mulla olisi tarkoituksena hankkia skootteri,mutta kun ongelmana on pituuteni,sillä olen ERITTÄIN lyhyt.. olen 150 senttiä pitkä, joten sellaisen skootterin,josta jalat yltää maahan, on vaikeata...Joten osaisiko kukaan sanoa löytyykö sellaista skoppea jossa olisi istumakorkeus ALLE 72 cm ? meinaan kaverillani on jo skootteri, joka on harvinaisen matala (juuri se 72) , mutta kun en siitäkään aivan kunnolla yllä maahan..joten sen pitäisi olla vielä hieman matalempi kuin se on...esimerkiksi 68 cm..? Kerrottehan jos tiedätte jotain ! :))
hejsan ! :D
4
249
Vastaukset
no siis skootterist me puhutaa ain mut se saa kulkee max 50 kilsaa tunnis, et en tiä sit onks se virallisemmin moposkootteri..mut kuiteskin sen pitäs olla jotain 70 senttii ja siit alaspäi sen istumakorkeuden :D
ja sit "hmmm..." :
en tietenkään kuskaa kavereita ennen kuin olen ajostani täysin varma...ja katsos mulla on ajokoe ja kaikki enne ku saan kortin ::D- hmmm...
No nämä kiinalaiset perusskootterit 10" renkailla ovat yleensä alle 70 cm istumakorkeudeltaan.
http://www.glanspower.fi/tuotteet/37
juu :) löysin jo hyvän skoppen :) peugeot v-click, korkeus o jotai 75 senttii, ylsin siit sittenki, taisin kasvaa kesän aikan hiuka (:
- lyhytninni
Moi
löysitkö muita ?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996134
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983065Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p292873Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3361081Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861049Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774