Rintasyöpä! Kyselisin vähän!

Tissipotilas

Elikkä siis joo, olen 17 vuotiastyttö, 157 pitkä ja painan 50kg. huomasin noin 2-3 kuukautta sitten vasemmassa rinnassani ylhäällä vähän viistoon noin marmorikuulan kokoisen patin ja kävin netissä tsekkailemassa tietoja rintasyövästä ja kipaisin lääkärissäkin. Lääkäri ja netti kertoivat että minun ikäisilläni on tosi harvasti rintasyöpää. Nyt rinnasta on läytynyt muutama muukin patti mutta paljon pienempiä. patit ovat kaikki alueella nännin ja kainalon välissä ja kainaloon päiän mennessä ne ovat myös vähän kipeitä. Alueen rintakudoskin on kovettunut ja se on hiukan kipeä. Olen miettinyt asiaa ja ajattelin piakkoin soitella lääkäriin uudestaan ja pyytää aikaa kudoksiin. Rupesin miettimään että onko jollain kokemusta ns. ''pateista'' ? että jos jollain olisi ollut ihan vaikka jotain kystiä tai rasvapatteja rinnoissa tai jopa kasvain niin että millä tavalla se etenee, onko kipeitä ja voisiko minulla sittenkin olla rintasyöpä. Olen ollut vähän huolissani ja saanut sukulaisiltakin huomautuksia siitä etten syö kunnolla, olen laihtunut ja nukun hirveitä määriä.

4

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apuapuapuapuapuapua

Käy lääkärissä.

• terveysintoilija1

Mee ihmeessä sinne lääkäriin että ne tutkii. Onhan se tosiaan harvinaista nuorilla enkä halua pelotella mut on sellanenkin tapaus missä about 10 vuotias sai rintasyövän. Se on kuitenkin TODELLA harvinaista ja voi sellanen patti muustakin johtua, mut vaikee sanoa tälleen ruudun takaa. :D

• rasvapatin omistanut

hyvin harvinaista nuorilla. tuli tietoa itselle kun ilmesty oudosti semmone patti itselleen täs jonkin aikaa sitte. Yleensä pahanlaatuinen patti EI arista tai ole kipeä, se tuntuu olevan kiinni alustassaan eikä liiku ollenkaan. Oma rasvapatin tyyline, mikälie olikaan, lähti pois itsestään jonkun ajan kuluttua. Jos silti epä varmuutta, niin lääkärille mars mars !! :)

• Tissipotilat

Kiitti neuvoista (: Patti kyllä muljuu sillain ilkeästi ja ällösti mutta kuvauksissa se tarkistetaan, aikakin varattu (:

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4572
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      39
      1418
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1343
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1196
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      978
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen