DIgiboxin tallennus

Tietääkö kukaan?

Onko teillä tallentava digiboxi toiminut moitteettomasti?
Tähän asti ei ole ollut ongelmaa mutta viime viikolla torstaiaamun jälkeen alkoi välillä vaihtamaan talviaikaan ja tallensi väärään aikaan. Jotkut ohjelmat tallensi oikein ja joku taas oli tallentunut niin, että tallennettujen luettelossa näkyi oikea ohjelman nimi ja oikean minuuttimäärän oli tallentanut, mutta ohjelma oli kuitenkin seuraava ohjelma.
Mistähän mahtaa johtua luulin ensin että johtui siitä jostain sähkökatkokriisikokeilusta joka oli viime viikolla, kun ongelma alkoi samoihin aikoihin, mutta kun ongelma jatkuu vain? Siis ei joka tallennuksella, vaan aina välillä.

9

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meillä auttaa

Laita välillä kiinni koko pömpeli, jos se auttaisi asiaan?

• .

Niin, siis virta pois, tykkänään.

• Tietääkö kukaan?
        . kirjoitti:

Niin, siis virta pois, tykkänään.

Olen mä kokeillut sitäkin mutta ei auttanut. Sitten kävin yrittämässä tehdä jotain päivityksiä mutta oli jotenkin erilaisia tekstejä mulla kuin ohjekirjassa, eli ei oikein tapahtunut mitään ja poistuin tilasta.
        Kävin ajan määrityksessäkin mutta näytti silloin oikeasa aikaa. Tuossa meeriamanda ehdotti että asetukset alusta pitäen. Täytyy kysäistä sitten kun poika tulee käymään. Onhan ohjekirja, mutta jotenkin pelkään että sotken kaikki kanavapaikat ja sitten olen tosi pulassa. Siinä ohjekirjassa on jokin puhelinnumerokin ja meiliosoite. Mahtavatkohan vielä olla toiminnassa? Siis DigiTV Info ja ne vastais kirjasen mukaan joka päivä klo 9-21 paitsi joulu- ja juhannusaattona.

• .
        Tietääkö kukaan? kirjoitti:

Olen mä kokeillut sitäkin mutta ei auttanut. Sitten kävin yrittämässä tehdä jotain päivityksiä mutta oli jotenkin erilaisia tekstejä mulla kuin ohjekirjassa, eli ei oikein tapahtunut mitään ja poistuin tilasta.
        Kävin ajan määrityksessäkin mutta näytti silloin oikeasa aikaa. Tuossa meeriamanda ehdotti että asetukset alusta pitäen. Täytyy kysäistä sitten kun poika tulee käymään. Onhan ohjekirja, mutta jotenkin pelkään että sotken kaikki kanavapaikat ja sitten olen tosi pulassa. Siinä ohjekirjassa on jokin puhelinnumerokin ja meiliosoite. Mahtavatkohan vielä olla toiminnassa? Siis DigiTV Info ja ne vastais kirjasen mukaan joka päivä klo 9-21 paitsi joulu- ja juhannusaattona.

Oletko koettanut laittaa alkuperäisiä tehdasasetuksia?
        Sen luulisi auttavan.

• meeriamanda

Mun tuli mieleeni et pitäisikö tehdä asetukset sekä telkulle että tallentavalle alusta alkaen uudestaan. Palautetaan alkuperäiseen ja sitten haetaan - yhteinen sävel :)

• Kullervo Trudilutzky

En ole milloinkaan kajonnut kelloaikaan kesä/normaaliajan takia. Olen ymmärtänyt, että digiboksi saa kelloaikansa samasta paikasta kuin teksti-tv´kin.

Muuan tämän palstan kirjoittaja antoi neuvon, sammuta virta ja kytke se taas päälle. Auttaa lähes kaikkiin laitteen oikkuiluihin. Olen myös vetänyt töpselin toisinaan kokonaan irti. Sekin on auttanut.

Olen tullut sellaiseen, että ilmenneet viat ovat suurimmaksi osaksi omat tumpuloinnit. Puolihämärissä voi painella väärää painiketta.

• ixtv

Ihan aluksi, joku ehkä osaisi antaa tarkempia neuvoja jos kertoisit
      laitteen nimen ja mallin.

Minun Topfield härveli teki samoja temppuja.
      Auttoi kun vedin töpselin seinästä hetkeksi ja taas toimii:)

• Tietääkö kukaan?

Mun digiboxini on Handan-merkkinen. Tänään en ole vielä tallentanut mitään niin en tiedä miten tänään toimii mutta se vain kummastuttaa että se ei ole tehnyt sitä jokaisen ohjelmoidun tallennuksen kanssa. Tunteita ja tuoksuja jäi ainakin 3 jaksoa näkemättä kun ei lähtenyt tallentamaan tai tallensi väärän ohjelman, mutta nyt oli tallentanut viime viikolla 2 kertaa ihan oikein.
        Mutta tosiaan AVA:lta jäi perjantaina se Lääkärit ohjelma saamatta ja eilen Teemalta sellainen dokumentti kun oli tallentanut väärään aikaan, eli muutti itsekseen digiboxin kellonaikaa.
        Jos ei mitään kesäaikaa olisi niin ei ongelmaakaan. Kyllä tääkin boxi vaihtaa itsekseen kesäajan mutta jostain syystä on muuttanut itsekseen välillä talviaikaan. Otin jo heti alussa töpselin irti mutta en pitänyt kovin kauaa sitä, eikä ongelma muuttunut silloin miksikään. Eilen kävin taas siellä ohjelmistopäivityksessä josko auttaisi vaikken mitään siitä ymmärtänytkään:)
        Täytyy nyt seurata tilannetta ja kysyn sitten vaikka sieltä DigiTV:stä tai Gigantista josta tämä laite on ostettu.

• 10+8

Viihde / Tv ja radio / Laitteet

laitteet??????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6043
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2843
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2105
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe