Osaako joku kertoa mitä eroa on NAN1 ja NAN2? Oon yrittäny tutkia niiden ravintoaineluetteloita, joitakin ihan olemattomia eroja, tuskin kovin ratkaiseva juttu...? ja sit kuitenkin NAN2 purkis lukee että voi antaa syntymästä lähtien jos ei imetetä...
NAN
8
495
Vastaukset
- (tuleva)mamma87
tietääkseni Nan2 purkki on kyllä tarkoitettu 4-6kk ikäsille ja nan1 taas syntymästä alkaen. Ainakin meidän kaupan Nan purkeissa lukee näin. Itse olen jotenkin kuvitellut että Nan2 purkki olisi jotenkin 2 "täyttävämpää" kuin Nan1. Syöhän lapsi silloin 4kk iässä enemmän kuin syntyessään.
Itse myös siis Nanneilla mennään, kun omaa maitoa ei tule yhtään ja poika nyt 7viikkoa vanha. Ja syö melkein 150milliä kerralla, joten odotan kyllä että saa vaihtaa tuohon nan2 jos se olis täyttävämpää.- .
Nan 2 on enemmän rautaa kun nan1 :)
- nanneli 1 ja 2
nan 2 äidinmaidonkorviketta suositellaan yli 4 kuukauden ikäiselle lapselle. Se on myös sopivaa imeväisen ravinnoksi syntymästä alkaen, kun lasta ei imetetä. näin lukee purkin kyljessä...
- nanneli 1 ja 2
niin ja kun ainekset täsmälleen samat ja energia pitoisuus sama niin mikä siis on se juttu....
- Hyttys-emo
Käsittääkseni ainoa ero on, että Nan 2:ssa on enemmän rautaa, koska vauvan raudantarve kasvaa aikaa myöten. En kyllä huomannut, että Nan 2 olisi ollut yhtään Nan 1:stä täyttävämpää -mutta en toisaalta myöskään huomannyt, että tuosta isommasta rautapitoisuudesta olisi tullut vatsanpuruja.
- KKKKKKKK
Soitin Nestlelle ja sanoivat nimenomaan, että kakkosesa on enemmän rautaa ja settä se olis siksi tarkoitettu keskosena syntyneille, jotka tarvitsevat erilaista ravintoa. Ei siis puhuttu mistään 4kk mitään, kannattaa soittaa sinne ja kysyä. Purkissa puh.numero.
- titititititit
On nuo outoja, ettei selkeemmin selitetä mikä ero on!! ite samaa mietin. Huvittavinta on, et kun kattoi paketissa olevan nettisivujen tuotteet, siellä ei ollu ollenkaa mitään näist maidoista!!!
Mutta mun käsityksen mukaan tuossa kakkosessa on maitohappobakteeria, vai oonko ihan mettäs??
Uskon toki, että raudassa eroa, kun niin sanotaan. - guhodjkl
Todellakin, raudan tarve eri eri ikäisillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k693813- 993456
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773300Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362608- 1141522
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361486Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221094Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421090Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181046Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181006