olenko tulossa homoksi?

terve.. oon tällane 13v poju. mul on yks helvetinmoinen ongelma, sori.. mä pelkään et musta on pian tulossa homo. mä oon tykänny tytöistä ja haaveillu siitä jostakin, mut nyt mun fantasiat on muuttunu.. mä kiihotuin ennen alastoman naisen näkemisestä, mut nyt mä oon huomannu, et mulla alkaa seisoon, kun ajattelenkin poikaa, puhumattakaan et se olis ilman housuja, you know. ja se on niin noloo tunnustaa tää, kun en haluis poikarakkautta. mitä mä teen? en ikinä haluu miksikää homoksi oikeesti. mun elämä menee pilalle vittu mä hirtän pian itteni! sori..
Ilmianna
Jaa

6 Vastausta

tulla kaapista ulos. olen itsekin homo, kova kohtalo :((
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
Voi olla, että poika voi kiihottaa mieltäsi. Poika on helpompi kuvitella mielikuvituksessaan, koska tiedät paremmin miltä poika näyttää, kun itsekin olet sellainen. Fantasia voi olla kiva mielessä, mutta sitten todellisuudessa tuskin haluat työntää mutteriasi ruskeaan reikään :D

Ja voi tosiaan olla, että sussa on pientä bi-henkisyyttä. Yllättävän monessa asuu pientä bi-henkisyyttä, suurin osa ei vain myönnä sitä.

Sanoisin sua homoksi, jos hankit poikaystävän ja sen kanssa leikitte sängyssä
Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
Minullakin om sama tai mä kiihotun tytöille ja nään märkiä unia tytöistä mutta on tullut sellainen mielenhäiriö että olisin homo mutta kummiskin niin en tunne mitää seksuaalisia tunteita miehiä kohtaan mutta todella häiritsevä mielenhäiriö
Ilmianna
Jaa
Et oo
Ilmianna
Jaa
ei homoksi voi "tulla"
Ilmianna
Jaa
Itse voin huutaa vaikka täydessä linkassa että "Minä olen homoseksuaali, ja ylpeä siitä!", sillä miksi kieltää tai hävetä tosiasiaa? Biseksuaalit ovat mielestäni täysiä mulkkuja, jotka eivät tiedä mitä tahtovat. Saattaa olla että olet homo, mutta se voi myös liittyä teiniikään, ja olla vain vaihe.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

olenko tulossa homoksi?

terve.. oon tällane 13v poju. mul on yks helvetinmoinen ongelma, sori.. mä pelkään et musta on pian tulossa homo. mä oon tykänny tytöistä ja haaveillu siitä jostakin, mut nyt mun fantasiat on muuttunu.. mä kiihotuin ennen alastoman naisen näkemisestä, mut nyt mä oon huomannu, et mulla alkaa seisoon, kun ajattelenkin poikaa, puhumattakaan et se olis ilman housuja, you know. ja se on niin noloo tunnustaa tää, kun en haluis poikarakkautta. mitä mä teen? en ikinä haluu miksikää homoksi oikeesti. mun elämä menee pilalle vittu mä hirtän pian itteni! sori..

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta