sori osikost muta halusin sen näkyvä kaekille. ono 27 lvl runen pelaaja ja osotan pink skirttiä, maksan siitä kokonaiset 1000gp. kunhan joku sen mulle myy niin meen myymää peppuu grand enxhangen sivu pihalle. ajatus tuli siätä ku joku 95 lvl membu näytti mulle 1000000gp ja sano että haluanko mie sen rahan ja miehän sianoin ''yes'' tietenni. sit se vei mut mehtää ja peppu raiskas miut. se sai siitä tehtävästä 10000gp eli tollee tienaa. mu rune uko nimi o ''muna pentti56'' adatkaa kaekki mut joka haluoo myyvä se mulle ni mie poeka piäse myämää ihiteeni tonne exhangee, kiitti niille ketkä sen myävät! moikka terveisin muna pentti56!
ps: pepu myänti tarajouksia voe jiättää tähä ketjuhu, vähimmäis maksu 1k per painasu
OSTAN PINK SKIRTIN
5
103
Vastaukset
- Mod Andrew
oikeil jälil oot kyl pentti, nostasin ihan hattua jos voisin. parhaita tapoja tienata runes nykyään on hypätä puskasta pink skirt päällä, kelli paljaana nuubejen päälle. sitten riisut heidän iron/steel/mithril/addy/rune armorit ja työnnät kellin perseeseen ja raiskaat nyypän. tästä ylväästä teosta jagex maksaa sinulle noin 10000gp-25000gp. bännejen riski on aina olemassa mutta se riski on about samanlainen kuin bottaisit jotain.
Onnellista matkaa pentti sinulle, kohti ruskeita nyyppien anaaleita :)- muna pentti56
otko joku jageksi moderaattori??? sori but i speak finland, and tänk juu war ur ädvise but i'm gonna put mai ass for sale todei. i'm not kouing tu ass rape noobs. hope juu unterstänt
-muna pentti56-
- räiskäys
Pentti muista että raiskaus on tehokkaampaa pinkki viitta päällä!
- pera91
ootko p*ska?
- NOOB! :DDSAdsfmkffod
olen, ja sä olet vielä paskempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770