nuuskaa vironlaivalta?

jason

saako nuuskaa vielä vironlaivoilta ko liitty eu:hun?kuulin että ei..:( Jotka tapaa inhoaa sanon,että tupakointi paljon vaarallisempaa ja häiritsevämpää kuin nuuskaaminen ja sitäpaitsi ei laske fyysistä suorituskykyä!

8

3777

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nuuska on erittäin vaarallista terveydelle. Nuuska aiheuttaa suussa todella nopeasti esimerkiksi suusyövän!

Älä ihmettele kun seuraavan kerran hammaslääkäri suutasi tutkiessaan ottaa nuuskan käyttämisen puheeksi. Tiedän monia nuuskaa käyttäviä nuoria kenellä on hammaslääkärissä havaittu suusyöpä yms vakavia muutoksia.

• jason

En aivan tuota kysynyt.En väittänyt nuuskaamisen olevan terveellistä, vaan vähemmän haitallisempaa kuin tupakointi.Myönnän sen aiheuttavan suu-/huulisyöpää,mutta keuhkoja ja hapenottokykyä se ei pilaa.Nikotiini on minulle vain natintoaine siinä missä kofeiini.

Syötökö itse vain terveellisiä monityydyttömättömiä rasvoja? Tiedän monia "huonoja" rasvoja syöviä nuoria ja vanhoja joilla on havaittu lääkärintarkastuksen yhteydessä sydän-ja verisuonitauteja tai niiden oireita esim. verenpainetta.

Kysymys oli saako Tallinnanlaivoilta nuuskaa vai ei?Kiitos vaan sinulle asiallisesta vastauksesta!

• tietoa

Hei anonyymi. Tutustu faktoihin ennenkuin lähdet puhumaan täyttä puppua. oheisesta linkistä löytyy runsaasti infoa ja referenssejä lukuisiin tieteellisiin julkaisuihin, jotka suorastaan puhuvat nuuskan puolesta!!!

http://www.swedish-snus.com/snus-health.html

• Pekka Poro

Eckerö Line myy sitä. Saavat myydä vanhan varaston loppuun mutta eivät saa tilata lisää. Vielä viime lauantaina sitä oli myynnissä.

• ???

Oon menossa ens viikolla viroon ja eikö sieltä laivalta muka saa enää nuuskaa?

• ole

enää ainakaan Tallinkin purkeilla.(tyhjä jääkaappi on enää jäljellä.

• 541

Mutta vielä sitä sai pari viikkoa sitten Eckerö Linen laivalta.

• Tiedäente

Saako nuuskaa perjantaina Tallina risteilyltä ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2872
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2743
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1629
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      18
      1464
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe