Elikkä siis joo, olen 17 vuotiastyttö, 157 pitkä ja painan 50kg. huomasin noin 2-3 kuukautta sitten vasemmassa rinnassani ylhäällä vähän viistoon noin marmorikuulan kokoisen patin ja kävin netissä tsekkailemassa tietoja rintasyövästä ja kipaisin lääkärissäkin. Lääkäri ja netti kertoivat että minun ikäisilläni on tosi harvasti rintasyöpää. Nyt rinnasta on läytynyt muutama muukin patti mutta paljon pienempiä. patit ovat kaikki alueella nännin ja kainalon välissä ja kainaloon päiän mennessä ne ovat myös vähän kipeitä. Alueen rintakudoskin on kovettunut ja se on hiukan kipeä. Olen miettinyt asiaa ja ajattelin piakkoin soitella lääkäriin uudestaan ja pyytää aikaa kudoksiin. Rupesin miettimään että onko jollain kokemusta ns. ''pateista'' ? että jos jollain olisi ollut ihan vaikka jotain kystiä tai rasvapatteja rinnoissa tai jopa kasvain niin että millä tavalla se etenee, onko kipeitä ja voisiko minulla sittenkin olla rintasyöpä. Olen ollut vähän huolissani ja saanut sukulaisiltakin huomautuksia siitä etten syö kunnolla, olen laihtunut ja nukun hirveitä määriä.
Rintasyöpä! Kyselisin vähän!
4
74
Vastaukset
- apuapuapuapuapuapua
Käy lääkärissä.
- terveysintoilija1
Mee ihmeessä sinne lääkäriin että ne tutkii. Onhan se tosiaan harvinaista nuorilla enkä halua pelotella mut on sellanenkin tapaus missä about 10 vuotias sai rintasyövän. Se on kuitenkin TODELLA harvinaista ja voi sellanen patti muustakin johtua, mut vaikee sanoa tälleen ruudun takaa. :D
- rasvapatin omistanut
hyvin harvinaista nuorilla. tuli tietoa itselle kun ilmesty oudosti semmone patti itselleen täs jonkin aikaa sitte. Yleensä pahanlaatuinen patti EI arista tai ole kipeä, se tuntuu olevan kiinni alustassaan eikä liiku ollenkaan. Oma rasvapatin tyyline, mikälie olikaan, lähti pois itsestään jonkun ajan kuluttua. Jos silti epä varmuutta, niin lääkärille mars mars !! :)
- Tissipotilat
Kiitti neuvoista (: Patti kyllä muljuu sillain ilkeästi ja ällösti mutta kuvauksissa se tarkistetaan, aikakin varattu (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944