme yhdeltätoista keittiössä.
”Onko sulla jotain toiveita?” Mirja kysyi, kun kietouduimme pyyhkeisiimme.
”No, jos laittaisit ne pitkät nahkakorkosaapikkaat”, sanoin hymyillen.
”Okei, no sä voisit laittaa sen mustan tiukan minimekon… ja etkös sä jo hankinnutkin ylioppilaslakin? Laita se”, hän sanoi. ”Juhlitaan etukäteen.”

En voinut olla naurahtamatta. ”Nähdään”, Mirja sanoi, suukotti poskeani ja asteli pois takapuoli seksikkäästi keinuen. Minun teki mieli rynnätä hänen peräänsä ja antautua hänen pantavakseen, mutta hillitsin itseni ja kävelin huoneeseeni. Ilta kului lähinnä televisiota katsellen, kunnes ennen yhtätoista puin ylleni ainoat omistamani, pienet mustat stringit ja hieman liian pienet, ohutkankaiset liivit, joissa rintani näyttivät hyviltä ja nännit paistoivat läpi. Ylleni laitoin Mirjan pyytämän mustan minimekon, jossa ei ollut helmaa nimeksikään. Olin sen joskus huvikseni alennuksesta ostanut, mutten koskaan käyttänyt. Mirja oli kaiketi tonkinut kaappejani. Jalkaani laitoin ylioppilasjuhlien jatkoja varten ostamani mustat korkeat sandaalikorot ja päähäni hiuksiini tekemieni kiharoiden päälle asetin viimeviikolla ostetun ylioppilaslakin. Meikkasin itseni huolella, ja huuleni kuorrutin paksusti kiillolla. Yhdeltätoista lähdin keittiöön.

Keittiössä koin yllätyksen. Huoneen valoja oli hämärretty, pitkällä ruokailupöydällä oli vaalea pitsiliina. Mutta yllätyksen aiheutti nainen, jolla oli vaalea, kynitty tukka ja tiukka, vaalean kermainen tuubimekko, tai ennemminkin toppi. Hän seisoi lähellä Mirjaa, jolla oli uskomaton punainen, tiukka mekko, joka juuri ja juuri peitti hänen nänninsä ja ylsi vain juuri pepun yli. Jalassaan hänellä oli pyytämäni korkeakorkoiset saappaat, joiden varret ylsivät yli polvien. Katsoin heitä oudoksuen ja astuin lähemmäs, kun Mirja huomasi minut ja vinkkasi minut yhä lähemmäs.

”Onneksi olkoon, Roosa”, nainen sanoi. ”Tuliko hyvät arvosanat?”
Hän kumartui halaamaan minua. Huomasin, että hänellä oli lähes samankokoiset rinnat kuin Mirjalla. Hän tuoksui vahvasti joltakin arvokkaalta hajuvedeltä.
”Öm, joo, kiitos”, sanoin ja katsoin Mirjaa kummastellen.
”Tässä on Elina, jonka kutsuin juhliimme. Hän on ammattilainen”, Mirja lisäsi silmää vinkaten. ”Pitäähän juhlissa vieraita olla, eikö?”

”Joo, tietty”, vastasin yhä hieman ihmetellen. Emme me mistään vieraista olleet sopineet mitään. Olin hieman närkästynyt. Olin koko illan kuumeisesti odottanut, että pääsisin viettämään yksityisjuhliani Mirjan kanssa, mutta nyt täällä olikin joku vieras. Sana ammattilainen sai minut hämmentymään.
Mirja haki sivupöydältä kolme lasia, joissa oli jokin sinertävä drinkki. Hän ojensi ne meille. Huomasin vasta, että taustalla soi diskotyylinen musiikki.

”Tuletko kanssani tanssimaan?” Mirja kysyi minulta.
”Okei”, sanoin ja laskin kirpeän drinkkini pöydälle. Mirja oli siirtänyt ruokailuhuoneen huonekaluja niin, että keskellä oli tyhjää tilaa. Hän johdatti minut sinne ja alkoi ketkuttaa itseään edessäni, kun Elina laittoi musiikkiin lisää volyymia.
”Siis onko Elina joku huora?” kumarruin sanomaan Mirjalle.
”Ammattilainen, kuten sanoin”, Mirja sanoi. ”Älä ole ennakkoluuloinen.”

Hän tarttui minua vyötäisiltä ja alkoi hangata itseään minua vasten. Hitaasti hän kumartui alemmas, niin alas, että näki mekkoni helman alle. Hänen sormensa käväisi koskettamassa kostuvaa pilluani stringien nauhan päältä. Hän nuolaisi sormeaan noustessaan taas ylös.
”Tästä tulee hauska yö”, hän sanoi ja suuteli minua villisti.

JATKUU...

11

12198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Storyprincess

      Sitten hän viittasi Elinan luoksemme. Elina jäi tanssimaan taakseni rinnat heilahdellen. Hän laski pian kätensä perseelleni ja alkoi hieroa pakaroitani mekon päältä. Se tuntui oudolta, sillä enhän edes tuntenut häntä. En tiennyt hänestä muuta kuin etunimen ja… ammatin. Sitten hän erkani minusta ja alkoi tanssia Mirjan kanssa. He hytkyivät musiikin tahdissa toisiaan vasten ja päätyivät pian himokkaaseen suudelmaan. Elinan käsi kiepsahti osaavasti Mirjan helman alle ja näin käden liikkuvan pillussa musiikin tahdissa. Kulautin drinkkini kurkkuuni ja menin mukaan. Hieroin Mirjan persettä kuten Elina oli äsken tehnyt minulle. Mirja oikein tarjosi persettään minulle, ja sujautin käteni helman alle. Mirjalla ei ollut alushousuja ollenkaan, ja se jos jokin sai minut kiimaan. Tunsin Elinan hierovan Mirjan klittaa, joten itse työnsin heti kaksi sormea Mirjan sisään. Hän alkoi heti voihkia kovaan ääneen, kun liikuttelin sormiani kiivaaseen tahtiin sisään ja ulos hänen pillussaan. Pian huomasin, kuinka Mirjan käsi liikahti Elinaa kohti ja katosi hänen helmansa alle. Hetken kuluttua käsi alkoi liikkua hieman pyörien, ja samaan aikaan Elina alkoi huokailla Mirjan huulia vasten. Mirjan toinen käsi taas liikahti minun luokseni ja kiepsahti lyhyen helmani alle. Hän alkoi hieroa klitoristani yhdellä sormella stringien nauhan päältä. En voinut olla värähtämättä hänen kosketuksensa alla.

      Minun oli tosi vaikeaa pitää samaan aikaan sormeni liikkumassa Mirjan sisällä, kun itseänikin tyydytettiin. Pakottauduin kuitenkin liikuttamaan sormiani yhä kiihtyvämmässä tahdissa Mirjan märkyydestä litisevässä pillussa. Hän teki jo pitkiä huokailuja Elinan huulia vasten ja olin varma, ettei menisi kuin ehkä viitisen minuuttia kun hän saisi orkun. Pian Elina kuitenkin veti kätensä pois Mirjan helman alta ja vilkaisi minua merkitsevästi, joten minäkin vetäisin kiimanesteiset sormeni pois Mirjan sisältä. Myös Mirja otti kätensä pois Elinan klitalta ja lopetti myös minun hieromiseni. Katsoin heitä tyrmistyneenä, kun he nuolivat märät sormensa kasvot helottaen ja lähtivät juomaan drinkkejään. Mitä järkeä tässä oli, mietin, kun nuolin Mirjan kiimanesteestä märät sormeni himokkaasti. Kukaan ei ollut vielä saanut, ja he lopettivat. Seurasin heitä kuitenkin ja maistelin drinkkiäni, kun tanssibiisi vaihtui toiseen.

      Istuimme hetken aikaa, kunnes Elina tuli pöydän toiselta puolen luokseni ja ojensi kätensä. Tartuin siihen hieman epäillen. Jätimme drinkit pöydälle ja lähdimme taas tanssimaan. Hän vei kätensä lanteilleni ja hytkytti itseään minua vasten. Hän oli aika samanpituinen kanssani, joten hänen isot rintansa hankasivat tiiviisti omiani vasten. Hän katsoi minua vikittelevästi, eikä mennyt aikaakaan, kun hän siirsi kätensä pääni taakse, painoi päätäni omaansa kohti ja lopulta suuteli minua hieman vastustellessani. Hänen kuumat huulensa painuivat omilleni vaativina, ja hänen suuhuni seikkailemaan eksynyt kielensä maistui Mirjan kiimalta ja drinkiltä. Yritin vetäytyä irti, mutta hän painoi päätäni vain yhä lujemmin ja piti minut tiiviisti huulillaan, samalla hetkutustanssia jatkaen.

      Yllätyin, kun tunsin pian Mirjan käsien iskeytyvän pakaroilleni. Hänen huulensa painautuivat niskaani, hänen kielensä teki mutkikkaita kuvioita hartiaani samalla, kun hänen varmat kätensä puristelivat pakaroitani. Ei mennyt aikaakaan, kun hänen toinen kätensä sujahti taas helmani alle ja löysi tiensä klitorikselleni. Hän alkoi taas hieroa sitä päättäväiseen, rytmikkääseen tahtiin stringien läpi. Stringini olivat jo niin märät, että tuntui kuin olisin laskenut housuihini. En kuitenkaan välittänyt siitä, kun Mirja hieroi ihanasti turvonnutta klittaani. Pian en voinut välttyä huokailemasta Elinan huulia vasten. Mirja hieroi minua aika pitkään, enkä millään meinannut tulla – se johtui varmasti uudenlaisesta tilanteesta. Lopulta kuitenkin vaistosin, kuinka olin vain hetken päässä mahtavasta orgasmista. Juuri silloin Mirjan sormet hävisivät ja Elinan huulet irtosivat huuliltani. Mirja löi kevyesti toista pakaraani, oikoi mekon helman ja asteli pois Elina kintereillään. Seurasin heitä taas pöydän luo ja yritin nauttia drinkkiäni, vaikka minun teki mieli tunkea sormi pilluun ja viimeistellä työ. Sitä en kuitenkaan tehnyt, koska arvelin, että tämä yö kuitenkin loppuisi jymisevään tyydytykseen.

      Istahdimme Elinan kanssa pöydän ääreen vieretysten, ja Mirja kävi pienentämässä musiikin volyymia hieman. Sitten hän sanoi käväisevänsä jossakin ja katosi keittiöön. Sillä aikaa joimme Elinan kanssa drinkkimme loppuun. Sitten Elina laski kätensä paljaalle reidelleni ja katsoi minua vihjailevasti.

      ”Piditkö äskeisestä?” hän kysyi hieman käheällä äänellä.
      Tunsin punastuvani. Hänen läpitunkevat, siniharmaat silmänsä katselivat minua suurina, kiihottuneina. ”Tykkäsin, mutta olisi se saanut jatkua pidempään”, vastasin hieman vastahakoisesti.

      JATKUU...

      • Storyprincess

        ”Älähän kiirehdi, Roosa”, hän sanoi ja siveli merkitsevästi reiteni sisäpintaa. ”Saat vielä tyydytyksesi… tänä yönä.”
        Hän iski minulle silmää. En ehtinyt vastata, kun Mirja palasi mukanaan kermavaahtopullo.
        ”Nyt saadaan vähän herkutella”, hän sanoi naurahtaen. ”Sähän tykkäät kermavaahdosta, Roosa, eikö niin?”
        Mirja sipaisi luokseni tullessaan poskeani hieromisestani yhä märällä sormellaan. Kiimaneste levisi viiruna poskelleni.
        ”Joo, tykkään”, myönsin hieman hymyillen.

        Mirja antoi pullon Elinalle ja nousi sitten jykevälle pöydälle istumaan. Yllättäen hän riisui mekkonsa ja heitti sen tuolin selkänojalle. Katsoin himoiten Mirjan vartaloa, kun hän kävi pöydälle puolimakaavaan asentoon. Elina nousi seisomaan, avasi kermavaahtopullon ja alkoi levittää sitä Mirjan vartalolle. Katsoin ihaillen, kuinka valkoinen, kuohkea vaahto levitettiin Mirjan suurille, pyöreille rinnoille, parin ympyrän verran hänen kiinteälle vatsalleen ja lopuksi vielä hänen levitettyään jalkansa täysin levälleen, suuri kerros hänen posliinipillulleen. Mirja naurahteli, kun kylmä vaahto levisi hänen pilluunsa. Sitten Elina väistyi.

        ”Käy pöytään vaan, Roosa”, hän vinkkasi hymyillen minulle.
        Katsoin Mirjaa, joka makasi selällään kermavaahtokuorrutettuna. Hän iski minulle silmää. En ollut uskoa tilannetta.
        ”No, maistuuko?” hän kysyi.
        ”Tietysti!” hyppäsin pillu kostuen tuolilta ja kapusin makaamaan pöydälle Mirjan viereen. Ensin suutelin häntä pitkään ja himokkaasti, ennen kuin siirryin nuolemaan hänen rintojaan. Makea kermavaahto levisi pitkin naamaani, kun nuoleskelin innokkaana hänen rintojaan.

        Seuraavaksi siirryin nuolemaan puhtaaksi vatsan, saaden Mirjan naurahtelemaan kutituksesta. Suussani maistui ihana, makea kermavaahto ja tiesin, että puolet naamastani oli jo vaahdon sotkema. Katsoin hetken aikaa Mirjaa silmiin mahdollisimman vihjailevasti, ennen kuin siirryin vielä alemmas ja tein pitkän nuolaisun kermavaahtokasasta hänen pillussaan. Hän voihkaisi, vaikka kieleni ei vielä koskenutkaan hänen pilluunsa, kun kermaa oli niin suuri kasa. Sain ahmia, ennen kuin kermakasa oli ohentunut tarpeeksi. Sitten tein taas pitkän nuolaisun, ja samalla kieleni hipaisi hänen turvonnutta klitoristaan. Hän huokaisi. Nuolin lisää, lisää ja lisää, ja kermaan tuli kiimainen sivumaku. Lopulta pääsin pyörittelemään kermaista klitorista kielelläni ja imemään siitä vielä lisää vaahtoa. Tässä vaiheessa Mirja voihki jo raskaasti ja kiihtyvään tahtiin. Jätin klitan hetkeksi rauhaan ja siirryin nuolemaan lopun pillun puhtaaksi kermasta. Sitten jätin kieleni hetkeksi emättimen suulle, ennen kuin työnsin sen voimakkaasti hänen sisäänsä. Hän uikutti yllättyneenä, kun pyörittelin kieltäni hänen sisällään ja vedin sitä ulos ja työnsin taas takaisin sisään kiihtyvään tahtiin. Samalla aloin hieroa hänen melkein valmista klitoristaan sormellani, jatkaen yhä kieleni liikettä hänen sisällään. Lopulta Mirjan pillu alkoi sykkiä kaikkialla ympärilläni ja hänen tyydytyksensä laukesi kirkkaana nimeni huutona.

        Pitelin kieltäni vielä hetken aikaa hänen sisällään, maistellen hänen ihanaa kiimaista makuaan, ennen kuin vetäydyin irti. Mirja makasi vielä hetken aikaa pöydällä, ennen kuin hän nousi istumaan vierelleni ja painoi tulisen suudelman huulilleni. Annoin hänen maistella reippaasti kieltäni, joka oli hänen omista nesteistään märkä ja liukas. Hetken kuluttua erkaannuimme. Mirjan posket helottivat ja hän katsoi minua autuaana.

        ”Sun vuoro, Roosa”, kuului Elinan ääni vierestäni.
        Nousin seisomaan ja vilkaisin Elinaa, joka katsoi minua odottavasti.
        ”No, riisuudu ja käy siihen pöydälle”, hän sanoi melkein malttamattomasti.
        Vilkaisin Mirjaa, joka oli noussut seisomaan ja nyökkäsi minulle. Hieman vastentahtoisesti avasin minimekkoni vetoketjun ja aloin ujuttaa sitä pois päältäni. Lopulta olin vain alusvaatteisillani heidän edessään. Elinan katse oli himokas.

        ”Riisu alusvaatteetkin, mutta älä korkkareita tai lakkia”, Mirja määräsi.
        Nyökkäsin. Liu’utin litimärät stringit jalastani, ja lattialle tippuessaan niistä kuului läsähtävä ääni. Elina poimi stringit ketterästi ja vei ne aivan nenänsä eteen, nuuhkaisten sitten syvään.

        ”Aah, mitkä aromit”, hän sanoi himokkaasti hymyillen, kun ujutin rintaliivien hakaset auki ja päästin liivitkin tippumaan lattialle. Elina tuijotti hetken aikaa alastonta vartaloani, nuuhkaisi sitten stringejäni uudelleen ja nuolaisi niitä. Hän ujutti stringien nauhan suuhunsa ja imi sitä huokaillen, kun asetuin punastellen pöydälle puolimakaavaan asentoon.

        JATKUU...


      • Storyprincess
        Storyprincess kirjoitti:

        ”Älähän kiirehdi, Roosa”, hän sanoi ja siveli merkitsevästi reiteni sisäpintaa. ”Saat vielä tyydytyksesi… tänä yönä.”
        Hän iski minulle silmää. En ehtinyt vastata, kun Mirja palasi mukanaan kermavaahtopullo.
        ”Nyt saadaan vähän herkutella”, hän sanoi naurahtaen. ”Sähän tykkäät kermavaahdosta, Roosa, eikö niin?”
        Mirja sipaisi luokseni tullessaan poskeani hieromisestani yhä märällä sormellaan. Kiimaneste levisi viiruna poskelleni.
        ”Joo, tykkään”, myönsin hieman hymyillen.

        Mirja antoi pullon Elinalle ja nousi sitten jykevälle pöydälle istumaan. Yllättäen hän riisui mekkonsa ja heitti sen tuolin selkänojalle. Katsoin himoiten Mirjan vartaloa, kun hän kävi pöydälle puolimakaavaan asentoon. Elina nousi seisomaan, avasi kermavaahtopullon ja alkoi levittää sitä Mirjan vartalolle. Katsoin ihaillen, kuinka valkoinen, kuohkea vaahto levitettiin Mirjan suurille, pyöreille rinnoille, parin ympyrän verran hänen kiinteälle vatsalleen ja lopuksi vielä hänen levitettyään jalkansa täysin levälleen, suuri kerros hänen posliinipillulleen. Mirja naurahteli, kun kylmä vaahto levisi hänen pilluunsa. Sitten Elina väistyi.

        ”Käy pöytään vaan, Roosa”, hän vinkkasi hymyillen minulle.
        Katsoin Mirjaa, joka makasi selällään kermavaahtokuorrutettuna. Hän iski minulle silmää. En ollut uskoa tilannetta.
        ”No, maistuuko?” hän kysyi.
        ”Tietysti!” hyppäsin pillu kostuen tuolilta ja kapusin makaamaan pöydälle Mirjan viereen. Ensin suutelin häntä pitkään ja himokkaasti, ennen kuin siirryin nuolemaan hänen rintojaan. Makea kermavaahto levisi pitkin naamaani, kun nuoleskelin innokkaana hänen rintojaan.

        Seuraavaksi siirryin nuolemaan puhtaaksi vatsan, saaden Mirjan naurahtelemaan kutituksesta. Suussani maistui ihana, makea kermavaahto ja tiesin, että puolet naamastani oli jo vaahdon sotkema. Katsoin hetken aikaa Mirjaa silmiin mahdollisimman vihjailevasti, ennen kuin siirryin vielä alemmas ja tein pitkän nuolaisun kermavaahtokasasta hänen pillussaan. Hän voihkaisi, vaikka kieleni ei vielä koskenutkaan hänen pilluunsa, kun kermaa oli niin suuri kasa. Sain ahmia, ennen kuin kermakasa oli ohentunut tarpeeksi. Sitten tein taas pitkän nuolaisun, ja samalla kieleni hipaisi hänen turvonnutta klitoristaan. Hän huokaisi. Nuolin lisää, lisää ja lisää, ja kermaan tuli kiimainen sivumaku. Lopulta pääsin pyörittelemään kermaista klitorista kielelläni ja imemään siitä vielä lisää vaahtoa. Tässä vaiheessa Mirja voihki jo raskaasti ja kiihtyvään tahtiin. Jätin klitan hetkeksi rauhaan ja siirryin nuolemaan lopun pillun puhtaaksi kermasta. Sitten jätin kieleni hetkeksi emättimen suulle, ennen kuin työnsin sen voimakkaasti hänen sisäänsä. Hän uikutti yllättyneenä, kun pyörittelin kieltäni hänen sisällään ja vedin sitä ulos ja työnsin taas takaisin sisään kiihtyvään tahtiin. Samalla aloin hieroa hänen melkein valmista klitoristaan sormellani, jatkaen yhä kieleni liikettä hänen sisällään. Lopulta Mirjan pillu alkoi sykkiä kaikkialla ympärilläni ja hänen tyydytyksensä laukesi kirkkaana nimeni huutona.

        Pitelin kieltäni vielä hetken aikaa hänen sisällään, maistellen hänen ihanaa kiimaista makuaan, ennen kuin vetäydyin irti. Mirja makasi vielä hetken aikaa pöydällä, ennen kuin hän nousi istumaan vierelleni ja painoi tulisen suudelman huulilleni. Annoin hänen maistella reippaasti kieltäni, joka oli hänen omista nesteistään märkä ja liukas. Hetken kuluttua erkaannuimme. Mirjan posket helottivat ja hän katsoi minua autuaana.

        ”Sun vuoro, Roosa”, kuului Elinan ääni vierestäni.
        Nousin seisomaan ja vilkaisin Elinaa, joka katsoi minua odottavasti.
        ”No, riisuudu ja käy siihen pöydälle”, hän sanoi melkein malttamattomasti.
        Vilkaisin Mirjaa, joka oli noussut seisomaan ja nyökkäsi minulle. Hieman vastentahtoisesti avasin minimekkoni vetoketjun ja aloin ujuttaa sitä pois päältäni. Lopulta olin vain alusvaatteisillani heidän edessään. Elinan katse oli himokas.

        ”Riisu alusvaatteetkin, mutta älä korkkareita tai lakkia”, Mirja määräsi.
        Nyökkäsin. Liu’utin litimärät stringit jalastani, ja lattialle tippuessaan niistä kuului läsähtävä ääni. Elina poimi stringit ketterästi ja vei ne aivan nenänsä eteen, nuuhkaisten sitten syvään.

        ”Aah, mitkä aromit”, hän sanoi himokkaasti hymyillen, kun ujutin rintaliivien hakaset auki ja päästin liivitkin tippumaan lattialle. Elina tuijotti hetken aikaa alastonta vartaloani, nuuhkaisi sitten stringejäni uudelleen ja nuolaisi niitä. Hän ujutti stringien nauhan suuhunsa ja imi sitä huokaillen, kun asetuin punastellen pöydälle puolimakaavaan asentoon.

        JATKUU...

        Elina ojensi stringini myös Mirjan haisteltavaksi ja katosi sitten keittiöön. Mirjakin nuoli stringejäni himokkaasti. Pian Elina palasi takaisin mukanaan kinuskikastiketuubi. Turhia kyselemättä hän tuli luokseni ja alkoi pursottaa vaaleanruskeaa kastiketta rinnoilleni. Kastike oli jääkaappikylmää ja sai minut värähtämään levitessään paksuna, tahmeana kerroksena rinnoilleni, siitä vatsalleni epäsymmetrisinä pyörteinä. Elina pyysi minua levittämään jalkojani, ja tottelin. Hän pursotti kastiketta keskittyneesti suoraan pilluuni. Värähtelin yhä, kun kastike levisi turvonneelle klitalleni ja märkään pilluuni kylmänä. Elina pursotti kastiketta pilluuni niin kauan, kunnes tuubi oli puserrettu loppuun. Sitten hän tuli viereeni pöydälle, suuteli minua ahnaasti ja siirtyi nuolemaan rintojani puhtaiksi tahmeasta kastikkeesta.

        ”Mmmm”, hän mumisi, imaisten nännini suuhunsa ja imien sitä kuin vauva äitinsä rintaa. Hänen otteensa tosiaan olivat ammattimaiset ja hän sai minut huokailemaan pelkällä rintojeni ja vatsani nuolemisella. Sitten hän siirtyi hajareisin vatsani päälle ja alkoi taas suudella minua kinuskinmakuisella suullaan. Näin, kuinka Mirja siirtyi jalkopäähäni, levitti jalkojani ja nuolaisi pilluani malttamattomasti. Värähdin, kun kylmä kastike liikehti pillussani.

        ”Nam”, Mirja huokaili nuollessaan alapäätäni rytmikkäästi. Ei mennyt kauaakaan, kun hän oli saanut ahmittua suurimman osan kastikkeesta ja hänen kielensä alkoi pyöriä klittani luona. Huokailin Elinan ahnaita huulia vasten, kun Mirja teki kielellään pitkiä, hitaita, ja välillä nopeampia nuolaisuja pitkin pilluani, päättäen jokaisen nuolaisun klittani imemiseen. Kostuin entisestään ja huokailuni kiihtyivät. Yllättäen Mirjan kieli jäikin aukkoni suulle, maisteli vielä viimeiset kastikkeet ja työntyi sitten yllättäen voimalla sisääni. Voihkaisin. Samaan aikaan hänen peukalonsa pyöritteli turvonnutta klittaani, saaden minut täysin hurmokseen. Pian voihkin niin, ennen meinannut saada henkeä. Elina suuteli minua yhä tiiviisti, kuljettaen käsiään puristelemassa pieniä rintojani.

        Hetken kuluttua tunsin, kuinka orgasmi teki tuloaan Mirjan liikutellessa kieltään sisään ja ulos emättimestäni ja hänen peukalonsa hieroessa tahdikkaasti klittaani. Voihkin ja voihkin, Elina suuteli minua intensiivisemmin, puristi rintaani käteensä kuin hukkuva, Mirjan pannessa minua voimakkaasti kielellään ja klittani ollessa hänen peukalonsa armoilla… Viimein tulin kovaa huutaen, mutta Elinan tukahduttaessa huutoni kielareillaan. Mirja jatkoi vielä hetken tultuanikin, kunnes viimein lopetti, ja Elina nousi päältäni suutelemaan himokkaasti Mirjaa. Arvasin, että hän halusi nuolla Mirjan suulta jokaisen kiimanesteen pisaranikin.

        Makasin pitkään aloillani, pillu sykkien ja nesteitään vuotaen, kunnes nousin ylös. Seuraavaksi päästimme Elinan pöydälle. Hänen rintansa olivat paljaina vielä uskomattomammat kuin mekon kanssa. Kaadoimme hänen suurille, täydellisen pyöreille rinnoilleen ja kiinteälle vatsalleen siideriä, jonka minä pääsin nuolemaan. Voi onneani, ajattelin hänen suuria, pehmeitä rintojaan omenasiideristä nuollessani. Puristelin rintoja, nuolin vatsaa, suutelin hänen huuliaan… Hänen alapäänsä täytimme suklaakastikkeella, jonka Mirja nuoli pois, saattaen Elinan minun häntä suudellessani ja hänen rintojaan puristellessani, vavisuttavaan orgasmiin.

        Kaikkien saatua päädyimme laittamaan tanssimusiikin täysille, juomaan siideriä ja drinkkejä ja tanssimaan alastomina kuin hullut: välillä toistemme pilluja nuollen, toisiamme suudellen ja toisiamme kopeloiden. Lopulta olimme niin hiestä ja kiimanesteestä märkiä ja likaisia, että päädyimme sammuttamaan musiikin ja lähtemään uupuneina suihkuun. Ahtauduimme kaikki kolme pieneen suihkukaappiin, joutuen olemaan aivan toisissamme kiinni. Molemmilla puolillani olivat parit jättimäisiä, pyöreitä rintoja, kun kuuma vesi valui päällemme huuhtoen lian pois. Kuumassa suihkussa hullaannuimme vain lisää, sillä päädyimme tunkemaan Elinan pilluun pitkävartisen selkäharjan varren niin syvälle kuin se vain mahtui, Elinan nojatessa seinää vasten ja kuuman veden valuessa päällemme lakkaamatta. Panimme häntä harjan varrella niin kauan ja niin lujaa, kunnes hän sai orgasmin huutaen niin, että tuntui kuin koko suihkukoppi hajoaisi.

        JATKUU...


      • Storyprincess
        Storyprincess kirjoitti:

        Elina ojensi stringini myös Mirjan haisteltavaksi ja katosi sitten keittiöön. Mirjakin nuoli stringejäni himokkaasti. Pian Elina palasi takaisin mukanaan kinuskikastiketuubi. Turhia kyselemättä hän tuli luokseni ja alkoi pursottaa vaaleanruskeaa kastiketta rinnoilleni. Kastike oli jääkaappikylmää ja sai minut värähtämään levitessään paksuna, tahmeana kerroksena rinnoilleni, siitä vatsalleni epäsymmetrisinä pyörteinä. Elina pyysi minua levittämään jalkojani, ja tottelin. Hän pursotti kastiketta keskittyneesti suoraan pilluuni. Värähtelin yhä, kun kastike levisi turvonneelle klitalleni ja märkään pilluuni kylmänä. Elina pursotti kastiketta pilluuni niin kauan, kunnes tuubi oli puserrettu loppuun. Sitten hän tuli viereeni pöydälle, suuteli minua ahnaasti ja siirtyi nuolemaan rintojani puhtaiksi tahmeasta kastikkeesta.

        ”Mmmm”, hän mumisi, imaisten nännini suuhunsa ja imien sitä kuin vauva äitinsä rintaa. Hänen otteensa tosiaan olivat ammattimaiset ja hän sai minut huokailemaan pelkällä rintojeni ja vatsani nuolemisella. Sitten hän siirtyi hajareisin vatsani päälle ja alkoi taas suudella minua kinuskinmakuisella suullaan. Näin, kuinka Mirja siirtyi jalkopäähäni, levitti jalkojani ja nuolaisi pilluani malttamattomasti. Värähdin, kun kylmä kastike liikehti pillussani.

        ”Nam”, Mirja huokaili nuollessaan alapäätäni rytmikkäästi. Ei mennyt kauaakaan, kun hän oli saanut ahmittua suurimman osan kastikkeesta ja hänen kielensä alkoi pyöriä klittani luona. Huokailin Elinan ahnaita huulia vasten, kun Mirja teki kielellään pitkiä, hitaita, ja välillä nopeampia nuolaisuja pitkin pilluani, päättäen jokaisen nuolaisun klittani imemiseen. Kostuin entisestään ja huokailuni kiihtyivät. Yllättäen Mirjan kieli jäikin aukkoni suulle, maisteli vielä viimeiset kastikkeet ja työntyi sitten yllättäen voimalla sisääni. Voihkaisin. Samaan aikaan hänen peukalonsa pyöritteli turvonnutta klittaani, saaden minut täysin hurmokseen. Pian voihkin niin, ennen meinannut saada henkeä. Elina suuteli minua yhä tiiviisti, kuljettaen käsiään puristelemassa pieniä rintojani.

        Hetken kuluttua tunsin, kuinka orgasmi teki tuloaan Mirjan liikutellessa kieltään sisään ja ulos emättimestäni ja hänen peukalonsa hieroessa tahdikkaasti klittaani. Voihkin ja voihkin, Elina suuteli minua intensiivisemmin, puristi rintaani käteensä kuin hukkuva, Mirjan pannessa minua voimakkaasti kielellään ja klittani ollessa hänen peukalonsa armoilla… Viimein tulin kovaa huutaen, mutta Elinan tukahduttaessa huutoni kielareillaan. Mirja jatkoi vielä hetken tultuanikin, kunnes viimein lopetti, ja Elina nousi päältäni suutelemaan himokkaasti Mirjaa. Arvasin, että hän halusi nuolla Mirjan suulta jokaisen kiimanesteen pisaranikin.

        Makasin pitkään aloillani, pillu sykkien ja nesteitään vuotaen, kunnes nousin ylös. Seuraavaksi päästimme Elinan pöydälle. Hänen rintansa olivat paljaina vielä uskomattomammat kuin mekon kanssa. Kaadoimme hänen suurille, täydellisen pyöreille rinnoilleen ja kiinteälle vatsalleen siideriä, jonka minä pääsin nuolemaan. Voi onneani, ajattelin hänen suuria, pehmeitä rintojaan omenasiideristä nuollessani. Puristelin rintoja, nuolin vatsaa, suutelin hänen huuliaan… Hänen alapäänsä täytimme suklaakastikkeella, jonka Mirja nuoli pois, saattaen Elinan minun häntä suudellessani ja hänen rintojaan puristellessani, vavisuttavaan orgasmiin.

        Kaikkien saatua päädyimme laittamaan tanssimusiikin täysille, juomaan siideriä ja drinkkejä ja tanssimaan alastomina kuin hullut: välillä toistemme pilluja nuollen, toisiamme suudellen ja toisiamme kopeloiden. Lopulta olimme niin hiestä ja kiimanesteestä märkiä ja likaisia, että päädyimme sammuttamaan musiikin ja lähtemään uupuneina suihkuun. Ahtauduimme kaikki kolme pieneen suihkukaappiin, joutuen olemaan aivan toisissamme kiinni. Molemmilla puolillani olivat parit jättimäisiä, pyöreitä rintoja, kun kuuma vesi valui päällemme huuhtoen lian pois. Kuumassa suihkussa hullaannuimme vain lisää, sillä päädyimme tunkemaan Elinan pilluun pitkävartisen selkäharjan varren niin syvälle kuin se vain mahtui, Elinan nojatessa seinää vasten ja kuuman veden valuessa päällemme lakkaamatta. Panimme häntä harjan varrella niin kauan ja niin lujaa, kunnes hän sai orgasmin huutaen niin, että tuntui kuin koko suihkukoppi hajoaisi.

        JATKUU...

        Seuraava uhri olin minä. Hiprakkainen Mirja keksi, että minun sisääni pitäisi ehdottomasti mahduttaa shampoopullo. Pelkkä ajatuskin sattui, mutta nauraa räkättäen Mirja ja Elina tosiaan ottivat käteensä shampoopullon, käskivät minut seisomaan haarat levälläni ja alkoivat tunkea pulloa sisääni väkisin. Huusi tuskasta, eivätkä he edes saaneet pulloa sisääni kuin osittain, mutta saivatpa kuitenkin. Mitään varsinaista nautintoa se ei tuottanut, mutta hyvitykseksi Elina nuoli minulle uskomattoman klittaorkun. Hän oli selvästi innoissaan päästessään viimein maistamaan minua. Yhdessä keksimme vielä, että yrittäisimme samaa shampoopullotemppua myös Mirjalle, joka asettui samaan asentoon suihkun alle kuin minä äsken. Yhdessä Elinan kanssa yritimme tunkea pulloa Mirjan pilluun, joka oli suunnattomasti venyvämpi kuin omani, mutta pullon mahtuminen teki silti tiukkaa. Mirja huusi tuskaansa, kun tungimme pulloa väkisin hänen sisälleen. Lopulta emme saaneet hänellekään pullolla tyydytystä, mutta Elina tunki peräti neljä sormeaan Mirjan sisään minun nuollessani hänen klittaansa, jolloin hän tuli melkein heti.

        Viimein sammutimme suihkun ja raahustimme väsyneinä ulos kopista. Kuivasimme toisemme ja suuntasimme alastomina leffahuoneeseen, missä Elina näytti meille erään mainion pornoelokuvasivun netistä ja laittoi erään lesboleffan pyörimään, heijastaen sen huoneen suurelle valkokankaalle. Istuimme vieretysten suurella sohvalla katsomassa, kuinka kuuden naisen järjestämät bailut riistäytyivät käsistä ja päätyivät kunnon orgiaksi. Emme malttaneet olla kauaa koskematta toisiimme: minä ja vieressäni istunut Mirja tartuimme toisiimme, suutelimme pitkään ja himokkaasti ja asetuimme sitten 69-asentoon nuolemaan toisiamme. Elina katosi hetkeksi, mutta palasi sitten mukanaan jättimäinen, musta dildo, istuutui viereemme vuoroin meitä ja leffaa katsellen ja alkoi sitten tunkea dildoa voihkien sisäänsä. Minä nuolin Mirjan klittaa ja liikuttelin kolmea sormeani hänen sisällään, hän pani minua kielellään ja sormeili klittaani ahkerasti, Elina liikutteli surisevaa dildoa sisällään ja me katselimme vuoroin toisiamme, vuoroin elokuvaa.

        Kun elokuva alkoi olla lopussa, aloimme mekin olla orkkujen partaalla. Viimeiset asiat, jotka illasta muistan ennen nukahtamistani, olivat elokuvan viimeinen kohtaus, jossa kuusi seksikästä naista panee toinen toisiaan ja saa yhtaikaisen orgasmin huutaen, sekä Elina ja Mirja, jotka saavat huutaen omat orgasminsa tismalleen samaan aikaan, kuin minäkin saan uskomattoman tyydytykseni huutaen ja voihkien.


    • deminseksikäseukkooh

      Wau.

    • sfsaAADSFDd

      lisäää?

    • Uuuuuuhh!!! <33

      Aivan fantastista! Sain orkun ainakin viidesti, ihanaa, lisää tällästä!!

    • ...

      Anaali unohtu.

    • Ahahahahahahha

      Siis uskomattoman ihana lesbotarina! Rakastin tätä ja oli todela kiihottava!!

    • märkä

      Uskomattoman kiihottava tarina. Tätä lukiessani tunsin kuinka kostuin ja kiihotuin. Pakko on tyydyttää itseni nyt olen ihan märkä. Kiitos ;)

    • fantasiaanamananm

      hyvä tarina peukut siitä!
      tos ois teille jotain mukavaa novelleiden lisäksi!

      kiimaisen 20v hoitsu opiskelija pojun mälli boxereita, kiiman hajusia sukkia, uima asuja, saunan alusia. olen hyvä kroppainen kuntosali kolli. myyn luotettavasti ja nopeasti
      takuuvarma nautinto
      ota yhteys ja kerro mitä haluat

      [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe