eli siis haluaisin tietää jotain vanhoja Online sotapelejä jos joku tietää niin voitteko sanoo??!!??
Vanhat pelit
6
633
Vastaukset
- 12431254321543
Steel Panthers 2 : Modern Battles.
- eimuistanimeä.
Niinjoo, en muista nimeä mitä pelasin, lontoolaisella tutun serverillä... se oli joo on-line täysin sellainen.
Kerran sattui hassu juttu kun tuli kapakkaan jotain vaarallisen näköisiä ukkoja ja pudotin aseita, ne pudottivat kanssa, ja keräsin sain jonkun hirveän miekan sitten...
Naureskeltiin siinä vielä veljen kanssa että ne ajattelivat että pitää antaa aseita kun itsekin, vaikka meillä oli kaverin kanssa tapaaminen kapakassa että, minä voin antaa kun se opetteli peliä.
Jättiukot pudottivat jättiaseita taas.. ota siitä kanssa..
Tytöt pelasivat sitä kanssa, niidenkin kanssa tuli taisteltua...
En muista nimeä... serveri oli demon-joku. - oliaikahienopeli
demon-9 serveri taitaa olla muistaakseni, silloin ainakin oli..
Oli kyllä hassu, me sovittiin kavereiden kanssa että mennään sinne tiettyyn kapakkaan tapaamaan, pudottolin siinä aseita, että joku voi noutaa, sitten jotkut jättimäiset pudottivat kanssa, kuin
"olisi ollut joku perinne" :)
ylimääräisten aseiden lahjoittaminen toisille.... - hauskapeliolikyl
Tuossa oli kyllä silloin hauska kun tytöt pelasivat hirveitä ötököitä vastaan, minkäkin taistelin, kun super-miekat tapoin niitä... oli tyttöjen "dark knight", silloin tulee, tappaa kaiken :)
aika hauska peli oli. Onhan noita vanhoja,
Quake, half life1/2, battlefield 2 :), doom, hexen,Heretic ja vanha kunnon duke nukem 3d ja legenda unreal tournament 2004.(Viimeisin yks parhaista netti räiskinnöist joskus)
Eri asia kuinka moni pelaa noita netissä vielä.- Retropac
Tuollahan noita vanhoja kunnon pelejä on vino pino arvosteltuna : http://www.retropelit.fi/
Löytyy Quaket, Doomit, Duke Nukem:it jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 67557
- 94542
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43486
- 47437