elikkä olen omasta mielestäni kaunis nainen. Ikää minulla on jo 30 vuotta. Miten minun tulisi pukeutua baarissa että miehet ymmärtäisivät että minä haen sieltä vaan ja ainoastaan seksiä. Minä en siis halua seurustella (olen varattukin).
kysymys arkaluontoinen
5
284
Vastaukset
- Heh heh
Minihame ja stayupit.
- juu tuo on hyvä
tietää. Siinä nimittäin menee aivan turhaan aikaa hukkaan jos mies alkaa siinä sönkkään jotain mitä juot tanssitaanko paskaa. Kun minä haluan heti vaan hommiin, saatana!
- Baariseksiä
Pieni mekko ja korkokengät. Ei muuta. Jätä pikkuhousutkin kotiin niin homma hoituu sylissä.
- proooooooooovo
Eikö asiasta voi vain sanoa reippaasti? Jos hakee seksiä, niin pitää olla itse aktiivisempi kuin viestittää vaatteilla. En tiedä missä kyläbaarissa istut, mutta jos vaatteiden varassa kesäseksisi kerjäät saat odotella ja kauan.
- 16+11
Provo. "Omasta mielestäni kaunis" = 120kiloinen Tuksun klooni. Mene alasti. Suotta vaivaudut edes baariin, etsi netistä. Voit jopa saada maksunkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918