DVD soittimessa satunnaisia häiriöitä

United DVD4057M

Omistan v. 2004 hankitun United merkkisen DVD soittimen. Pääasiassa se on toiminut hyvin ja toimintoja on siinä mukavasti mutta viime aikoina kun leffojen katselu sillä on jäänyt vähän vähemmälle ja laite seisonut käyttämättömänä pidempiä aikoja verkkovirrasta irrotettuna niin käyttöönotossa on pari kertaa ollut pientä ongelmaa, ensimmäisellä kerralla levyn toisto alkoi takkuilla, kuva ei enää soljunut sujuvasti ruudulla vaan tökki kunnes pysäytin ja käytin levykelkkaa ulkona. Takaisin pyörimään ja ei mitään ongelmia.
Toisella kerralla katsoin elokuvaa ja keskeytin stop painikkeesta jääkaapilla käynnin ajaksi, jatkoin katselua play painikkeella ja kone alkoi toistamaan leffaa alusta asti eli se oli unohtanut keskeytyskohdan sen parin minuutin aikana. Myöhemmin kokeilin samaa uudestaan ja sillä kertaa se jatkoi keskeytetystä kohdasta.
Tuli mieleen että onkohan tässä vastaavanlainen paristo piirilevyllä kuin tietokoneiden BIOS asetukset muistava paristo emolevyllä joka muistaa pysäytyskohdan? En ole vielä purkanut laitetta, jos ongelmia tulee lisää niin kai se on aukaistava sitten :P Käyttöohjekin kyllä suosittaa että laitetta käytettäisiin, laite lienee rakennettu käytettäväksi eikä toimettomana seisotettavaksi :D

Eihän tuo tietysti ole ainut dvd-soitin minkä omistan mutta se on kätevästi liitettynä telkkariin, PS3 on pienemmässä Full HD tietokonenäytössä kiinni ja läppärin ruudulta ei jotenkin ole mukava katsoa dvd leffoja.

0

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
        Ikävä
        153
        7144
      2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
        Ikävä
        150
        5976
      3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
        Ikävä
        143
        5219
      4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
        Ikävä
        48
        4717
      5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
        Ikävä
        55
        4058
      6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
        Ikävä
        71
        3264
      7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
        Ikävä
        62
        3214
      8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
        Ikävä
        25
        2972
      9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
        Ikävä
        47
        2467
      10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
        Ikävä
        18
        2369
      Aihe