Käy Trinidadin karnevaaleilla maaliskuun alussa. The greatest show on earth.
Osallistu kymmenientuhansien ihmisten kanssa karnevaalibikineissä karnevaaliriehaan lekkeri rommia vyötäröllä. Sekoile aamupimeällä J'Ouvert-tapahtumassa, kuuntele letkeitä kalypsoesityksiä ja käy monissa karnevaaliajan show-tapahtumissa. Ennen kotimatkaa voit siistiytyä Tobagon paratiisirannalla. Vietin siellä vajaa kolme vuotta ja kolmet karnevaalit. www.snoopy.fi
Trinidad carneval
3
308
Vastaukset
- sivusta seurannut
Tänä vuonna karnevaalit Trinidadin Port of Spainissa olivat ainakin 21.02.12.
- sy Snoopy
Joo, 2013 ne ovat taas helmikuussa, 40 pv ennen pääsiäistä muistaakseni.
Lisää Trinin ja Marteniquen karnevaaleista löytyy www.snoopy.fi - sy Snoopy
Vietin neljännen kerran Trinin karnevaalit. Ensimmäinen kerta oli siellä töissä ollessani 1974 ja toinen kerta taas assigmentilla 1984. Kolmas kerta oli maailmanympäripurjehduksella 2004 ja neljäs paluupurjehduksella Kapkaupungista 2013. Mielestäni karnevaalitouhu oli huonontunut. Kaikki oli kallistunut reilustikin. Dimas Gras -shown oli surkea, vaikka liput maksoivat saman kuin aleliput Broadway showhun New Yorkissa. Varsinaiset road march -karnevaalipäivät olivat toki yhtä meluisat ja läkähdyttävät kuin ennenkin ja naisten asusteista ei enää voi juuri vähentää. Eiköhän mulle riitä neljät Trinin karnevaalit. Jos olette menossa kannattaa mennä ainakin viikkoa aikaisemmin, koska monia tapahtumia on ennen varsinaisia karnevaalipäiviä. Eksoottiseen Trinidadiin voi tutustua kotisivuilla www.snoopy.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512