Voiko hierojalta pyytää hierontaa vain peppureikään? Ei siis mitään seksiä, vain peppureiän hieronta.
Peppureiän hieronta?
22
5799
Vastaukset
- voi!
Kyllä voi, asiakaan tahto on hierojan laki.
- classical massager
sinä pelle se jaksat ajatella näitä aiheita ja aloittaa ketjuja. eikös tästä ole ketju alempana jo. toteuta se toivees niin tarvii tänne alkaa persereikähieronta-alakulttuuria synnyttämään
- sama.
eli p-reikä on sitten toi ppiiip kohta.
- 10 min
Oma hierojani käyttää aina noin 10 min anukseni hierontaan. En ole koskaan pyytänyt, tekee sen silti. Ei siinä mitään, hyvältä se tuntuu.
- hieroja kouluttaja
Kyllä anuksen hieronta pitäisi kuulua ihan automaattisesti klassiseen kokovartalohierontaan.
- SUPErHierojA
Olen hieroja ja itse hieroisin mielelläni peppua, miesten tai naisten...
- hahahaan
HOMO.ilmiselvä.pyytää persehiplelöintiä ja mieheltä
- ihan sama
Sama kai se on kuka sitä persettä rassaa. Kunhan vaan rassaa.
- hieroha hki
Kokovartalohieronta on kokovartalohieronta.
Aina voi pyytää kokovartalohieronnan ilman peppureiän hierontaa, jos sen haluaa sulkea pois ostamastaan palvelusta.- kokenut hieroja
Totta, pitää vain muistaa sanoa hierojalle, että ei halua peppureiän hierontaa. Jos ei asiasta mainitse, niin silloin peräaukon käsittely tulee automaattisesti.
- k. hieroja
Kokovartalohierontaan kuuluu *pakaroiden* hieronta. Ei sen vaon tai p-reiän. Eikä edes siinä sen edessä olevien alueiden hieronta.
Hieronta ei ole sama asia kun esileikki. - Klassinen hieroja
On se nyt kumma kun yksinkertaisesta ja luonnollisesta asiasta täytyy vouhkata. Totta kai pylly reikä hierotaan, jos ei sitä erikseen kielletä. Itse tosin toivon että asiakas olisi pessyt pyllynsä sillä näin helteillä voi olla hajuhaittoja, jos pylly reikä on kakkainen. Olen niin kokenut hieroja, ettei tuokaan ole mikään este pyllyaukko hieronnalle, ja niin luulisi kaikkien Pro-hierojien olevan
- Pyllyhierontaa
Laittakaapa tänne tietoja mistä tuon "pyllyhieronnan" saa pyytämättäkin?
[email protected]
- Susanus
Haluaisin kokovartalohieronna yhteydessä että myös peppuni hierotaan, mutta haluaisin naishierojan! Ota yhteyttä [email protected]!
- per seen silmä
Siis haluat, että per seen silmäsi hierotaan. Onko se kipeä?
- ah ja ooh
Mikään ei voita sitä tunnetta, kun hierojan peukku livataa anuksesta sisään!
- asdasdasdasdasdads
Kaikkea voi aina toki pyytää.
- nyrkki kyllikki
Vaan minun hieroja tunkee nyrkin anukseeni. Se joskus vähän kirpasee.
- HIERONTAPALSTA EIKÄ
onse nyt heelvetin vaikeee aikuisen ihmisen uskoo että se peukutus ei kuulu normihierojan toimenkuvaan. miktä vattu on kiihottaako se täältä lukee aina niitä kyllä yse peukku vastauksia? eikö se stna tuu selväks jo viimestää tässä mitä te aina uudellee kyselette?!!!!!!!!!!
- pro hieroja
Kyllä klassiseen, normaalihierontaan kuuluu perceen peukutus ja anuksen hieronta. Myös eturauhasen hieronta suolen kautta on normaali käytäntö.
- urpolainen
Mitä sitä reikää hieroo, reunoja mieluummin...
- jep jep
Joo, mutta reiän kautta pääsee käsiksi eturauhaseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455010Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121580Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481149- 131063
Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella10101981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75950Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2852Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57759Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713