Meillä on suunnitelmissa varata matka kreikkaan heinäkuulla kahdeksi viikoksi. Vaatimukset ois, et siellä olis paljon tekemistä lapsille, shoppailumahdollisuuksia ja suht. halpaa (ruoka ja retut), väenpaljous tai vähyys ei meitä ahdista, mutta emme ehkä halua löytää itseämme keskeltä mitään bilemestaa :) Onko kellää ideoita/ ajatuksia?
Kreikkaan laspen kanssa
6
246
Vastaukset
- ex-ateenalainen
Heinakuu taitaa olla kausi, jolloin turistit ja kreikkalaiset ovat saarilla, hinnat sen mukaisia, kallis maa on. Laske aamiaiset, valipalat, juomat (virvoike), lounas ja illalliset koko perheelle...
Voisit ajatella Poros, Sifnos, jotka suhtkoht lahella. Rantoja on mista valikoita, samoin ravintoloita, nakemista paljon, eika mikaan bilemesta.- hilmantytär
Ei jestas sentään tuonne lasten kanssa, eihän siellä ole vesipuistoja eikä mäkkäriä, ei jumboa jne!
Plataniakseen vain, se on just lapsille rakennettu turistikylä.
- Tekemistä?
Riittäiskö lapsille tekemiseksi hiekkalinnojen rakentelu, uiminen, sukeltelu ja leikkiminen luonnossa? Silloin kaikki Kreikan pikkusaaret ovat sopivia.
Jos saarella pitää olla paljon erikseen järjestettyä tekemistä lapsille, vesipuistoja ja minijunia, se tarkoittaa, että täytyy olla joko isompi kaupunki tai kunnon turistikohde. Niissä ei ole kesällä halpaa. Ette ole Turkkia harkinneet? - tipe&pipe,,,
Lefas oliylläri viime kesänä heinäkuussa.Hieno paikka,rauhallinen jne. Jk. on manner Kreikkaa,tekevät mm. laivaristeilyjä Onaksiksen Skorpion saarelle ym,ym.Suosittelemme.
- tipe&pipe,,,
Korjaan, ensinnäkin nimi on Lefkas ja so. saari joka on sillalla yhdistetty mantereeseen. t.samat :)
- rosamarin
Kiitos vinkeistä, ehkäpä ensi kesänä Lefkas tai Platanias, mutta Turkkiin ei!! Olimme Falirakissa ja erittäin tyytväisiä lomaamme, lapselle oli tarpeeksi tekemistä ja myös me aikuiset viihdyttiin! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1064542Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013890Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513250
- 432952
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222442- 232166
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171819Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351735