Oisko taas kuvakoosteenaika....;)))
Tänään hellepäivänä otettu muutama kuva... 25 näytti täälä tänään varjossa, vähän oli koiratkin nuutuneita, makailivat vaan pitkin pihaa...
http://www.youtube.com/watch?v=nPayLC_w7Lg
Kuvakooste................
14
<50
Vastaukset
2.03 kohdalla (muistaakseni), mä katsoin että akileija mutta ne siniset kukat ei kyllä näyttäneet akileijalta.
- Sikra...
Kyllä siellä oli akileija, mutta kukat ei vielä ollut kunnolla auki, sinisiä nuppuja vasta...huomena varmaan aukeavat vasta...(taitaa olla sinulta se akileija)
Sikra... kirjoitti:
Kyllä siellä oli akileija, mutta kukat ei vielä ollut kunnolla auki, sinisiä nuppuja vasta...huomena varmaan aukeavat vasta...(taitaa olla sinulta se akileija)
Ai, no kun ne näytti semmosilta kiepuroilta niin mä katsoin että onko akileijan seassa joku muu juttu.
Mä istutin viime kesänä yhden erikoisen näkösen akileijan, kukka tosi pieni vaaleanpunainen ja vahvasti kerrottu, en oo missään kuvastossa nähnyt samanlaista kun siinä kukassa oli tosi lyhyet ja jotenkin tiiviit terälehdet. Se ei oo noussut vielä ainakaan joten taisi mennä talven tappiona.- Sikra...
Haukullinen kirjoitti:
Ai, no kun ne näytti semmosilta kiepuroilta niin mä katsoin että onko akileijan seassa joku muu juttu.
Mä istutin viime kesänä yhden erikoisen näkösen akileijan, kukka tosi pieni vaaleanpunainen ja vahvasti kerrottu, en oo missään kuvastossa nähnyt samanlaista kun siinä kukassa oli tosi lyhyet ja jotenkin tiiviit terälehdet. Se ei oo noussut vielä ainakaan joten taisi mennä talven tappiona.Mä oon ottanut sen akileijan kuvan suoraan ylhäältäpäin, sentähden näyttää vähän oudolta...
Älä nyt menetä toivoa sen erikoisen kanssa, saattaa se vielä nousta...
- issu56
Olipas taas kaunista katseltavaa!
Joko teillä kukkii vuorikaunokki (kait se se oli...?)? Meillä on vielä ihan nupuillaan sekin heh.- Sikra...
Juu kyllä se vuorikaunokki aloittelee kukintaa...
- Myy-Pikkuinen
Hienoja kuvia ja varsinkin koirat!! =)))
Huomenna on tänne luvattu 29 astetta lämmintä!! =))))))))))))))))))))))))- Sikra...
No niin on luvattu oikeata kesäsäätä tännekkin... ;)))
- Myy-Pikkuinen
Sikra... kirjoitti:
No niin on luvattu oikeata kesäsäätä tännekkin... ;)))
Alkaa tosissaan tuntua jo kesältä!! =)))
- Myy-Pikkuinen
Haukullinen kirjoitti:
Tänne on luvassa vain 27 mutta loppuviikkoa kohti mennessä lämpenee.
Siis vain 27!! Hahaaa, hjavascript:void(0);ävisit muutamalla asteella!! =)))))))))))))
- Myy-Pikkuinen
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Siis vain 27!! Hahaaa, hjavascript:void(0);ävisit muutamalla asteella!! =)))))))))))))
Oho...mitä tuo tuollaisen laittoi, siis tämä: hjavascript:void(0)?? Vähän omituinen...
- Sikra...
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Alkaa tosissaan tuntua jo kesältä!! =)))
Juu....kestäisi vaan pitkään tuo oikea kesä...
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Oho...mitä tuo tuollaisen laittoi, siis tämä: hjavascript:void(0)?? Vähän omituinen...
Oli taas joku kaksnelosen omituinen juttu, ei ymmärrä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080