Ihastunut isoveljen kaveriin, WHAT!

Jiaaspa

Asia on siis näin, että olen tämän veljeni kaverin tuntenut siitä asti, kun rupesi veljeni kanssa liikkumaan. Ja molemmat ovat nyt päälle 20vuotta, eli about 8vuotta olen tämän voiko sanoa jätkän tuntenut. (Olen itse siis syntyä -95').

Veljeni kaverilla ja minulla on oikeastaan aina ollut hyvät välit, mitä nyt naperoina aina kolmen porukassa heiluttiin.

Muttamutta ongelmahan on vain se, että olen mennyt tähän veljeni kaveriin ihastumaan. Tyyppi ei seurustele tmv, mutta "vastailee" kyllä katseisiin useastikin.
Heh, eihän minulla mitään mahdollisuuksia tuohon olisi, ja koska olen niin tajuttoman ujo, että seurailen vain näin "sivusta" etc.

Mitä ihmettä tehdä? En haluaisi (taas) pettyä itseeni, kun en ollut koskaan edes sanaakaan ko. asiasta sanonut tuolle jätkälle.

6

1915

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • batmantorpeedo

Lyöt vaan.

• hihihaha

mä oon ihastunu moneeen mun isoveljen kaveriin ja sit oon yrittäny iskee ja joskus ollan ruvettu seurustelemaanki (:

• isoveli ja kaveri

No juttelet vaan ihan pokkana kuten ennenkin ja hymyilet jne.. Kyllä hän osoittaa jotenkin, jos kiinnostuu sinusta enemmän :) Ja toivottavasti kiinnostuu, jos kerran olet ihastunut häneen :)

• threherh65u5u

puhut huono suomi?

• Ihan miten vaan

Sekin on aika jännä jos vähän virolaisella aksentilla puhuu, tulee sellanen neitimäinen seksikäs tunnelma.

• 3+4

no ei kai?jännäkakka sul on perseessäs tärisemäs ja huutamassa hoosiannaa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      126
      1882
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      54
      1243
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      52
      1121
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      883
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      807
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe