olenko tulossa homoksi?

paska elämä

terve.. oon tällane 13v poju. mul on yks helvetinmoinen ongelma, sori.. mä pelkään et musta on pian tulossa homo. mä oon tykänny tytöistä ja haaveillu siitä jostakin, mut nyt mun fantasiat on muuttunu.. mä kiihotuin ennen alastoman naisen näkemisestä, mut nyt mä oon huomannu, et mulla alkaa seisoon, kun ajattelenkin poikaa, puhumattakaan et se olis ilman housuja, you know. ja se on niin noloo tunnustaa tää, kun en haluis poikarakkautta. mitä mä teen? en ikinä haluu miksikää homoksi oikeesti. mun elämä menee pilalle vittu mä hirtän pian itteni! sori..

18

1383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyl sun kannattaa...

      tulla kaapista ulos. olen itsekin homo, kova kohtalo :((

      • Anonyymi

        Otan osaa! !


    • stadikasta

      Voi olla, että poika voi kiihottaa mieltäsi. Poika on helpompi kuvitella mielikuvituksessaan, koska tiedät paremmin miltä poika näyttää, kun itsekin olet sellainen. Fantasia voi olla kiva mielessä, mutta sitten todellisuudessa tuskin haluat työntää mutteriasi ruskeaan reikään :D

      Ja voi tosiaan olla, että sussa on pientä bi-henkisyyttä. Yllättävän monessa asuu pientä bi-henkisyyttä, suurin osa ei vain myönnä sitä.

      Sanoisin sua homoksi, jos hankit poikaystävän ja sen kanssa leikitte sängyssä

    • Janne1908

      Minullakin om sama tai mä kiihotun tytöille ja nään märkiä unia tytöistä mutta on tullut sellainen mielenhäiriö että olisin homo mutta kummiskin niin en tunne mitää seksuaalisia tunteita miehiä kohtaan mutta todella häiritsevä mielenhäiriö

    • aku_anka

      Et oo

    • perunaleipä

      ei homoksi voi "tulla"

      • Anonyymi

        No miten vitussa se sitte toimii xd


    • Furukawa-sensei

      Itse voin huutaa vaikka täydessä linkassa että "Minä olen homoseksuaali, ja ylpeä siitä!", sillä miksi kieltää tai hävetä tosiasiaa? Biseksuaalit ovat mielestäni täysiä mulkkuja, jotka eivät tiedä mitä tahtovat. Saattaa olla että olet homo, mutta se voi myös liittyä teiniikään, ja olla vain vaihe.

    • Anonyymi

      Homous on synnynnäistä. Siihen ei voi itse vaikuttaa, mutta uskoisin että sinussa on vähän bi piirteitä. Omasta mielestä et oo homo.

    • Anonyymi

      Se on ihan normaalia.

    • Anonyymi

      Murkkuikään kuuluu homoseksuaaliset ajatukset eikä se tarkoita että ois homo.menee iän myötä ohi. Hormoonit nyt vaan sussa jyllää voimalla. Huoli pois.

    • Anonyymi

      Homous on kiiltokuva, jota tuputettaan tuutin täydellä leffoissa, mediassa ja jos minkälaisella Pride-kulkueilla. Mutta tämä kaikki ei luonnottomuutta tee luonnollisemmaksi tippaakaan. Homous (mm ja nn) ja samoin bi-seksuaalisuus on luonnotonta.

      Ole ystävä huoleti. Sinulla on terve ja hyvä asenne homoutta kohtaan, koska koet sen siksi jota et halua. Olet sikäli terve mies. Ole huoleti.

      Tällaisia outoja tunteita ei pidä säikähtää, ne ovat ohimeneviä eikä ne ole sikäli mikään iso ongelma. Se on kuin tuulenpuuska. Tulee ja menee. Wiuh...ja se on ohi.

      Nainen on miestä varten. Naisen kanssa kokee mies todellista erotiikkaa, rakkautta, hellyyttä ja sisältörikkautta suhdetta. Siksi koska se on lunnollista ja tervettä ihmisuhdetta.

      Homopiireissä on ilmiölle tyypillisiä mm. alkoholisoituminen, lyhyet suhteen. pettäminen, huumeet ja tilastollisesti korkea itsemurha%. Homouden julkistaminen ei ole näitä perusilmiöitä poistanut eikä muuttanut mitenkään parempaan suuntaan. Syy: homous on luonnotonta ja ahdistavaa ihmiselle.

      Toivotan Sinulle kaikkea hyvää. Toivon Sinun löytävän hyvän naisystävän ja kaikkea muutakin hyvää elämääsi!

      Tsemppiä!

      Pää pystyyn ja eteepäin !

      • Oletko koskaan miettinyt, että homous voi olla ihmiselle ahdistavaa juuri siksi, että kaltaisesi ihmiset kylvävät yhteiskuntaan homoutta demonisoivia mielipiteitä?

        On aivan varmaa, että kukaan ei tarkoituksella ryhdy homoksi. Homous ei ole oma valinta, kuten ei mikään muukaan seksuaalinen suuntautuminen. Ainoastaan se on oma valinta, että toteuttaako itseään vai ei, mutta jos touhussa ei kerran satuta ketään, niin miksipä ei toteuttaisi.


      • Anonyymi

        Ylempi komentti erinomainen. Kyse on biologiasta, ei liberaalista haihattelusta.


    • Anonyymi

      Ihminen kehittyy homoksi jo sikiövaiheessa äidin kohdussa. Ihminen on siis jo syntymästään saakka joko hetero tai homo. Tästä on tieteellisiä tutkimuksi.. Hetero ei voi tulla homoksi, eikä homo heteroksi. Se on mahdotonta. Vanhempien tulisi lapsuusiässä tiedostaa tämä ja olla tukena, oli lapsi mitä hyvänsä. Vanhenpien tuki on tarpeen, että lapsella on hyväksyvät vanhemmat. Jos väkisin yrittää muuttaa ihmisen persoonallisuutta, siitä on ikävät seuraukset. Se ei tule onnistumaan. Vanhemmilla tulee olla asiasta tietoa, jotta lapsi saa tarvitsemaansa hellyyttä ja sitä tukea.

      • Anonyymi

        Kylläpä oli hyvä vitsi taas :D


    • Anonyymi

      Jos tuntuu siltä et ei ole omajuttu niin sillo vastaus pitäis olla päivänselvää. Se on vaan tommone mielen kepponen nii ku joku jo mainitsi täällä. HOCD.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6233
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3986
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      262
      2397
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1940
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1403
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe