Hotelli Africa

*nakki*

Hei, onko kellään kokemusta Hotelli Africasta Rodoksella? On niin edullinen hotelli, että onko jotain vialla.....

34

4307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Kikka"

      Minäkin suuntaan elokuussa Rodokselle ja majoitun Africa hotelliin. Sen tiedon olen netistä löytänyt, että kaikki huoneet on remontoitu 2008, joten kyllä huoneiden pitäisi olla melko siistissä kunnossa.

      • *nakki*

        Joskus jostain olen lukenut, että se on mahdotan läävä. Mutta enää sitä ketjua en löytänyt, enkä muista mistä luin. On kyllä niin edullinen, ettei tuohon hintaan kotona viitsi olla:). Oisko niillä omia nettisivuja, tiedätkö?


      • "Kikka"
        *nakki* kirjoitti:

        Joskus jostain olen lukenut, että se on mahdotan läävä. Mutta enää sitä ketjua en löytänyt, enkä muista mistä luin. On kyllä niin edullinen, ettei tuohon hintaan kotona viitsi olla:). Oisko niillä omia nettisivuja, tiedätkö?

        En ole hotellin omia nettisivuja löytänyt, mutta googlettamalla kyllä löytynyt aika hyvin tietoja hotlasta. Koska kolme vuotta takaperin huoneisiin on tehty remontit, niin kyllä niiden pitää olla aika siistissä kunnossa.
        Itse en niin kovin paljoa perusta hotlan hienouksille, koska siellä ei kuitenkaan kovin paljoa aikaa tule vietettyä, kunhan on paikka missä voi peseytyä, vaihtaa vaatteita ja nukkua. Lämpö, aurinko, meri, hyvä ruoka ja tietenkin juoma silloin tällöin on paljon tärkeämpää kuin se majapaikka :)


      • *nakki*
        "Kikka" kirjoitti:

        En ole hotellin omia nettisivuja löytänyt, mutta googlettamalla kyllä löytynyt aika hyvin tietoja hotlasta. Koska kolme vuotta takaperin huoneisiin on tehty remontit, niin kyllä niiden pitää olla aika siistissä kunnossa.
        Itse en niin kovin paljoa perusta hotlan hienouksille, koska siellä ei kuitenkaan kovin paljoa aikaa tule vietettyä, kunhan on paikka missä voi peseytyä, vaihtaa vaatteita ja nukkua. Lämpö, aurinko, meri, hyvä ruoka ja tietenkin juoma silloin tällöin on paljon tärkeämpää kuin se majapaikka :)

        Joo löysin jotain tietoa, mutta tietenkin on tärkein että on oma kylppäri, parveke ja siisti. Jos se on muutama vuosi sitten rempattu niin eiköhän vain. En minäkään niist tähdistä hirveesti perusta. No otin kuitenkin härkää sarvista ja Africaan menen 19.6. kahdeksi viikkoa yksin. Saas nähdä kuinka käy. Laitan tänne reissun jälkeen viestiä. Mutta kaikkein parasta on kuintekin aurinko, meri ja hyvä ruoka, ja iloiset, ystävälliset ihmiset (toivottavasti ovat edelleenkin).


      • "Kikka"
        *nakki* kirjoitti:

        Joo löysin jotain tietoa, mutta tietenkin on tärkein että on oma kylppäri, parveke ja siisti. Jos se on muutama vuosi sitten rempattu niin eiköhän vain. En minäkään niist tähdistä hirveesti perusta. No otin kuitenkin härkää sarvista ja Africaan menen 19.6. kahdeksi viikkoa yksin. Saas nähdä kuinka käy. Laitan tänne reissun jälkeen viestiä. Mutta kaikkein parasta on kuintekin aurinko, meri ja hyvä ruoka, ja iloiset, ystävälliset ihmiset (toivottavasti ovat edelleenkin).

        Hieno homma jos viitsit laittaa tänne tietoa hotlasta sen jälkeen kun olet kotiutunut, mistään kun ei ole oikein löytynyt suomalaisten käyttäjien kokemuksia. Johtunee varmaan siitä, ettei hotelli ole ollut esim. Aurinkomatkojen ym matkanjärjestäjien listoilla. Minulla on tämä tuleva elokuun matka neljästoista kerta Rodokselle, viimeisestä reissusta onkin kulunut jo viisi vuotta, joten ihan innolla odotan elokuun 21 päivää.

        Oikein mukavaa ja rentouttavaa lomaa sinulle sinne Rodoksen auringon alle :)


      • *nakki*
        "Kikka" kirjoitti:

        Hieno homma jos viitsit laittaa tänne tietoa hotlasta sen jälkeen kun olet kotiutunut, mistään kun ei ole oikein löytynyt suomalaisten käyttäjien kokemuksia. Johtunee varmaan siitä, ettei hotelli ole ollut esim. Aurinkomatkojen ym matkanjärjestäjien listoilla. Minulla on tämä tuleva elokuun matka neljästoista kerta Rodokselle, viimeisestä reissusta onkin kulunut jo viisi vuotta, joten ihan innolla odotan elokuun 21 päivää.

        Oikein mukavaa ja rentouttavaa lomaa sinulle sinne Rodoksen auringon alle :)

        Kiitos matkatoivotuksista. Mielelläni laitan tänne tietoa siitä hotlasta ja muutenkin kirjoittelen kuulumisia, jos en jo siellä niin varmasti sitten kun olen kotiutunut. Noi Tripadvisorin kommentit eivät kuitenkaan olleet niin pahoja, ettenkö olisi uskalataunut siihen hotelliin. Ja jos se tosiaan on ihan läävä, jossa mikään ei toimi niin kyllä sen kokoisesta kaupungista parempi huonekin löytyy. Mutta uskon, että kaikki on kondiksessa:) t. ikuinen optimisti


      • *nakki*
        "Kikka" kirjoitti:

        Hieno homma jos viitsit laittaa tänne tietoa hotlasta sen jälkeen kun olet kotiutunut, mistään kun ei ole oikein löytynyt suomalaisten käyttäjien kokemuksia. Johtunee varmaan siitä, ettei hotelli ole ollut esim. Aurinkomatkojen ym matkanjärjestäjien listoilla. Minulla on tämä tuleva elokuun matka neljästoista kerta Rodokselle, viimeisestä reissusta onkin kulunut jo viisi vuotta, joten ihan innolla odotan elokuun 21 päivää.

        Oikein mukavaa ja rentouttavaa lomaa sinulle sinne Rodoksen auringon alle :)

        Tosi siisti huone, joka päivä vaihdettiin pyyhkeet ja lakanat. Näki, että remonttia on tehty. Suosittelen ko. hotellia. Harmi vaan, että kylppärissä ei ollut pistoketta. No menoa se ei haitannut. Mun parkeve olil tosi pieni, mutta sekään ei haitannut. Hotellin henkilökunta oli aivan mahtavaa. Eka viikolla olin ainut suomalainen ko. hotellissa. Tallelokerosta eivät perineet mitään. Lyhyt matka keskustaan sekä kaupungin parhaisiin ruokapaikkoihin eli Agalmaan ja Yamakseen. Aamiainen oli tavallinen, eli kehonpuoleinen, mutta jos 385 e/2 vkoa/1 hh niin ei voi vaatiakaan kovin paljon.


      • "Kikka"
        *nakki* kirjoitti:

        Tosi siisti huone, joka päivä vaihdettiin pyyhkeet ja lakanat. Näki, että remonttia on tehty. Suosittelen ko. hotellia. Harmi vaan, että kylppärissä ei ollut pistoketta. No menoa se ei haitannut. Mun parkeve olil tosi pieni, mutta sekään ei haitannut. Hotellin henkilökunta oli aivan mahtavaa. Eka viikolla olin ainut suomalainen ko. hotellissa. Tallelokerosta eivät perineet mitään. Lyhyt matka keskustaan sekä kaupungin parhaisiin ruokapaikkoihin eli Agalmaan ja Yamakseen. Aamiainen oli tavallinen, eli kehonpuoleinen, mutta jos 385 e/2 vkoa/1 hh niin ei voi vaatiakaan kovin paljon.

        Kiitos *nakki* tiedoista ja kiva kuulla että olit ihan tyytyväinen hotelliin:) Ikävä kyllä ne parvekkeet ovat yleensä aika pieniä, niillä kun olisi mukava istuskella silloin kun viettää hieman aikaa hotellilla. Parissa hotellissa Rodoksella ollessani olen kyllä saanut nauttia isosta partsusta, toinen oli Esperia, missä oli pitkä parveke (kaksi parveketta yhdistettynä) sekä Eliten "kattohuoneisto", siellä oli mahtavan kokoinen terassi ei siis mikään parveke.

        Tallelokero on Africassa ilmeisesti vastaanotossa ja oliko huoneessa se jääkaappi?
        Elokuun lopulla kun hotelliin menen, niin ilmastointi on melkein pakko ottaa, sattuisiko sinulla olemaan tietoa mitä siitä veloittavat :)


      • *nakki*
        "Kikka" kirjoitti:

        Kiitos *nakki* tiedoista ja kiva kuulla että olit ihan tyytyväinen hotelliin:) Ikävä kyllä ne parvekkeet ovat yleensä aika pieniä, niillä kun olisi mukava istuskella silloin kun viettää hieman aikaa hotellilla. Parissa hotellissa Rodoksella ollessani olen kyllä saanut nauttia isosta partsusta, toinen oli Esperia, missä oli pitkä parveke (kaksi parveketta yhdistettynä) sekä Eliten "kattohuoneisto", siellä oli mahtavan kokoinen terassi ei siis mikään parveke.

        Tallelokero on Africassa ilmeisesti vastaanotossa ja oliko huoneessa se jääkaappi?
        Elokuun lopulla kun hotelliin menen, niin ilmastointi on melkein pakko ottaa, sattuisiko sinulla olemaan tietoa mitä siitä veloittavat :)

        Tallelokero oli aulassa, minulta eivät perineet mitään:). 11 e/vko kuulemma olisi ollut. Jääkaappi (uusi) oli huoneessa. Ilmastointi oli myös, mutta kun en tarvinnut (parveke oli sisäpihalle, joten huoneessa ei ollut kuuma) niin en tiedä hintaakaan. Mun huoneessa ilmastointilaite oli vielä hyvin sijoitettu eli ei olisi puhaltanut suoraan sänkyyn. Mariessa oli ilmastointi kuulemma 45 e/vko!


      • "Kikka"
        *nakki* kirjoitti:

        Tallelokero oli aulassa, minulta eivät perineet mitään:). 11 e/vko kuulemma olisi ollut. Jääkaappi (uusi) oli huoneessa. Ilmastointi oli myös, mutta kun en tarvinnut (parveke oli sisäpihalle, joten huoneessa ei ollut kuuma) niin en tiedä hintaakaan. Mun huoneessa ilmastointilaite oli vielä hyvin sijoitettu eli ei olisi puhaltanut suoraan sänkyyn. Mariessa oli ilmastointi kuulemma 45 e/vko!

        Kiitos *nakki* infosta :)


    • tuutuu88

      Iteki varasin heinäkuun lopulle Apollomatkojen kautta reissun ja hotelliksi valikoitui hintansa vuoksi tuo Africa.. 350e kuitenkin minusta edullinen hinta viikon Rodoksen reissulle.

      Kertokaa sitten kokemuksia tänne :)

    • omatoimimatkalainen

      Ihan siisti oli. Monipuolinen aamiainen. Ystävällinen ja avulias henkilökunta. Hyvä sijainti. Olin hotellissa kesäkuussa.

    • "Kikka"

      Kiitos tiedosta omatoimimatkalainen :)

    • Oma läppäri mukaan

      Ajattelin ottaa mukaan oman kannettavan, minkähän hintaista on netin vuokraus Africa hotellissa?

      Näin lukee Apollomatkojen sivuilla hotellin yleisissä tiedoissa: Internetyhteys omalle kannettavalle maksusta.

    • samary

      Tietääkö kukaan paljonko ilmastointi maksaa viikoksi kahden hengen huoneeseen? Hotellin palveluissa mainitaan myös aurinkotuolit- ja varjot , (ilmeisestikkin rannalla kun allastahan ei ole) niin kuuluvatko oikeasti hotellin palveluihin ja ovat ilmaiset vai tarkoitetaanko tuolla maininnalla vain että tällaiset löytyvät rannalta ja niistä menee maksu?

    • mirtsukka-

      Aurinko tuolit ja varjot tosiaan ovat rannalla ja niistä maksetaan päivävuokra. Ilmastointi maksaa n.6e/pv. Hotelli on todella hyvällä paikalla, kaikki palvelut löytyvät "vierestä". Itse en ole ko. hotellissa majoittunut, ohi kävellyt kyllä useasti. Vaikuttaa senverran hyvältä että taidan ensi reissulla majoittua sinne :) tulehan reissunne jälkeen kertomaan tuoreet kuulumiset niin saadaan tätäkin ketjua päivitettyä :)

      ps. rantatuoleista ja ilmastoinnin hinnasta löysin juttua joltain matkailusivustolta, tiedot viimekesältä -11

      • Mtkaaja 60 plus

        Moi,
        kysyn vielä Africassa olleilta: saako siellä nukuttua yönsä rauhallisesti vai häiritsevätkö diskoäänet tms.?


      • "Kikka"

        Viime vuonna elokuussa asustin Africassa viikon. Ilmastoinnista ei tarvinnut maksaa mitään, samoin langattoman netin käyttö omalla koneella oli maksutonta. Langaton yhteys toimi ainoastaan ns. yleisissä tiloissa.


    • ptepp

      onko hotellissa valmiiksi hiustenkuivaaja?? onko koko hotelli huoneessa pistorasiaa???

    • 11+11

      Hiustenkuivaaja on huoneessa, myös pistorasiat löytyy :)

    • ptepp

      kiitos tiedosta :) puhuuko asiakas palvelu suomea ?? :) kiitos jo valmiiksi
      huomenna meno sinne :D

    • hassu baarimikko

      AFRICA ON PARAS!

    • Oletko sinä

      homoseksuaali?

    • tittidiidddi

      Hyvä hotelli oli! Siisti ja hyvä palvelu. Sijainti oli myös täydellinen ja ihana ranta vieressä. Tyytyväisiä oltiin. Hieman pieni huone ja parveke, mut eihän siellä aikaa sen enempää tarvii viettää. Suosittelen!

      Äänet ei baareista häirinnyt, mut kyllä välillä heräiltiin kun ihmisiä liikkui käytävässä jne, mut ei se sen enempää häirinnyt!

    • kiitti tiedoista

      7.-14.7. menossa Africaan.

    • zenhous

      mitäs tykkäsit? mekin ollaan menossa syyskuun eka päivä ja pelkään torakoita:D tiedossa eka ulkomaanmatka!
      africa kyllä kuulostaa hintaansa nähden oikein kivalta..

    • Eilen suomeen!!!!!!!

      Africa on aivan loistava hotelli. Puhdas. Hyvä aamupala. Ystävällinen henkilökunta. Loistava sijainti. Kaikkien hyvien ruokapaikkojen tuntumassa. Ruokamestat joissa kannattaa käydä: Thomas, Kipos, Yamas, Ancient Flame, Tamam... Varsinkin kala-, katkarapu-, mustekalaruoat mielettömän hyviä. VARSINKIN THOMASilla. Kun oli maistanut Thomasin sydämellä tehtyä ruokaa, ei juuri tehnyt mieli muualle. Vaikka näissä muissakin oli hyvä ruoka. Vanhassa kaupungissa hyviä mm. Vasilisin Garden Restaurant ja Romeo.

      Ruotsalaiset tyttö- ja poikabimboidiootit melusivat naapurihotellilla. Ja Yhtenä aamuna muutamat ruotsalaiset teinibimbot kälättivät aamiasella niin että olisin kaivannut kuulosuojaimia. Myös suomalaiset parikymppiset teinit meluhaittana. EI kuitenkaan Africassa.
      Kuuulemma syyskuussa ei enää ole vaaraa näistä teini-idiooteista. Illalla nämä känniset pölkkypäät suuntaavat sikakännissä baarikadulle, joten siellä ei aikuinen viihdy. No ehkä Red irkkubaarissa.

    • Africa rules!

      Africa rules

    • Africa ++++++++++

      Kiva paikka. Mukava henkilökunta. Puhuvat suomea, koska isäntä on naimisissa suomalaisen naisen kanssa. Tytär, joka siellä töissä baarissa puhuu täydellistä suomea!

    • Africaaaaaaaaan!!!!!

      Tänäkin kesänä mennään taas Africaan Mukava paikka. Lähellä kaikkea!
      Thomas ja muut hyvät ravintolat lähellä. Samoin Tivolibaari. Lyhyt kävelymatka Vanhaan kaupunkiin. Ranta vieressä. Ja AURINKOA riittää!

    • Katjuskaaaa_

      Moi! Onko kenelläkään tuoreempia kokemuksia Africasta? Mietinnässä kovasti jospa sinne suunnattais! Onko pitkä matka vanhaan kaupunkiin jne?

    • roodos

      on kokemusta mutta vuosi oli muistaakseni 1987 että on kaiketi muuttunut siitä.

    • Pikkis

      Kiva lukea hyviä kokemuksia Africasta. :) Olen menossa avokin kanssa viikoksi Rodokselle (6.-13.5.) ja ei vielä kokemusta kyseisestä hotellista saati omakohtaista kokemusta Rodoksesta. Varattiin matka tammikuussa ja saatiin messualennuksena hinnoista pois yhteensä 200€ (Aurinkomatkat). Buffetaamiainen sisältyy hintaan. Kuulemani mukaan vanhakaupunki ei ole kovin kaukana hotellilta eli siis kävelymatkan päässä. Matkaviikolle on ennustettu tasaisen mukavaa 25'C lämpötilaa... :)

    • Sase

      Hei! Varasin juuri matkan kolmelle lisävuoteella hotelli Africasta 2 henengen huoneesta, mutta kuvissa ja videoilla huoneet näyttää tosi pieniltä. Tietääkö kukaan mahtuuko niihin oikeasti lisävuode johon pienehkö aikuinen mahtuu?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe