Juu eli haluaisin tietää saisikö savonlinnasta mistään nitrometaania minun rc autooni, niin kuin esim:carlsonilta tai agrimarketista tai jostain?????
AUTTAKAA
MISTÄ NITROMETAANIA?
6
1441
Vastaukset 6
- T-ope
Etsit paikallisen tai lähiseudulta kerhon joka harrastaa autoja, lennokkia tai veneitä. Kyselet heiltä miten he hankkivat polttoaineet. Vaikka netti onkin monessamielessä hyvä ei se korvaa sitä yhteisöllisyytä mitä kerhotoiminta tai toiset saman alan harrastajat yhdessä paikkakunnalla saa aikaan.
Paikkakuntasi harrastajilta saat myös ongelmatilanteissa apua tarkemmin kuin kuin joukolla nettiarvauksia. - RC-pilotti
Ite hain Kärkkäiseltä nitroa, myivät sitä valkoisissa litran muovipulloissa sillon hintaan 10.50e
Ainahan voi tilata, harmi vain kun siinä joutuu sitten makselemaan vaarallisen aineen lisää aikalailla, mutta jos hätä on suuri niin mitä väliä :) - Panox
Otat E98 ja sekoitat mummon sydän nitroja joukkoon.....
Tulee tuhtia tavaraa.... - edu
osta rc autot saksasta saat vara osia kaikkee kansii ostaa sieltä saa sitä nitrometaania
- bensooo
eikö bensa muka kelpaa jos ei nii viskaa suohon se rakkine
- OpettajaX
Bensa rc autoon kelpaa bensa, nitro rc autoon kelpaa nitro, sähkö rc autoon kelpaa akut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3741220- 71768
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37716- 50622
- 44615
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri21554SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht346546- 63533
- 84498
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22469