Moi! Olen menossa laivalla Tukholmaan kesällä. Ensinnäkin, käyvätkö eurot kaupoissa esim. hm, jc, monki ja gina tricot...?
Mitä muita hyviä vaate ja sisustus kauppoja Tukholman keskustassa on? Ja jos keskustassa on hyvä liike ja sillä on nettisivut niin voisitteko lisätä sen viestiinne :)
Kiitos vastauksista jo etukäteen :) !
Tukholman vaatekaupat?
.:Koiraystävä:.
2
639
Vastaukset
- Peruskauraa
Ei käy eurot, pankki/luottokortti toimii kruunjen lisäksi.
- raha ratkaisee
Joissakin kaupoissa käy joissakin ei, www.nk.se on hyvä kauppa jos haluat kunnon merkkivaatteita. Tukholman keskusta on täynnä kaikenlaisia sisustuskauppoja. googleta indredningsaffärer i stockholm niin pääset niiden kotisivuille katselemaan mitä heillä on myytävänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575880
- 1145525
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465207Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323195- 552749
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252581- 432270
- 232060
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131870On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151781