Haluaisimme kihlattuni kanssa uuden perheenjäsenen Joensuuhun. Rodulla ei ole väliä mutta pidän kovasti pienistä koirista. Sekarotuiset koiratkin käyvät vallan mainiosti. Koira voisi mielellään olla pieni/keskikokoinen, ei mielellään kovin iso koska asumme kerrostalossa, mutta kaksiomme on ihan hyvänkokoinen, ja lähellä ihania pururatoja sekä rantaa, ei siis kaupungin hälinässä. Olen itse omistanut kaksi koiraa jotka jäivät nyt vanhemmilleni, joten kokemusta löytyy koiranhoidosta. Olen todella eläinrakas ihmininen ja eläinten edut menevät aina etusijalle. Toivoisin, että koira olisi 0-3 vuotta vanha ja se annettaisiin meille rakastavaksi perheenjäseneksi. Jos olet luopumassa koirasta ja olet Joensuun lähettyviltä ota ihmeessä yhteyttä! Olisi ihanaa saada päivälle piristystä ja seuraa, sekä karvaturri josta pitää huolta!! Haluamme koiran tosiaan perheeseen omaksi vauvaksemme, emme miksikään mattokoristeeksi tai leluksi. Huom. Meillä ei siis ole lapsia tai muita eläimiä. ja aikaa miellä olisi koiralle yllinkyllin :) PS! Jos omistat koiran ja olet luopumassa siitä myös kauempaa kuin Joensuussa, voisimme tulla hakemaan tai puolitiehen vastaan, asiasta voisi neuvotella :)
Olen laittanut ilmoituksen jo apulaankin mutta vastauksia ei tunnu tulevan, olen kipeästi seuran ja huolehdittavan tarpeessa kun olen itse koko ajan kotona tyhjänpanttina :) ( Sähköpostini [email protected] ) jonne voi ottaa yhteyttä numeroa voit kysyä jos haluat soittaa :)
Rakastava koti koiralle joensusuta!!
5
96
Vastaukset
- Just-stiina
Joo-o...
Onko tää taas joku provo?
Huokaus.
"Haluaisiko joku antaa meille koiran vauvaksi..."
Ja sitten jossain kirotaan paskoja koiranomistajia. - Annika Joensuu
Provo? Ei en usko :) Olen vaan eläinrakas ihminen ja haluaisin vihdoin oman lemmikin, kun olen muuttanutkin omilleni :) ei siinä mitään sen kummempaa ole, ja vauvova voi tehdä ilman tännekin ilmoitusta laittamatta :)
- Just-stiina
Tää sun viesti vaan herättää, ehkä tahattomasti, lisäkysymyksiä ym. Esim:
Miksi ne sun koirat jäi sinne vanhemmille?
Olet tyhjänpanttina kotona. What? Mitäs sitten, kun et olekaan enää tyhjänpanttina?
Rotutoiveita tai koiran ominaisuuksia ei ole juurikaan esitetty ("tykkään pienistä koirista"). Entä tää kihlattu, tykkäkö sekin pienistä koirista?
Tommoselta toi sun viesti mun silmiin näyttää. Totta puhuakseni, olen aika iloinen, jos et vastauksia ole saanut, edes sieltä apulasta.
Määrittele ilmossa tarkemmin, minkä tyyppinen koira on haussa ja mitä sen kanssa halutaan tehdä. Ja mitä toiveita yleensä, turkki, onko peruskoulutettu, osaako olla yksin kotona ym. Nyt tuntuu siltä, että kuhan tässä nyt yht äkkiä on keksitty, että otetaanpa koira meillekin! Sitten kun tiedätte, mitä oikeasti olette hakemassa niin sen koiran löytyminen on helpompaa, vaikka suoraan kasvattajalta tai vaikka eläinsuojeluyhdistykseltä.
- :)))
Itseasiassa kaksi vastausta tuli nyt joten, taidan jättää sinut tänne arvuuttelemaan.
- Annika hoi
älä jätä meitä nyt. Meitä on täällä muitakin jotka haluaisimme tietää... Ei, et voi tehdä meille näin. Se on väärin... ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1212243Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n562176Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501865EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt71407Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan771395- 941377
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191161Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311150Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men621123- 68989