naapuri kyttäämään. Oikein ovelasti sinne meni taas, että pääsis kyttäämään kaikessa rauhassa.
Saapuipa taas kyttääjä
6
442
Vastaukset
- Vai niin on.
Hullu hanki lääkitys.
- Luulen kanssa
että naapurit yhdessä kyttäävät minua? Varmaan ovat joskus laittaneet jotain kaasua postiluukusta sisään, kun olen kummasti nukahtanut keinutuoliin ja ovat tietenkin käyneet yleisavaimella katsomassa kaikki laatikot ja kaapit läpi?? Ja sitten yksi naapuri peilin kanssa tuntuu kyttäävän viereiseltä parvekkeelta meille? Ja vaikka olen laittanut verhot kiinni, niin ne on taas raollaan vaikka vain jossain kylmäkellarissa olisin ollut käymässä?? Ja heti tuntuu naapureilla kännykkäkamerat räpsähtelevän kun vaan ulkona käynkin, vaikka ovat niin kuin ei mitään olisi tapahtunut?? Sitä ihmettelen, että kenelle nämä naapurit näitä asioita minusta sitten kertovat? Ja pieniä reikiä aina ilmestyy seiniin ja sieltä varmaan jollain kynäkameralla minua kytätään??
Ja sitten jos käyn asioita hoitelemassa niin pienet lentokoneet ja muut härvelit tuntuu seuraavan jokaista liikettäni ja kaupoissa ja kaduilla ja liikennevalojen lähestymiskameratkin tuntuu seuraavan ja kuvaavan...?- Näytti olevan
lintulaudallakin västäräkin jalassa pieni kamera ja mikrofoni??
- auringon pistos
Onkos tämä sinun tautisi kovinkin tarttuvaa laatua?Ei muuten mutta meidän naapuri käyttäytyy samalla lailla.Haehan nyt pian apua terkkarista jos vielä ehdit ennen puuppaautoa.Voi tätä surkeutta kun järki lähtee.
- nbvfgh
Se on vain hyvä, että kaikki naapurit eivät ole kolaavia idiootteja vaan jotkut osaavat mm. kävellä normaalisti eikä niin kuin Saksalaiset sotilaat.
- uudeltamaalta
pahimpia kyttääjiä on tupakoitsiat.näitä nikotiini pellejä on joka parveke ja parkkipaikka täynnä.ja jos katsot työpaikkasi pääsisään käynnin viereen yms huomaat nikotiini urpojen parveilevan sielläkin. minunkin työpaikalle ne ekaksi pitää normaalit tauot ja senjälkeen ne painuu pihalle tanssimaan sätkän naputtamaan tahtiin. ja mitä tekee savuton työkaveri? joutuu tekemään sen tupakoivan työkaverin tekemättä jäävät työt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202810Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472447Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262232Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o392226Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181349Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121342- 701223
- 551200
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61163