Kiusatut! Elkää antako periksi! Itse ajattelin etteivät kiusaajat uskalla tappaa minua. Mutta kyllä ne uskalsivat!
Minä tiedän koska kuolin henkisesti intissä, minua kiusattiin sielläkin. Ei se lopu koskaan. paetkaa suojautukaa. mutta elkää olettako etteivät he uskalla tappaa teitä! Ainoa keino on taistella!
elämässäni ei ole enää mitään jäljellä.. mutta teillä on vielä toivoa! kaikki herkät ja kunnolliset ihmiset elkää kuolko!
Tämä on totta! Kukaan ei välitä teistä!
Kumpa saisin vielä itseni ja sieluni takaisin.. ainoa toivo on vain että se luovutetaan minulle takaisin minkä en usko tapahtuvan koskaan, joten elämäni on mennyttä..
Onnea teille.
olin väärässä..
5
151
Vastaukset
- älä anna periksi!
Älä anna periksi! Suomalaisella sisulla eteenpäin, tsemppii ja voimahali.
Et ole sieluani menettänyt, vaan itsesi (tällä hetkellä), onko sulla ketään kelle jutella ketä ymmärtäisi sua? Mä uskon että sä pärjäät, kirjoitatkin tosi hyvin ja vaikutat fiksulta. Mä välitän susta ja aivan varmasti moni muukin, tällä hetkellä tuntuu vaan synkältä mutta olen ihan varma että elämä muuttuu sielä iloksi.
Mulla oli joskus pari vuotta sitten sellainen nuorehko miesopettaja. Häntä olivat kouluaikoina opettajat kiusanneet ja ottaneet silmätikuksi. Tämä nuorehko miesopettaja on nykyään päässyt asioista yli ja auttaa monia nuoria ketkä ovat koulukiusattuja ja tämä mies on yksi sitkeimmistä ja periksiantamamattomimmista ihmisistä mitä tiedän!!! Eli hän tavallaan käänsi nää kamalat asiat vahvuudekseen eikä antanut niille ylivaltaa :)
Susta välitetään!
KÄy vaikkapa www.rikurinne.com -sivustoilla jos sieltä tulisi muita ajatuksia. Siellä on myös sellainen linkki kuin Come Home / radioarkisto josta voit kuunnella nuorten juttuja esim. kiusaamisesta, masennuksesta, loppuunpalamisesta, uskon loppumisesta ym. Ainakin mä sain sieltä apua ja voin näin ollen sitä muillekin suositella :D
VOimia sulle ja siunausta :) :) - Elä nyt.
Elä hyvä mias anna periksi. Niinkauan kuin sinussa henki pihisee niin joudut taistelemaan elämästä! Eli peli ei ole vielä menetetty. Olet vielä nuori, joten homma voi mennä vielä parhain päin.
- Tokai
EMOOOOOOOOO
- älä anna periksi!
Mitä sulle nykyään kuuluu?
Toivon että hyvää... :)- MLHie
Joo... ihan samaa aattelin? Että ei sitä elämää niin vain nitistetä?
http://www.adressit.com/keskustelu/36226
On meitä monta kiusattua... mutta siitä noussutta ja karaistunutta!
Sanonta on "ei kituva puu pian kuole"..... Tarkoittaa kai - että kun puuparka kasvaa vaikkapa kalliorannalla, juuret etsivät vettä kallioiden halkeamista, ne ulottuvat syvälle maahan! Ja kun myrskytuuli vinkuu mereltä, raivoaa... puu pysyy pystyssä!
Mutta ajatellaanpa sellaista tavallista metsää? Männyt esim. kasvavat ritirinnan tiuhassa metsässä, toistensa suojassa. Ne pysyvät siinä pystyssä. Mutta annas olla kun tulee ukkosmyrsky, tuulen nopeus ankara, niin siinä saattaa kaatua hehtaarikaupalla mäntyjä. Kuin tulitikkulaatikko olisi kaadettu kankaalle!
Mitä tämä viestii?
Kiusattu alkaa kasvattaa juuriaan kiinni aitoon elämään. (Vaikka joskus ne onnistutaan repimään irti perinpohjin!) Mutta jos löytää motivaatiota elämälleen, tulevaisuuden vision, tms. alkaa vahvistua. Sitkistyä. Jne.
Ja kun on jo eläkeiässä .... näkee, että selviydyin mitä kamalimmista tilanteista! Ei vain koulukiusaaminen? Vaan työpaikoilla, virkavallan jahdissa, tuomioistuinten mielivallassakin! Olin oma itseni. En antanut ihmisarvoani enää (ääneti) mobata! Olen selvinnyt elämässä, elämään, ja elävänä. Sydämeni on ihmisen sydän, tunnen toisten surut ominani.
Eli, kaikki paha voi kääntyä hyväksi. Positiiviseksi, jopa henkiseksi pääomaksi.
Sitä varten, että voisi olla avuksi toisille, lähimmäisille...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805029
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734668Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv832917Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232384Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592025Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska201760- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131415- 1851318